Beantwoord

slecht reagerend scherm Iphone x van nog geen 2mnd oud

• 21 juni 2019
  • 1 reactie
  • 2052 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds 1,5 mnd een nieuwe iphone X.
nu heb ik het probleem dat het scherm vaak slecht reageert en vast loopt. Minstens 1 keer per dag loopt die vast( lijkt me niet normaal voor zn dure telefoon)
Ook horen mensen mij vaak niet of nauwelijks als ik bel.
Ligt dit aan mijn Iphone of is dit een bekend probleem? En wat is er aan te doen?
icon

Beste antwoord door Seccie 21 juni 2019, 13:49

Hoi @kristyAchterhuis,

De iPhone X is een mooi toestel (ik heb hem zelf ook vanaf het moment van release)
Wat raar dat je scherm zo slecht reageert. Zeker bij een 1,5 maand nieuwe iPhone kan dat natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mag ik vragen welke iOS versie je geïnstalleerd hebt staan?

1. Open het instellingen Menu
  2. Klik in het dropdown / hamburger menu op Algemeen.
  3. Klik op Software-update
Vervolgens zie je de meest actuele versie staan en of er eventuele updates voor je klaarstaan.

Omdat je toestel zo slecht reageert en ook vastloopt, wil ik voorstellen om een harde reset uit te voeren dat werkt als volgt:

1. Druk kort op de volume omhoog-knop.
  2. Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  3. Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen toestel succesvol herstart kan worden.

Mocht je na het herstarten, en of installeren nog steeds last hebben van vastlopers, of dat het scherm niet reageert, dan ben ik bang dat je het toestel zal moeten insturen voor een reparatie procedure.

De reparatie procedure staat hier beschreven.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Ik wens je nog een fijne dag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi @kristyAchterhuis,

De iPhone X is een mooi toestel (ik heb hem zelf ook vanaf het moment van release)
Wat raar dat je scherm zo slecht reageert. Zeker bij een 1,5 maand nieuwe iPhone kan dat natuurlijk niet de bedoeling zijn. Mag ik vragen welke iOS versie je geïnstalleerd hebt staan?

1. Open het instellingen Menu
  2. Klik in het dropdown / hamburger menu op Algemeen.
  3. Klik op Software-update
Vervolgens zie je de meest actuele versie staan en of er eventuele updates voor je klaarstaan.

Omdat je toestel zo slecht reageert en ook vastloopt, wil ik voorstellen om een harde reset uit te voeren dat werkt als volgt:

1. Druk kort op de volume omhoog-knop.
  2. Druk daarna snel kort op de volume omlaag-knop.
  3. Hou daarna de zijknop ingedrukt, ook nadat het afsluitscherm in beeld is, net zolang totdat je het Apple-logo in beeld ziet.
Let erop dat je de goede volgorde voor de knoppen gebruikt, zodat je vastgelopen toestel succesvol herstart kan worden.

Mocht je na het herstarten, en of installeren nog steeds last hebben van vastlopers, of dat het scherm niet reageert, dan ben ik bang dat je het toestel zal moeten insturen voor een reparatie procedure.

De reparatie procedure staat hier beschreven.

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je doen?
Ik wens je nog een fijne dag.

Reageer