Beantwoord

slecht bereik i.c.m. iPhone 8

  • 2 november 2018
  • 1 reactie
  • 1299 Bekeken

Goedemiddag,

Sinds enkele weken ben ik naar jullie overgestapt. Ik heb een iPhone 8 en ik heb problemen met mijn bereik, wat effect heeft op internetten en bellen op mijn telefoon. De problemen lijken groter als het bereik slechter wordt en er zijn in ieder geval problemen als mijn telefoon wisselt van 3G naar 4G of andersom, dan valt het bereik tot een paar minuten weg. Daarbij loopt de batterij soms snel leeg. Misschien wel het meest storend is dat gesprekken heel regelmatig wegvallen, waarbij ophangen en terugbellen de enige oplossing is.

Nu ben ik op internet gaan zoeken en het blijkt een bekend probleem. Zie bijvoorbeeld onderstaande links:
https://www.iculture.nl/nieuws/nog-steeds-problemen-met-iphone-8-en-x-op-t-mobile-netwerk/
https://www.nu.nl/mobiel/5396444/problemen-iphone-8-en-iphone-x-netwerk-t-mobile-nog-steeds-niet-opgelost.html
https://community.t-mobile.nl/apple-444/niet-kunnen-bellen-of-gebeld-kunnen-worden-iphone-8-304751
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693/index22.html
Ik lees dat T-Mobile de defecte toestellen omruilt. Echter heb ik bij jullie SIM-only omdat ik eerder al mijn telefoon bij Amac heb gekocht. Hoe gaan jullie om met deze situatie en hoe kunnen we dit specifieke geval oplossen?

Alvast bedankt!
Hartelijke groet,
Thijs dG
icon

Beste antwoord door CrisTien 2 november 2018, 19:56

Beste @thijsdg in het artikel van #Iculture en Nu.nl staat duidelijk dat je bij de verkopende partij moet zijn.

Heb je je toestel niet bij T-Mobile maar bij een telecomwinkel gekocht, dan zul je daar moeten langsgaan voor een vervangend toestel of een andere oplossing.

T-Mobile laat tot slot weten dat mensen die het toestel niet bij de provider hebben gekocht, maar ergens anders, bij die partij moeten aankloppen om tot een oplossing te komen.

In de meeste gevallen zijn ze bij Amac erg klantvriendelijk.
veel succes! Hopelijk komt er een oplossing.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Beste @thijsdg in het artikel van #Iculture en Nu.nl staat duidelijk dat je bij de verkopende partij moet zijn.

Heb je je toestel niet bij T-Mobile maar bij een telecomwinkel gekocht, dan zul je daar moeten langsgaan voor een vervangend toestel of een andere oplossing.

T-Mobile laat tot slot weten dat mensen die het toestel niet bij de provider hebben gekocht, maar ergens anders, bij die partij moeten aankloppen om tot een oplossing te komen.

In de meeste gevallen zijn ze bij Amac erg klantvriendelijk.
veel succes! Hopelijk komt er een oplossing.

Reageer