Gisteren bij de apple store geweest en zij geven aan dat T mobile een provider update moet doen. Het probleem speelt niet bij andere providers.
Wanneer kunnen we deze update verwachten?
Beste antwoord door Jaimy
Hoi Kaatje75,
Wat een vreemd probleem! Ik heb dit nog niet eerder op deze manier gehoord. :O
Heb je dit probleem ook als je het simkaartje in een ander toestel stopt? En met een andere simkaart in dit toestel, hoe gaat het dan? Ik hoor graag wat er uit deze kruistest komt, want aan de hand daarvan kan ik dit eventueel doorzetten naar onze specialisten! Zij kunnen dan het probleem onderzoeken en kijken welke oplossing wij je kunnen bieden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je volop kunt genieten van jouw telefoon.
Ik hoor het van je!
Bekijk origineel
Wat een vreemd probleem! Ik heb dit nog niet eerder op deze manier gehoord. :O
Heb je dit probleem ook als je het simkaartje in een ander toestel stopt? En met een andere simkaart in dit toestel, hoe gaat het dan? Ik hoor graag wat er uit deze kruistest komt, want aan de hand daarvan kan ik dit eventueel doorzetten naar onze specialisten! Zij kunnen dan het probleem onderzoeken en kijken welke oplossing wij je kunnen bieden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je volop kunt genieten van jouw telefoon.
Ik hoor het van je!