Beantwoord

Slecht geluid iphone 8

  • 8 februari 2018
  • 8 reacties
  • 5267 Bekeken

Ik heb een nieuwe iphone 8 gekocht. Het geluid is hiervan slecht (ruis, dof, vervormd). Ik heb inmiddels een derde toestel, bij de andere twee was dit ook het geval. Ook is de bluetooth verbinding in de auto slecht.
Gisteren bij de apple store geweest en zij geven aan dat T mobile een provider update moet doen. Het probleem speelt niet bij andere providers.
Wanneer kunnen we deze update verwachten?
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 februari 2018, 11:50

Hoi Kaatje75,

Wat een vreemd probleem! Ik heb dit nog niet eerder op deze manier gehoord. :O

Heb je dit probleem ook als je het simkaartje in een ander toestel stopt? En met een andere simkaart in dit toestel, hoe gaat het dan? Ik hoor graag wat er uit deze kruistest komt, want aan de hand daarvan kan ik dit eventueel doorzetten naar onze specialisten! Zij kunnen dan het probleem onderzoeken en kijken welke oplossing wij je kunnen bieden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je volop kunt genieten van jouw telefoon.

Ik hoor het van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kaatje75,

Wat een vreemd probleem! Ik heb dit nog niet eerder op deze manier gehoord. :O

Heb je dit probleem ook als je het simkaartje in een ander toestel stopt? En met een andere simkaart in dit toestel, hoe gaat het dan? Ik hoor graag wat er uit deze kruistest komt, want aan de hand daarvan kan ik dit eventueel doorzetten naar onze specialisten! Zij kunnen dan het probleem onderzoeken en kijken welke oplossing wij je kunnen bieden. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je volop kunt genieten van jouw telefoon.

Ik hoor het van je!
Ik had een iPhone 6, geen enkel probleem. Het verbaast mij eerlijk gezegd dat dit onbekend is. Online zie ik dit probleem meer genoemd in relatie tot t-mobile. En volgens Apple moet t-mobile een provider update doen. Dat is denk ik de oplossing 😀
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kaatje,

Er zijn inderdaad problemen bekend met de iPhone 8, maar de provider update oplossing is niet bekend bij ons. Ik ga deze tip natuurlijk wel doorzetten naar onze specialisten en kijken wat zij ermee kunnen. Heb je de tip van Jaimy al gevolgd? Ervaar je dit probleem ook als je je simkaart in een ander toestel stopt en een andere simkaart in jouw toestel?

We horen graag van je zodat we je verder kunnen helpen.
Nee dan heb ik het probleem niet. Het is dezelfde Sim kaart die ik in mijn vorige iPhone gebruikte. Dan is het geluid prima. Verder heb ik 3 keer een nieuw toestel gekregen en het geluid is elke keer slecht. Dus aan het toestel ligt het ook niet.
Vandaag mn nieuwe iphone 8 plus gekregen. Wat Kaatje75 zegt klopt.. geluid is erg slecht. Lijkt wel alsof de speaker stuk is.... jammer dit
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Iraz,

Dat is natuurlijk niet wat je wilt van jouw nieuwe pareltje! :S Ik ga gelijk een heel aantal vragen stellen, zodat we het probleem scherp hebben en hier mee verder kunnen.

Zou je kunnen aangeven wat precies het probleem met het geluid is? Hoor je bijvoorbeeld een echo of is het geluid erg blikkerig? Ervaar je dit probleem overal of slechts op een bepaalde plek? Als je het overal hebt, dan kan het namelijk ook een netwerkprobleem zijn. Je kunt dit ook testen door een kruistest uit te voeren, jouw sim in een andere telefoon en andersom.

Daarnaast ben ik ook nog benieuwd of je het probleem hebt op de speaker én de luidspreker of alleen op de speaker? Door dit te testen komen we ook gelijk dichterbij de oorzaak! Ik geef je daarnaast ook nog even dit topic mee, want hier staan alle mogelijke vervolgstappen in vermeld. Deze kun je dus ook alvast doornemen, dan weet je waar je aan toe bent!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en natuurlijk ook de bevindingen! We helpen je daar dan, indien nodig, graag mee verder!
Hi David,

Zodra ik video/muziek afspeel op de hoogste volume, hoor je dus alsof de speaker stuk is.
Ook als ik een live foto maak en het afspeel, hoor je ook gekraak.
Hiervoor had ik een iphone 6 plus en had er nooit problemen mee. Zelfde sim heb ik dus in mn nieuwe tel geplaatst.

Probleem heb ik nu alleen ervaren met de speaker.

En ja mn 8 plus is up-to-date 🙂
Gisteren in de winkel geweest. Is bekend probleem. Je kunt je iPhone op laten sturen dan gaat t mobile hem proberen te maken. Voorwaarde is dat je de iphone bij t mobile hebt gekocht. Geldt helaas niet voor mij. Heb ook een nieuwe Sim kaart gekregen, helpt ook niet.
@ Iraz misschien handig om informatie hierover binnen t mobile beter te delen?
Mijn abonnement loopt af en ben nu gedwongen om naar andere provider over te stappen 😩

Reageer