Beantwoord

simkaart werkt niet meer na overzetten nieuwe iphone

• 5 december 2019
  • 4 reacties
  • 308 Bekeken

Heb nu een iPhone 8 en had een iPhone 6s. Probeer mijn simkaart over te zetten maar hij geeft steeds aan: geen simkaart.

Heb nu van iemand anders een simkaart erin gedaan en die doet het wel.

hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door CrisTien 5 december 2019, 23:04

@Femkel  Welkom in de community.

Fijne tip van @Waqqas  👍🏻 Klinkt nu dus als ‘simkaart kapot’ 

Om snel een nieuwe te krijgen kan je het beste morgen even langs een T-mobile shop gaan.

Kijk de verkoper(ste) lief aan meestal krijg je dan gratis een nieuwe Sim.☺️

Anders moet je even wachten op hulp van de moderators ze reageren binnen de 24/48 uur.

Maar hou er dan wel rekeningen mee dat het bijna weekend is, ik weet niet hoe snel je de simkaart dan thuis hebt.

Groetjes.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Femkel 

Doet jouw simkaart het wel in de IPhone 6S? Zo niet dan zou het misschien aan de simkaart kunnen liggen?

Hi @Femkel 

Doet jouw simkaart het wel in de IPhone 6S? Zo niet dan zou het misschien aan de simkaart kunnen liggen?

Ik heb hem net terug in de iPhone 6s gedaan maar daar doet hij het nu ook niet meer, dus dan is hij wrs beschadigd tijdens overzetten?

Reputatie 7
Badge +20

@Femkel  Welkom in de community.

Fijne tip van @Waqqas  👍🏻 Klinkt nu dus als ‘simkaart kapot’ 

Om snel een nieuwe te krijgen kan je het beste morgen even langs een T-mobile shop gaan.

Kijk de verkoper(ste) lief aan meestal krijg je dan gratis een nieuwe Sim.☺️

Anders moet je even wachten op hulp van de moderators ze reageren binnen de 24/48 uur.

Maar hou er dan wel rekeningen mee dat het bijna weekend is, ik weet niet hoe snel je de simkaart dan thuis hebt.

Groetjes.

Simkaart was idd kapot, naar winkel geweest en een gratis nieuwe simkaart gekregen! 
Top! Bedankt voor het meedenken

Reageer