Beantwoord

Reservekopie iOS 8.2

• 24 november 2014
  • 5 reacties
  • 1923 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
Ik ben mijn iPhone 6 aan het installeren, althans ik kom niet ver want ik kan de reservekopie die gisteravond is gemaakt er niet op krijgen. Mijn oude iPhone geeft aan up to date te zijn en op mijn nieuwe geeft hij aan: er zijn geen iCloud reservekopieen die compatibel zijn met de versie iOs (8.02) op deze iPhone.
Ik kan nu dus niets meer...
Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Minty 24 november 2014, 21:26

Ik weet zo niet of dat kan eerlijk gezegd. Je hebt sowieso de optie om na het installeren van de update de iPhone 6 te resetten (je houdt wel gewoon de software update). Dat doe je via Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Wis alle inhoud en instellingen. Je kunt jouw nieuwe iPhone dan weer als nieuwe iphone instellen en dan verschijnt dus ook weer de optie om een iCloud backup terug te zetten.

Laat je weten hoe het afloopt?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Bedoel je iOS 8.0.2 of iOS 8.2 (alleen beta versie)? We zijn nu bij iOS 8.1.1. Je iPhone 6 moet dezelfde of een nieuwere software versie geinstalleerd hebben dan jouw oude iPhone. Controleer dat eens. Als je de iPhone 6 moet updaten, voer dit dan uit en als het goed is kun je dan wel de iCloud backup erop zetten.
Reputatie 2
Hi, hij is de update aan het draaien op de 6 :-)
Nu hoop ik alleen dat ik de reservekopie nog kan terug zetten wat ik was al verder gegaan met de installatie.....:(
Reputatie 5
Ik weet zo niet of dat kan eerlijk gezegd. Je hebt sowieso de optie om na het installeren van de update de iPhone 6 te resetten (je houdt wel gewoon de software update). Dat doe je via Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Wis alle inhoud en instellingen. Je kunt jouw nieuwe iPhone dan weer als nieuwe iphone instellen en dan verschijnt dus ook weer de optie om een iCloud backup terug te zetten.

Laat je weten hoe het afloopt?
Reputatie 2
Hij is de reservekopie nu aan het terugzetten. Het lukt dus als je de instellingen & inhoud wist. So far so goed, volgens mij gaat het helemaal lukken. Dank voor je tips!!
Reputatie 5
Graag gedaan! Nu kun je eindelijk genieten van je nieuwe iPhone. 🆒

Reageer