Beantwoord

Slecht verstaanbaar Iphone XS ( Be Hallo hoesje )

  • 29 november 2018
  • 1 reactie
  • 2325 Bekeken

3 weken geleden een XS gekocht met Be Hallo hoesje gekocht, na het installeren ( met de nieuwste software ) een probleem. Als we bellen zijn we niet te verstaan. Nogmaals geprobeerd, probleem blijft zich voordoen. Naar de Tmobile shop waar we het antwoord kregen; is een bekend probleem. U kunt de XS ter reparatie aanbieden. Aanbieden voor reparatie ?? Ja duur 5 werkdagen. Apple care gebeld, alle stappen doorgenomen, ja probleem ligt bij de XS, we komen het toestel ophalen. 4 dagen later ... een nieuw toestel.
Opnieuw geïnstalleerd, en ja hoor zelfde probleem. Vreemd... Wat blijkt nu, als je de telefoon uit het bij Tmobile gekocht hoesje haalt ben je wel te verstaan. Als de telefoon in het hoesje doet en recht in de microfoon praat ben je ook te verstaan. Het hoesje " Be Hallo" heeft bij de microfoon zo een dikke plastic rand zitten dat je stem niet goed bij de microfoon komt.
Apple care gebeld, ja dat moeten ze altijd meteen vragen om eens te bellen zonder hoesje ( niemand vraagt dat. Tmobile helpdesk gebeld, nee dat vragen we niet. In de winkel heeft dat ons ook niemand gevraagd. Gevolg; 3 weken zonder werkende telefoon, voor niets naar de winkel geweest, een hoesje gekocht waar we niets aan hebben, een iphone gewisseld die denkelijk goed was. Allemaal kosten die allemaal niet nodig waren geweest als de juiste vragen gesteld waren!

Ben benieuwd naar de reactie van Tmobile,
icon

Beste antwoord door David 30 november 2018, 10:15

Hey iphonexs,

Onwijs spijtig dat er zoveel tijd overheen is gegaan, terwijl het eigenlijk zo eenvoudig op te lossen bleek! Hier had gelijk als eerste naar gekeken moeten worden, dat is zo ongeveer de eerste stap in de troubleshoot voor dergelijke problemen. In de winkel en bij Apple hadden ze dat ook gelijk moeten doen, dat had een hoop tijd gescheeld! Gelukkig is het nu in ieder geval wel duidelijk waar het probleem zat en is het opgelost. Ik stuur je ook nog een privébericht met meer informatie.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey iphonexs,

Onwijs spijtig dat er zoveel tijd overheen is gegaan, terwijl het eigenlijk zo eenvoudig op te lossen bleek! Hier had gelijk als eerste naar gekeken moeten worden, dat is zo ongeveer de eerste stap in de troubleshoot voor dergelijke problemen. In de winkel en bij Apple hadden ze dat ook gelijk moeten doen, dat had een hoop tijd gescheeld! Gelukkig is het nu in ieder geval wel duidelijk waar het probleem zat en is het opgelost. Ik stuur je ook nog een privébericht met meer informatie.

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer