Vraag

Slechte verbinding


Ik ben een paar maanden geleden overgestapt naar t-mobile en vanaf die tijd kan ik nergens meer een normaal gesprek voeren, versta de persoon aan de andere kant van de lijn niet, verbinding wordt ineens verbroken, wat een ergenis!! Bij mijn vorige provider had ik daar geen problemen mee. Telefonisch lukt het mij niet om met de service in contact te komen, zie mijn klachten.

6 reacties

pppfff wat een drama, ga vanmiddag maar naar de winkel, want het is waardeloos
Reputatie 4
Badge
https://community.t-mobile.nl/apple-444/slechte-verbinding-met-iphone-283693
Dat gaat je een hoop gedoe opleveren. Je had beter bij vodafone kunnen blijven.
Ja, een iPhone 8 plus
Reputatie 4
Badge
Toevallig geen iphone?
Mijn postcode is 3404 en mijn vorige provider was Vodafone.

ik heb een nieuw toestel.
Reputatie 6
Badge +8
Beste Amazone69 wat is je postcode?
Wat was je vorige provider?
T-Mobile een zeer goed dekkend netwerk echter er zijn wat plekken zoals bij iedere provider (wisselend per provider) plekken waar de dekking wat minder kan zijn.
Maak je gebruik van hetzelfde toestel als bij je vorige provider?

Heb je de dekkingskaart al bekeken?
Je kan daar ook een klacht indienen.

We horen het graag , zodat we achter de oorzaak kunnen komen.

Reageer