Vraag

Simlock verwijderen iPhone 4 lukt niet

Ik heb een iPhone 4 van T-Mobile. Het lukt met echter niet om de simlock van het toestel te verwijderen. Ik heb de stappen via toestelhulp gevolgd. Echter zodra ik mijn telefoon aan iTunes koppel met een andere simkaart, dan krijg ik de melding dat deze sim-kaart niet wordt ondersteund. Ik heb daarnaast ook al de fabrieksinstellingen terug gezet, alle laatste updates geinstalleerd.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Marc Meeder

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@meedma

Welkom op het T-Mobile Forum!

Heb je de nieuwste versie van iTunes op je computer of laptop staan? Zijn dit de stappen die je hebt gevolgd? Wanneer heb je dit toestel geleverd gekregen?
Ik wacht je bericht af. 🙂
Het is me inmiddels gelukt om de simlock van mijn toestel af te krijgen. Ik ben vorige week door de klantenservice gebeld, waarna zij me een bestandje toestuurde. Vervevolgens kon ik via iTunes via het stappenplan de simlock verwijderen.

@meedma

Welkom op het T-Mobile Forum!

Heb je de nieuwste versie van iTunes op je computer of laptop staan? Zijn dit de stappen die je hebt gevolgd? Wanneer heb je dit toestel geleverd gekregen?
Ik wacht je bericht af. :)
Reputatie 6
Badge +16
@meedma

Dat is mooi om te horen! Veel plezier met je iPhone. 😉

Reageer