Beantwoord

Sim only graag iPhone erbij

• 29 mei 2019
  • 7 reacties
  • 2419 Bekeken

Ik heb een week geleden via chat met een collega een aanbod van iPhone x 256GB onbeperkt bellen 7 GB internet geen bijbetaling voor afgeronde bedrag van €50 toen zat ik in de tram kon niet gelijk afsluiten 😞 vandaag ging ik via chat proberen krijg van collega dat deze aanbod niet bestaat en onmogelijk collega mij zo iets heeft aangeboden terwijl ik screenshot heb van het gesprek .
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 mei 2019, 12:15

Hoi Poblaw,

Oh jee!

Kun je de screenshots met ons delen? Dan kan ik even kijken wat er misgaat! ☺
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Poblaw,

Oh jee!

Kun je de screenshots met ons delen? Dan kan ik even kijken wat er misgaat! ☺
Hoi Jaimy dankjewel voor uw reactie .

Dit waren de bijlagen van het gesprek 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Hi Poblaw,

Dankjewel voor de screenshots! Wanneer heeft dit gesprek precies plaatsgevonden? Ging het wellicht om een Recycle-deal of een andere actie? Dat zou namelijk het prijsverschil kunnen verklaren.

Klopt het wel dat je op het moment net een nieuw abonnement hebt? Ik zie dat deze in maart is ingegaan.

Ik ben benieuwd!
Het gesprek vond op 21mei 2019 plaats, omdat mijn Sim only in maart had verlengd dan na het checken van gegevens is mij verteld dat ik in aanmerking kom zo een flexibiliteit zoiets... het ging niet om recycle-deal
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Poblaw,

Was jouw laatste reactie 'hahaha' ook het einde van het gesprek of heeft mijn collega daarna nog meer uitgelegd? Mijn collega Jaimy heeft het hier namelijk (volgens mij) bij het juiste eind, want met de Recycle Deal is de enige manier waarop je op een dergelijke maandelijkse prijs uit kunt komen. Als je nu voor 5GB en onbeperkt bellen zou gaan met een Recycle Deal en Klantvoordeel (krijg je €2,50 extra korting en 2 GB data erbij), dan kom je uit op €49,- per maand. Voor hetzelfde abonnement, maar dan zonder Recycle Deal, betaal je €56,50, een flink verschil per maand!

Toestel Flexibiliteit bieden we inderdaad ook aan, maar dat is verder niet iets waarmee een actie op de prijs wordt gedaan. Daarmee bieden we mensen de optie aan om Sim Only te nemen, maar als je dan gedurende het contract tóch graag een telefoon erbij wilt, dan is dat met Toestel Flexibiliteit mogelijk.

In principe kun je dus de gegeven deal nog afsluiten, maar dat is dan wel met de Recycle Deal. Zonder de Recycle Deal kunnen we dit abonnement met deze iPhone niet voor de eerder genoemde prijs aanbieden.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Hoi @David
zoals ik zei het ging niet om recycle deal. Over die hahaha is toch normaal dat je met iemand van verkoop lacht en zij vindt het ook niet erg u zag het ook aan smiley. Het ging mij niet dat ik die abonnement krijg van 50€ per maand maar meer om reacties dat u en uw collega’s blijven hangen aan recycle deal terwijl het niet zo is .ik ben al jaren abonnee van t-mobile en ik ga ook niet weg 🙂 Ik neem Zuleyha niet kwalijk zij is ook een mens misschien heeft ze een fout gedaan .ik had van u en uw collega gewoon een excuus verwacht namens t-mobile dat het fout van haar was dan deze reacties die totaal niet t-mobile waard zijn

fijne weekend 🙂 @Jaimy @David

Reageer