Beantwoord

Scherm zwart wit en niets reageert

• 14 juli 2017
  • 1 reactie
  • 434 Bekeken

MMisschien dat iemand mij hier kan helpen.
Mijn iphone heeft de laatste tijd last van kuren.
Het scherm wordt dan zwart/wit(negatief) en ik kan niets meer doen op mijn iphone. Als ik hem uit wil zetten komt het scherm te voorschijn maar je kan niet de knop swipen om hem uit te zetten. Ook kun je geen meldingen openen of je scherm unlocken.

Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2017, 11:50

Hi lschlotter,

Wat balen dat je iPhone zulke kuren vertoont. Van welke iPhone maak jij gebruik? Ervaar je dit probleem uit het niets of heb je onlangs een update uitgevoerd? Heb je geprobeerd om je toestel opnieuw geforceerd op te starten? Dat doe je door de powerknop en de homeknop minimaal tien seconden tegelijk in te drukken. Op deze pagina staan ook nog een aantal tips die je kan uitproberen. Mocht dat allemaal niet werken dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Je bent je toestel dan 2 weken kwijt voor reparatie, maar krijgt hopelijk wel weer een goed werkend toestel terug.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi lschlotter,

Wat balen dat je iPhone zulke kuren vertoont. Van welke iPhone maak jij gebruik? Ervaar je dit probleem uit het niets of heb je onlangs een update uitgevoerd? Heb je geprobeerd om je toestel opnieuw geforceerd op te starten? Dat doe je door de powerknop en de homeknop minimaal tien seconden tegelijk in te drukken. Op deze pagina staan ook nog een aantal tips die je kan uitproberen. Mocht dat allemaal niet werken dan kun je jouw toestel ter reparatie aanbieden bij ons. Je bent je toestel dan 2 weken kwijt voor reparatie, maar krijgt hopelijk wel weer een goed werkend toestel terug.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer