Vraag

Reservekopie maken iOS op toestel

• 9 januari 2016
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Als ik een nieuw toestel aanschaf dan kan ik toch ook een back-up maken met ICloud en deze hierna overzetten op mijn nieuwe toestel zonder tussenkomst van een computer en iTunes??

2 reacties

Dit kan, ga naar instellingen --> icloud --> reservekopie aanzetten en vervolgens kun je klikken op maak reserve kopie. Je moet wel genoeg batterij hebben en aangesloten zijn op een wifi netwerk.
Wanneer je je nieuwe telefoon gaat instellen kun je kiezen voor icloud back up terugzetten.
Reputatie 4
Badge +3
@Menno

Hoi Menno!

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile!

Ik zie dat Sanne je de instructie al heeft gegeven! Dit klopt helemaal. Daarnaast, als je de optie 'iCloud-reservekopie' aanzet maakt je toestel automatisch iedere 24 uur via het Wi-Fi netwerk een back up. Je toestel moet wel aanstaan, vergrendeld zijn en verbonden zijn met een stroombron.

Als je in de toekomst toch een back-up wilt maken via iTunes dan kun je in dat topic lezen hoe dat precies werkt.

Laat je even weten of het is gelukt om een back-up te maken? Mocht je er niet uitkomen, ik help je graag. Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen!

@Sanne

Hoi Sanne! Ook jij natuurlijk welkom op ons forum. Je eerste reactie en meteen een klant geholpen! 😃 Hoe ben je zo bij het forum terechtgekomen?

Reageer