Beantwoord

Reserveren van iPhone 7

• 7 mei 2016
  • 3 reacties
  • 2659 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-mobile,

Een vraag die bij vele Apple-freaks onder ons speelt..:D

Is het mogelijk om nu alvast een iPhone 7 te reserveren?
Zo ja, via waar kan ik dat doen?

Met vriendelijke groet,
T. Bögüs
icon

Beste antwoord door MichelD4 8 mei 2016, 00:05

Beste Tuggie,

Zelf ben ik ook een Apple fan, en bezit ik de iPhone 6.
Wel staat voor mij vast, dat ik (zodra de iPhone 7 uitkomt) mijn contract met dit nieuwe toestel ga verlengen.

Maar helaas, is het nog niet mogelijk om de nieuwe iPhone 7 te reserveren.
Daarvoor is het nog veel te vroeg!
De voorlopige maand van uitkomst/presentatie is september en/of oktober van dit jaar.
Zodra daar meer over bekend wordt gemaakt vanuit Apple, is het vaak mogelijk om een maand van te voren te reserveren.
Tot die tijd kun je nog niets doen, ook niet via andere websites.
Hou de berichtgeving vanaf na de zomer in de gaten, via de website van T-Mobile.

Nog een fijn weekend!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Beste Tuggie,

Zelf ben ik ook een Apple fan, en bezit ik de iPhone 6.
Wel staat voor mij vast, dat ik (zodra de iPhone 7 uitkomt) mijn contract met dit nieuwe toestel ga verlengen.

Maar helaas, is het nog niet mogelijk om de nieuwe iPhone 7 te reserveren.
Daarvoor is het nog veel te vroeg!
De voorlopige maand van uitkomst/presentatie is september en/of oktober van dit jaar.
Zodra daar meer over bekend wordt gemaakt vanuit Apple, is het vaak mogelijk om een maand van te voren te reserveren.
Tot die tijd kun je nog niets doen, ook niet via andere websites.
Hou de berichtgeving vanaf na de zomer in de gaten, via de website van T-Mobile.

Nog een fijn weekend!
Reserveren is niet mogelijk. Maar een concurrent is wel bovenaan Google te vinden als je googelt op 'Apple iPhone 7'. Je kunt je aanmelden om 'als eerste' op de hoogte te worden gebracht zodra er meer bekend is over de iPhone 7. Ik ben en blijf T-Mobile klant, maar misschien leuk om hier (voor in de toekomst) over na te denken 🙂.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Femdj,

Leuk dat je met ons meedenkt!

Zodra er meer bekend gemaakt gaat worden over de iPhone 7 gaan we dat zeker laten weten! Wij wachten met dit soort dingen vaak even tot er echt al iets te vertellen is.. voor nu is het nog even afwachten geblazen 🙂.

Reageer