Beantwoord

Simkaart iPhone 6 bij verlengen abonnement

Hallo, heb onlangs abonnement verlengd en gekozen voor iPhone 6. Ik had een iPhone 5.
Bij mijn nieuwe toestel is ook een simkaart geleverd. Als ik deze activeer en in mijn iPhone 6 doe, is dan mijn nummer direct overgezet en kan ik de oude daarna vernietigen of hoe werkt dit? Heb mijn apps, contacten etc. verder in iCloud opgeslagen dus dat kan ik volgens mij gewoon met inloggen terugzetten?

Alvast bedankt voor uw antwoord!
icon

Beste antwoord door Nimorea 16 januari 2015, 11:40

Hey KennydV13,

Welkom op het forum! :)

Wanneer je je nieuwe simkaart activeert, komt de oude te vervallen, je abonnement en nummer zijn vanaf dat moment gekoppeld aan de nieuwe simkaart 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hey KennydV13,

Welkom op het forum! :)

Wanneer je je nieuwe simkaart activeert, komt de oude te vervallen, je abonnement en nummer zijn vanaf dat moment gekoppeld aan de nieuwe simkaart 🙂
Ok helder, bedankt voor je snelle reactie Nimorea!
Reputatie 4
Graag gedaan :)

Veel plezier met je nieuwe telefoon!
Hallo, ik heb hetzelfde 'probleempje' hier. Net de phone binnen met een nieuwe sim. Echter ik heb ooit een sim kaart duo gekocht, en deze gebruik ik nog steeds. (in een ander toestel uiteraard)
Dus de vraag is: als ik die nieuwe nano sim activeer, is dan mijn andere sim uitgeschakeld, dat is natuurlijk niet de bedoeling..
Reputatie 7
Badge +15
@jipvdb

Welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt daar een nano-duosim voor nodig. Je kunt dan één van de twee simkaarten met een simkaart adapter in het andere toestel gebruiken. Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad via de chat en alles geregeld is!

Veel plezier met je nieuwe toestel! :8

Reageer