Vraag

Scherm donker?

Het scherm van mijn telefoon is opeens heel donker en met instellingen krijg ik het ook niet lichter. bij mijn telefoon is het niet mogelijk de batterij eruit te halen, ik heb hem al opnieuw opgestart. Hoe los ik dit op?

5 reacties

Reputatie 5
Fleurmoerland schreef:

Het scherm van mijn telefoon is opeens heel donker en met instellingen krijg ik het ook niet lichter. bij mijn telefoon is het niet mogelijk de batterij eruit te halen, ik heb hem al opnieuw opgestart. Hoe los ik dit op?

Welk toestel heb je?
Reputatie 1
Klinkt als een iphone als de batterij er niet uit kan je kan proberen om onder je instellingen je telefoon te laten resetten als dit niet helpt kun je ook nog een hard reset doen (hierbij raak je wel gegevens kwijt) Houd hiervoor de powerknop en de home button gelijktijdig ingedrukt terwijl je toestel aan staat en wacht totdat het apple logo verschijnt op je scherm en dan gewoon zijn gang laten gaan

Hoop dat je dus een iphone hebt en hier wat aan hebt
Reputatie 5
Steart schreef:

Klinkt als een iphone als de batterij er niet uit kan je kan proberen om onder je instellingen je telefoon te laten resetten als dit niet helpt kun je ook nog een hard reset doen (hierbij raak je wel gegevens kwijt)

Je kunt de iPhone aan iTunes leggen en (na een back-up) herstellen naar fabrieksinstellingen. Je bent dan inderdaad alles kwijt, maar met je back-up kun je die info weer terugplaatsen.

Houd hiervoor de powerknop en de home button gelijktijdig ingedrukt terwijl je toestel aan staat en wacht totdat het apple logo verschijnt op je scherm en dan gewoon zijn gang laten gaan

Dit is een harde reset, maar geen reset naar fabrieksinstellingen. Je raakt dus niets kwijt
Reputatie 1
@edro

Thnx was ff vergeten te zeggen dat je bij de hard reset niets kwijtraakt 😛
het gaat om htc, toch bedankt (:

Reageer