Vraag

scherm zit los van nieuwe iphone

• 28 april 2015
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Ik heb zojuist mn iphone 6 opgehaald in Amstelveen alleen bij het openen en het voor het eerst vast houden van de telefoon viel direct op dat het beeldscherm los zit van de telefoon.

Nu is mijn vraag kan ik deze omruilen ook bij een andere tmobile winkel? En neem aan dat ze deze omruilen voor een die wel degelijk is?

1 reactie

Reputatie 5
Hoi Oets, welkom hier op het forum! :)

Teruggaan naar de winkel waar je de iPhone hebt gekocht is geen optie?

Ik heb even voor je gezocht en deze informatie gevonden:

T-Mobile begrijpt dat het vervelend is als je toestel defect is. Is je toestel direct na aankoop defect als gevolg van een fabricagefout of is er sprake van een waarneembaar gebrek, neem dan bij voorkeur binnen acht dagen maar in ieder geval niet later dan twee maanden na aankoop contact op met T-Mobile Klantenservice. Je toestel wordt dan omgeruild zodat je niet hoeft te wachten totdat het toestel is gerepareerd. Vergeet niet te melden dat je toestel direct na aankoop stuk is gegaan en zorg dat je je aankoopbewijs of eventueel pakbon bij de hand hebt.

Ik raad je aan om even te bellen met de klantenservice op 06-24001200. Dan kun je zo snel mogelijk een omruiling regelen. Volgens mij kan dat niet via de T-Mobile Shop maar dat kunnen ze jou aan de telefoon vast vertellen.

Reageer