Vraag

Slecht geluid na software update iPhone 6

• 28 september 2016
  • 9 reacties
  • 916 Bekeken

Hoi ik heb vorige week update gedaan voor mijn iPhone 6. Na de update hoor ik tijdens een gesprek mijn gesprekspartner nauwelijks. Dit was voor de update niet zo. Hebben jullie hier ervaring mee?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hakan,

Welkom op ons Forum!

Wat vreemd dat je sinds de update problemen ervaart met bellen. Je zou in dit geval een fabrieksreset kunnen uitvoeren. Dit lost vaak problemen op na een software update. Maak wel eerst een back-up van je gegevens zodat je ze niet kwijt raakt. Neem ook even dit topic door voor tips.

Laat je mij weten of dit heeft gewerkt?
Hi Hajar

Thnx voor je reactie. Heb het even geprobeerd. Maar geluid is nog steeds slecht.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hakan,

Jammer om te horen dat het niet heeft geholpen! Heb je bij iedereen die je belt dat het geluid slecht is? Ook als je gebeld wordt door iemand? En heb je het overal of op een specifieke locatie dat het geluid slecht is? Valt het geluid weg of is het constant heel zacht? Heb je al gekeken of jouw geluid niet per ongeluk zachter staat dan voorheen? Je kunt dit controleren door tijdens een gesprek aan de linker zijkant het bovenste knopje te gebruiken zodat het geluid harder gaat.

Heb je ook als je muziek luistert (zonder oordopjes), dat het geluid slecht is? Heb je misschien sinds kort een hoesje waardoor de microfoon afgedekt is?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen wat het probleem is. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi. Echt super voor je reacties. Al je vragen kan ik beantwoorden met nee. Geen specifiek persoon waar het geluid bij zacht is. Geen nieuw hoesje en ook volume is niet zachtjes. Staat zelfs op max. Microfoon is ook niet afgedekt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hakan,

Flink balen dat het niet bij een specifiek iets voorkomt. In dit geval wil ik je nog adviseren om dit topic goed door te nemen. Hajar had hem ook al met je gedeeld zie ik. Wanneer geen van de tips helpen zit er helaas niets anders op dan het toestel ter reparatie aan te bieden. In het bovengenoemde topic vind je daar ook meer informatie over.

Wil je ons op de hoogte houden hier? 🙂
Waarschijnlijk is mijn oplossing volgende maand abonnement verlengen met iPhone 7
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hakan,

Jammer dat niks heeft geholpen. Als je er aan denkt om je abonnement volgende maand te verlengen met de iPhone 7 dan kan ik er ook voor zorgen dat je gebeld wordt door een collega. Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.

Laat mij weten of je daar interesse in hebt en welke dag en tijdstip jou het beste schikt. 🙂
Vanaf tweede maandag in november. Hopelijk is het een leuk aanbod. Vodafone heeft iig een leuk aanbod. Hoor graag. Thnx!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Hakan,

Ik heb het doorgegeven aan onze collega's van de afdeling vernieuwingen. Let wel op dat je pas vanaf 31 november kan vernieuwen, dus dat is ook de datum dat onze collega's je gaan bellen.

Mocht je eerder al een nieuw toestel willen dan kan je er voor kiezen om een vervroegde vernieuwing te doen. Alle informatie hierover vind je in dit topic. Je kan hiervoor telefonisch contact opnemen met de afdeling vernieuwingen via het gratis nummer: 0800-8104.

Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je Hakan.

Reageer