Beantwoord

Scherm Iphone werkt niet

• 14 april 2013
  • 4 reacties
  • 930 Bekeken

Sinds vandaag wil mijn scherm van de iphone niet meer goed werken. Kan hem soms niet van de vergrendeling afkrijgen en ik kan bepaalde letters niet typen. Die pakt hij dan gewoon niet. Als ik de beschermfolie eraf haal helpt dit niet. Het is best vervelend!
Is mijn scherm nu kapot? En valt dit onder garantie?
icon

Beste antwoord door Lodan 14 april 2013, 22:23

Hoi Anita,

Als je deze opstuurt via T-Mobile duurt dit inderdaad 2 weken, ik weet niet of je daar een leentoestel krijgt, misschien als je het aanbied via een winkel.
Als je naar een Apple Store gaat, kan deze 1-op-1 worden omgewisseld, dan is er dus geen wachttijd en geen sprake van een leentoestel, maar direct een nieuwe.

Als je je iPhone via Apple opstuurt heb je binnen 1 week al een iPhone terug vanaf het moment dat je hem opstuurt. Meestal duurt dit niet langer dan 4 dagen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +9
Hoi Anita,

Dit valt inderdaad onder de garantie. Je kan je iPhone kostenloos opsturen naar T-Mobile of Apple voor reparatie.

Daar wordt de iPhone getest en als het probleem niet verholpen/gerepareerd kan worden krijg je binnen de garantie een vervangende iPhone.
O. Tyyptt. Hij. Nu. Att. Iss. To h. Tttaatt. ?
Het lukte me net niet om normaal te typen. Als ik het scherm niet aanraak pakt hij toch al letters enzo. En ineens sprong hij om en kan ik weer normaal typen?? Heel raar.

Krijg ik wel een leentelefoon als ik deze opstuur? Want 2 weken zonder foon is niet te doen...
Badge +9
Hoi Anita,

Als je deze opstuurt via T-Mobile duurt dit inderdaad 2 weken, ik weet niet of je daar een leentoestel krijgt, misschien als je het aanbied via een winkel.
Als je naar een Apple Store gaat, kan deze 1-op-1 worden omgewisseld, dan is er dus geen wachttijd en geen sprake van een leentoestel, maar direct een nieuwe.

Als je je iPhone via Apple opstuurt heb je binnen 1 week al een iPhone terug vanaf het moment dat je hem opstuurt. Meestal duurt dit niet langer dan 4 dagen.

Reageer