Beantwoord

SIM kaart aanpassen aan iPhone 6 uit USA

• 10 december 2014
  • 5 reacties
  • 446 Bekeken

Ik heb momenteel een sim
Only abonnement voor mijn iPhone 4s. Ik wil een iPhone 6 kopen in de USA. Daar zit een nano sim in. kan ik dat kn Nederland laten matchen / omzetten zonder een nieuw abonnement te moeten nemen?
Ook andere tips zijn welkom .
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 10 december 2014, 07:01

Goedemorgen @Laurentius R

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Het beste is om een nano-simkaart aan te schaffen.
Dat kun je als je op de onderstaande link klikt doen.
Kosten zijn €5,09.
http://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/selfcare/simrequest.aspx
Je zet dan ook meteen je nummer over. Het beste kun je de simkaart in Nederland activeren, soms zijn er kuren als je in het buitenland zit met het activeren van je simkaart. ;)

Als je de simkaart in je iPhone 4S wilt gebruiken, dan kun je het beste een simkaart adapter aanschaffen. Je klikt dan als het ware de Nano-simkaart in de micro-simkaart adapter, zodat deze in je iPhone 4S past.

Let wel op dat je in de VS een unlocked iPhone 6 neemt.

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedemorgen @Laurentius R

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Het beste is om een nano-simkaart aan te schaffen.
Dat kun je als je op de onderstaande link klikt doen.
Kosten zijn €5,09.
http://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/selfcare/simrequest.aspx
Je zet dan ook meteen je nummer over. Het beste kun je de simkaart in Nederland activeren, soms zijn er kuren als je in het buitenland zit met het activeren van je simkaart. ;)

Als je de simkaart in je iPhone 4S wilt gebruiken, dan kun je het beste een simkaart adapter aanschaffen. Je klikt dan als het ware de Nano-simkaart in de micro-simkaart adapter, zodat deze in je iPhone 4S past.

Let wel op dat je in de VS een unlocked iPhone 6 neemt.

Groetjes,
Leroy
Reputatie 5
Hi Laurentius R,

Ik zie dat Leroy je al van alle informatie heeft voorzien. (Thanks Leroy ;))

Hierbij wil ik nogmaals even benadrukken dat je even goed moet opletten dat je een toestel aanschaft zonder simlock, deze kan namelijk alleen door de Amerikaanse provider zelf worden verwijderd.

Heel veel plezier in Amerika! 🙂
Hartstikke bedankt Leroy en Roan. Ik zal letten op de simlock en ga in NL wel even bij de T mobile shop langs om mijn simkaart aan te laten passen.
Tanx a 1000000000
Badge +13
In de Shop betaal je meer voor een nieuwe sim kaart dan als je deze on line besteld!
Dus wat je zou kunnen doen is er nu een on line bestellen en dan kan je de nieuwe sim al gaan gebruiken in je toestel nu.
Ben je dan in Amerika dan kan je je sim kaart zo verder uitdrukken naar nano en pas deze in je nieuwe toestel.
Reputatie 7
Badge +15
@ Laurentius R

Wat Rosan zegt klopt. Je kunt de simkaart beter zelf online bestellen. In de winkel of via een van ons bestellen is een stukje duurder ;)
Wanneer ga je naar de USA? Veel plezier in ieder geval!

Reageer