Beantwoord

Slechte verbinding iPhone 8 plus

  • 4 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 985 Bekeken

Wie o wie kan mij helpen?

Ik heb alles al geprobeerd. Fabrieksinstellingen herstellen en simkaart in ander toestel testen.


Ik kan geen tot slecht verbinding maken met het internet. Vaak zie ik E, 3G of zelfs geen service. Als ik wel service heb kan ik als nog niet bellen. De tegenpartij hoort mij niet en ik hun slecht tot niet. (Via whatsapp bellen geen problemen).

Ik las laatst iets op nu.nl dat dit vaker voorkomt. Wat kan ik hier het beste tegen doen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 augustus 2018, 19:50

@febhefgbhrb4h53 Wat vervelend. Er zijn al tigtal onderwerpen over maar er is nog weinig opgelost helaas.
vandaag stond er ook weer een verhaal over op NU.NL zie ander onderwerp.

https://community.t-mobile.nl/apple-444/t-mobile-en-de-iphone-x-305157

Als je de gsm bij TM hebt gekocht moet T-mobile dit voor je oplossen.
Groetjes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@febhefgbhrb4h53 Wat vervelend. Er zijn al tigtal onderwerpen over maar er is nog weinig opgelost helaas.
vandaag stond er ook weer een verhaal over op NU.NL zie ander onderwerp.

https://community.t-mobile.nl/apple-444/t-mobile-en-de-iphone-x-305157

Als je de gsm bij TM hebt gekocht moet T-mobile dit voor je oplossen.
Groetjes!

Reageer