Beantwoord

Scherm iPhone 5s laat los

Reputatie 2
Goedenavond,

Zojuist heb ik geconstateerd dat de rechterkant van mijn scherm van rechtsboven in de hoek tot ongeveer een 3/4 van de volledige lengte los laat. Mijn vraag is wat nu?
Het toestel heb ik gekregen in oktober 2013. Toestel is tot op heden nog niet gevallen en ik ben niet verzekerd ( ik ben zuinig op mijn spullen en heb nog nooit een kapot toestel gehad ) en ik kan mijn toestel niet missen dit vanwege werk!
Op het internet lees ik dat indien het toestel op voorraad is bij de T-mobile shop deze vervangen wordt zonder problemen ( tenminste dit heb ik op meerdere Apple/iPhone forums gelezen of het klopt weet ik niet, vandaar ook mijn vraag hier ) het lijkt mij dat een toestel niet zo snel kuren mag vertonen, graag een antwoord.
icon

Beste antwoord door Bram 25 augustus 2014, 16:00

Hoi ProNikon,

toestellen worden voor dit defect niet vervangen in de T-Shop. Wel kun je hem insturen ter reparatie want deze klacht komt mij niet onbekend voor. Voor je dit doet zou ik eerst langs een Applestore gaan de reden hiervoor is dat het reparatie bureau in opdracht van Apple werkt en dit defect misschien niet is besproken.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Hoi ProNikon,

toestellen worden voor dit defect niet vervangen in de T-Shop. Wel kun je hem insturen ter reparatie want deze klacht komt mij niet onbekend voor. Voor je dit doet zou ik eerst langs een Applestore gaan de reden hiervoor is dat het reparatie bureau in opdracht van Apple werkt en dit defect misschien niet is besproken.
Ik heb dit probleem ook met mijn iPhone 5 (d.d. 27-11-2013). Als je op de rechterbovenhoek drukt, voel je dat het scherm 'popt' en een beetje los zit. Ook als je van de zijkant kijkt, kun je dat zien. Het is alleen rechtsboven in de hoek; de rest zit muurvast.

Wat kan ik doen?
Reputatie 2
Ik heb dit probleem ook met mijn iPhone 5 (d.d. 27-11-2013). Als je op de rechterbovenhoek drukt, voel je dat het scherm 'popt' en een beetje los zit. Ook als je van de zijkant kijkt, kun je dat zien. Het is alleen rechtsboven in de hoek; de rest zit muurvast.

Wat kan ik doen?

T-mobile heeft mij niet verder geholpen, tenminste zonder leentoestel. Daarom ben ik naar een Apple verkooppunt gegaan ( premium reseller ) met bon van de aankoop kon ik een leentoestel mee krijgen en binnen een week had ik een ander toestel. Apple schijnt het niet te maken, maar je krijgt een refurbished toestel mee ( toestel die ooit problemen vertoonde, maar volledig nieuwe onderdelen bevat en grondig gecontroleerd. Moet helaas concluderen dat wederom de rechter bovenhoek loslaat tot bijna volledig rechts onderin. Wederom ga ik langs echter, wacht ik er nog heel even mee zodat mijn toestel straks minder dan een half jaar oud is bij eventuele verkoop 😉
Reputatie 6
Badge +13
Pronikon die service verleend Apple alleen in het eerste jaar helaas dus voor Thedan heeft deze optie geen nut.
En voor jouwzelf grote kans dat dat dus niet meer kan omdat je eerste jaar garantie via Apple voorbij is.
Het tweede jaar kan je via de provider voor garantie terecht houd daar rekening mee.
Verder heeft t mobile idd geen leen toestellen als je toestel voor garantie opgestuurd word.

Reageer