Beantwoord

Scherm iPhone sx Max groene streep

• 10 maart 2020
  • 4 reacties
  • 472 Bekeken

Hallo T mobile. Sinds gister kreeg ik na het bellen met iemand een groene streep in mijn scherm van mijn iphone sx max. Deze gaat niet meer weg en ook me scherm werkt niet meer goed. Hij is niet gevallen en het is ook zeker geen waterschaden. Ik vroeg mij af wie mij kan helpen om de juiste stappen te ondernemen. 

Vriendelijke groeten.

icon

Beste antwoord door CrisTien 10 maart 2020, 20:22

Hallo @Bart Noorland Welkom. Dat is niet zo fijn, dit lijkt een scherm (hardware)probleem te zijn 

Je hebt nog garantie op de iPhone.
Ik raad ik je aan contact te zoeken met Amac of Apple support.(kan ook met de app)

Zelf heb ik  fijne ervaring met hun snelle service.
Dit was ook ook al een probleem bij sommige Iphones 📲  X 

Bron tekst: Fix je iPhone 
Het probleem ontstaat door een hardware probleem in het scherm. Veel mensen proberen om de iPhone te resetten en hopen dat het probleem daarna verholpen is. Helaas kom je erachter dat het resetten van de iPhone niet de oplossing is voor het probleem. Volgens experts ontstaat het probleem door een elektrische fout die veroorzaakt wordt door spanning die het scherm verwerkt. De fout zorgt ervoor dat de groene pixels in het scherm met elkaar één lijn creëren van boven naar onderen.

Heb je nog vragen laat dan gerust weten.

Fijne avond 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Kan zo zijn dat het een probleem is met de pixels, Dan zal denk ik het scherm vervangen moeten worden. Gebeurde bij mij ook een keer toen ik op mijn telefoon zat 🙄

Heb je nog garantie op het toestel? Hier kan je eventueel een reparatie aanmelden :.https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/reparatie/aanmelden

Ik heb even op internet gekeken. Blijkt dus algemeen bekend te zijn dat het een software fout is vanuit apple…….. Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +15

Als het een software fout is dan zou je eens kunnen proberen om je iPhone te herstellen/terugzetten?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Bart Noorland Welkom. Dat is niet zo fijn, dit lijkt een scherm (hardware)probleem te zijn 

Je hebt nog garantie op de iPhone.
Ik raad ik je aan contact te zoeken met Amac of Apple support.(kan ook met de app)

Zelf heb ik  fijne ervaring met hun snelle service.
Dit was ook ook al een probleem bij sommige Iphones 📲  X 

Bron tekst: Fix je iPhone 
Het probleem ontstaat door een hardware probleem in het scherm. Veel mensen proberen om de iPhone te resetten en hopen dat het probleem daarna verholpen is. Helaas kom je erachter dat het resetten van de iPhone niet de oplossing is voor het probleem. Volgens experts ontstaat het probleem door een elektrische fout die veroorzaakt wordt door spanning die het scherm verwerkt. De fout zorgt ervoor dat de groene pixels in het scherm met elkaar één lijn creëren van boven naar onderen.

Heb je nog vragen laat dan gerust weten.

Fijne avond 

Reageer