Vraag

Reservekopie iTunes terug op iPhone SE

Ik heb net een IPhone 5SE bij de T-Mobile shop gekocht. Ik wil mijn reservekopie vanaf mijn Mac (met i-Tunes gedaan), en nu krijg ik de melding "kan niet worden gebruikt, omdat hiervoor een nieuwere versie van iTunes is vereist". Maar die heb ik al op mijn Mac. en de iPhone heeft versie 9.3.2. Maar ik kom geen stap verder.

4 reacties

Reputatie 3
Goedemorgen,

Misschien kan je het volgende eens proberen. Klik hier.
Mocht je er niet uitkomen dan horen wij dit graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hey JeePee Sloot,

Welkom op ons forum! :)

Zo te zien heeft Anthonies net een goede suggestie gegeven! Zou je de stappen uit de link eens kunnen doornemen? We horen graag wat het je oplevert en of het probleem opgelost is.

Houd je ons op de hoogte van je bevindingen?
Hallo,
Vandaag nieuwe iphone SE gekocht en ervaar hetzelfde probleem. Gebruik itunes 11.4 kan niet updaten in mijn besturingssysteem OS X 10.6.8 naar een nieuwere versie van itunes. In itunes geeft het programma aan dat dit de meest recente versie is. Is de enige oplossing om de reservekopie van mijn vorige iphone terug te zetten via itunes echt een nieuw besturingssysteem voor mijn iMAC kopen en dus eerst dit updaten en vervolgens itunes updaten? Of zijn er nog andere oplossingen.
Alvast bedankt voor de tip(s)
groetjes Maartje
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Maartje,

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! 😃

Goed dat je deze vraag stelt! Het klopt inderdaad. Deze versie van iTunes is de nieuwste versie die voor jouw OS ondersteund wordt. Ik adviseer je om het OS van jouw Mac te updaten naar de nieuwste versie. Dit kun je als volgt doen:

- Check of Snow Leopard volledig up to date is. Ga linksbovenin naar het Apple icoontje en klik op Software Update. Installeer vervolgens alle beschikbare updates.
- Zodra dit gebeurd is kun je in de Mac AppStore updaten naar het nieuwe OS. Open de Mac AppStore en zoek op 'El Capitan'. Je kunt deze waarschijnlijk ook aan de rechterkant in het menu vinden.

Voordat je overgaat tot het daadwerkelijk installeren van deze OS update is het zeer aan te raden om een back-up te maken van al je gegevens. Het updateproces gaat vrijwel altijd goed, maar je weet het maar nooit! Meer achtergrond informatie over het uitvoeren van deze update vind je in dit supportdocument op de Apple website: https://support.apple.com/en-gb/HT201475. Zodra de update uitgevoerd is zul je de nieuwste versie van iTunes hebben.

Ik hoop dat het lukt! Laat je het aan ons weten? :8

Reageer