Beantwoord

Sim vergrendeld na update iOS 9.3

  • 23 maart 2016
  • 2 reacties
  • 6678 Bekeken

Links boven staat na de laatste update iOS 9.3 sim vergrendeld in plaats van T Mobile hoe kan ik dit oplossen
icon

Beste antwoord door Minty 23 maart 2016, 22:53

Het lijkt erop dat je na het opnieuw opstarten van je iPhone bij de melding 'Sim ontgrendelen' niet voor ontgrendelen hebt gekozen. Probeer eens iemand te bellen, krijg je dan de melding 'Sim ontgrendelen'? Dan kun je alsnog de pincode van de simkaart invoeren. Krijg je de melding niet? Start dan de telefoon opnieuw op. Ik hoop dat het zo lukt! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Het lijkt erop dat je na het opnieuw opstarten van je iPhone bij de melding 'Sim ontgrendelen' niet voor ontgrendelen hebt gekozen. Probeer eens iemand te bellen, krijg je dan de melding 'Sim ontgrendelen'? Dan kun je alsnog de pincode van de simkaart invoeren. Krijg je de melding niet? Start dan de telefoon opnieuw op. Ik hoop dat het zo lukt! 🙂
Probeer anders een reservekopie te maken. En een herstel uit te voeren via ITunes

Reageer