Beantwoord

Slechte verbinding iphone X

• 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 2246 Bekeken

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe iphone X.
vanaf het begin had de iphone X al af en toe dat de verbinding weg viel.
nu sinds de laatste week lukt bellen zowat niet meer hij gaat of niet over omdat hij naar verbinding blijft zoeken of hij gaat over en als de ontvanger opneemt blijft de bel tijd op 00:00 en is er geen gehoor.
de internet verbinding valt ook weg terwijl er wel boven op het scherm volledige verbinding is en 4G
ondertussen is er bijna niet meer met de telefoon te werken omdat ik 8 van de 10 keer niet te bereiken ben door bellers of tijdens het gesprek de telefoon verbinding beëindigd

ik had voor de zekerheid een nieuwe simkaart aangevraagd of dit misschien het probleem verhielp maar helaas heeft dit geen baad gehad.
de iphone x heeft de software versie 12.3.1.
Als ik het internet afspoor kom ik dit probleem meer tegen met de iphone x voornamelijk van t-mobile.

Mijn vraag is hoe moet ik nu verder handelen met dit probleem omdat het hier ook om een nieuwe iphone x gaat en het niet normaal is nu al kuren vertoond.
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 mei 2019, 09:52

Hi Edmarv,

Dankjewel voor je berichtje! Het lijkt erop of het hier om het bekende iPhone probleem gaat, waar je in dit topic meer over kunt vinden.

Ik raad je dan ook aan de stapen die in dat gemarkeerde antwoord staan, op te volgen. Zo moet het helemaal goedkomen met jouw iPhone zodat je 'm binnenkort helemaal naar behoren kan gebruiken!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Edmarv,

Dankjewel voor je berichtje! Het lijkt erop of het hier om het bekende iPhone probleem gaat, waar je in dit topic meer over kunt vinden.

Ik raad je dan ook aan de stapen die in dat gemarkeerde antwoord staan, op te volgen. Zo moet het helemaal goedkomen met jouw iPhone zodat je 'm binnenkort helemaal naar behoren kan gebruiken!