Beantwoord

Simkaart iPhone 6 past niet

Wel jammer dit. Heb een gloednieuwe iPhone 6 maar kan er niks mee omdat mijn sim niet past uit mijn oude Samsung s2. Dit hadden jullie mij wel mogen vertellen 😞 Of heb ik iets gemist?
icon

Beste antwoord door Billy Belgijl 16 januari 2015, 10:52

Mijn excuus. NanoSim is bijgeleverd. Mijn fout
Bekijk origineel

12 reacties

Mijn excuus. NanoSim is bijgeleverd. Mijn fout
Reputatie 7
Badge +15
Hey Bily

Fijn dat je de nanosim ook hebt ontvangen! Hoe bevalt je toestel?

Het zou leuk zijn als je jouw bevindingen deelt in dit iPhone 6 Topic!

Als je in de toekomst nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. 🙂
Hey,

Dat klopt die van samsung is een ander formaat maar je kunt de simkaart bijsnijden of als die te klein komt kan je een plastic simkaart houder gratis bij de tmobile krijgen meestal hebben ze daar oplossingen voor.

Gr,

Onur Gundogdu
In alle telecom winkels hebben ze een speciale knipper om de simkaart passend te maken.

Anders kan hij evt opnieuw besteld worden via de klantenservice. Zo heb ik het probleem bij mezelf opgelost
In de T-mobile winkel kunnen ze dit gemakkelijk en snel voor je oplossen!
Bij de tmobile winkel kunnen ze hem op maat maken en gelijk al je nummers overzetten!
Op maat maken kan idd, maar ik zou een nieuwe sim vragen omdat het verkeerd kan gaan. Dan ben je je nummers die op je sim staat bijv kwijt. En dat is vervelend.
Het beste kan altijd een nieuwe simkaart aangevraagd worden. Dit omdat een nieuwe simkaart altijd het juiste formaat heeft en je zeker weet dat dit op den duur ook geen problemen gaat geven. Het wil nogal eens mis gaan als je een oude simkaart knipt omdat de positionering van de chip op de simkaart iets afwijkt.
Het zou handig zijn , als de provider met omwisselen van sim-kaart (naar Micro van Nano) voor de kosten opdraait!
Gewoon op maat laten maken bij een telecom winkel of een nieuwe aanvragen
Ps koop vast een convertertje van nano naar micro en sim, mocht je telefoon een keer kapot gaan kan je je sim wel kwijt in een andere toestel. Je kan dit in de tmobile store kopen of via bepaalde websites.
Gewoon vragen bij de tmobile shop of ze hem op maat knippen

Reageer