Beantwoord

Slecht netwerk iPhone 8 Plus

• 5 januari 2018
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Ik heb net een nieuwe IPhone 8 Plus maar het netwerk is niet goed. In IPhone 6s was het netwerk aanmerkelijk beter en ook met andere provider is het netwerk veel beter. Begrijp dat meer mensen dit probleem ondervinden. Is er inmiddels een oplossing of kan ik iets doen? De standaardmunten heb ik al geprobeerd volgens mij...
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 januari 2018, 12:08

Hoi Bertvansteeg,

Haha, altijd die autocorrectie. :P

Wij zijn inderdaad op de hoogte van de problemen en zijn er achter de schermen kei- en keihard mee bezig om dit op te lossen, zodat ook jij zo snel mogelijk weer zorgeloos kunt bellen.

Op dit moment raden wij aan het toestel ter reparatie op te sturen, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden - want uiteraard willen wij ook dat je blij bent met T-Mobile en optimaal van het netwerk gebruik kunt maken! Je kunt op deze pagina alle informatie vinden over het opsturen ter reparatie.

Daarnaast worden alle updates omtrent dit probleem in dit topic geplaatst. Zodra wij meer weten, zullen wij daarin een bericht plaatsen!

Om het allemaal overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

En waar mijn autocorrect munten zei, bedoelde ik mogelijkheden..😁
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bertvansteeg,

Haha, altijd die autocorrectie. :P

Wij zijn inderdaad op de hoogte van de problemen en zijn er achter de schermen kei- en keihard mee bezig om dit op te lossen, zodat ook jij zo snel mogelijk weer zorgeloos kunt bellen.

Op dit moment raden wij aan het toestel ter reparatie op te sturen, zodat wij een passende oplossing kunnen bieden - want uiteraard willen wij ook dat je blij bent met T-Mobile en optimaal van het netwerk gebruik kunt maken! Je kunt op deze pagina alle informatie vinden over het opsturen ter reparatie.

Daarnaast worden alle updates omtrent dit probleem in dit topic geplaatst. Zodra wij meer weten, zullen wij daarin een bericht plaatsen!

Om het allemaal overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.