Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone

Toon eerste reactie

605 reacties

Reputatie 2
T-Kenny schreef:

Yes! iOS 11.2.1 is uit! Eindelijk een oplossing na weken... Helaas, nog slechter bereikbaar dan met 11.2. Echt schandalig en geen goed woord voor over.

T-Mobile, laat nou eens horen aan ons wat jullie al weten en wat de voorlopige prognose is van het herstel. Sommige klanten zijn al 8 weken onbereikbaar!! Ik zelf 3 weken.

Iets laten horen aan je klanten is beter dan niets.

De oplossing van het probleem is een ander toestel.
T-Mobile weet niet wat het probleem is en qua hulp moet je echt alles zelf regelen.
Ik heb 8 week problemen gehad en heb na 10 week pas alles geregeld van ander toestel tot compensatie aan toe.
Mijn advies laat je niet aftroeven, weet wat je rechten zijn en geef deze duidelijk aan.
Je toestel valt onder garantie en de leverancier dient jou een goeden werkend toestel te leveren.
Kun jij niet bellen/gebeld worden en is je internet kl*te dan spreek je gewoon de garantie aan.
Daarnaast heb je recht op een compensatie voor de periode dat je wél betaalde voor je abonnement maar hier geen gebruik van kan maken.
Wettelijk bepaald is dat men recht heeft op een compensatie van 0,50 eurocent per dag, de fratsen die T-Mobile heeft uitgehaald om mij te misleiden om mij het wettelijk recht op compensatie niet te geven is onvoorstelbaar.
Ik heb als tegenactie de laatste incasso gestorneerd en daarna ben ik nogmaals het gesprek aangegaan en warempel ik kon opeens gecompenseerd worden.
Mijn iphone 8 doet het ook steeds niet als ik Sim kaart in oude telefoon doe werkt het wel . Ben steeds niet bereikbaar en vindt het tijd worden dat het eens wordt opgelost . Kaartje van Vodafone doet het wel . Volgend Mac store in Rotterdam is toestel goed en ligt probleem bij tmobile . Hoe ver is tmobile ondertussen met de oplossing ??? Ben gewoon niet bereikbaar nu, als iemand belt kan ik snel even mijn naam zeggen en verbinding weer weg pffff .??????
Nu na update nog slechter geworden trouwens ....
Gisteren een nieuwe sim gekregen van T-mobile omdat m’n bereik ook nog slechter is dan eerst... probleem houdt jog steeds aan.. Het zou wel heel fijn zijn als er ondertussen een oplossing zou komen... 😢
Reputatie 2
Pat4ht schreef:

Mijn iphone 8 doet het ook steeds niet als ik Sim kaart in oude telefoon doe werkt het wel . Ben steeds niet bereikbaar en vindt het tijd worden dat het eens wordt opgelost . Kaartje van Vodafone doet het wel . Volgend Mac store in Rotterdam is toestel goed en ligt probleem bij tmobile . Hoe ver is tmobile ondertussen met de oplossing ??? Ben gewoon niet bereikbaar nu, als iemand belt kan ik snel even mijn naam zeggen en verbinding weer weg pffff .??????

T-Mobile beweert dat het aan de iPhone ligt.
Als je je toestel van T-Mobile hebt gekregen vragen om een ander toestel.
T-Mobile heeft er een handje van om het probleem met de toestellen bij de klant neer te leggen evenals een oplossing.
Terwijl T-Mobile of een andere verschaffer van je toestel wettelijk gezien verplicht is jouw een werkend toestel te leveren dit ben je namelijk overeen gekomen in het contract.
Evenals dat T-Mobile jouw moet compenseren als jij geen gebruik kunt maken van hun diensten, terwijl je er wel voor betaald.
Om mijn afhandeling enigszins te bespoedigen heb ik de laatste automatische incasso gestorneerd en weer gaan praten met T-Mobile.
Ondanks een uitkomst in het voordeel voor mij, heb ik hemel en aarde moeten bewegen om mijn kwestie welke 8 week speelde op te lossen.
Daarnaast heb ik compensatie geëist, welke ik wettelijk gezien recht op heb.
Je zult versteld staan hoe je opeens geholpen wordt als je je betaling storneert en op je strepen gaat staan.
Ik heb sinds ik de iPhone X heb ook problemen op het T-Mobile netwerk, voornamelijk bij het voeren van telefoongesprekken. Mensen die mij bellen komen regelmatig direct op mijn voicemail terecht en als ik verbinding heb valt deze iedere keer weg. Soms na 30 seconden, soms ook na 2 minuten, maar ik heb nog geen gesprek gevoerd waarbij de verbinding niet weggevallen is. Eerst kon ik me niet voorstellen dat het aan mijn nieuwe toestel ligt, maar ik heb het met elk gesprek. Of het nu met een vaste lijn of een ander mobiel nummer is. Ik hoor het graag zodra het T-Mobile netwerk goed werkt met de iPhone X en wat ik eventueel tot die tijd kan doen.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een iPhone X.
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/geen-internet-4g-of-3g-296074/index1.html#post1430613
😠
JvT59 schreef:

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een iPhone X.
https://forum.t-mobile.nl/netwerk-347/geen-internet-4g-of-3g-296074/index1.html#post1430613
:@

Ik ga binnenkort naar KPN om te weten of ik met mijn toestel bij hen ook dat probleem ervaar.
All, in een woord: hopeloos. Echt verwerpelijk hoe T-Mobile zich opstelt aangezien ik geen bereik heb met mijn iPhone 8 Plus. Ben nu al sedert 4 december bezig om een oplossing te verkrijgen. Kortom: case gesloten.

Ze kunnen niets anders doen dan mij verwijzen naar de Apple Store om mijn telefoon te repareren. Terwijl het een netwerk issue is. Dat is klanten van het kastje naar de muur sturen.

Vanuit zorgplicht had T-Mobile mij aan moeten geven bij mijn recentelijke verlenging dat er problemen zijn met de iPhone 8. Ik had dan zelf een andere keuze kunnen maken, nu sta ik met mijn rug tegen de muur.

Mijn vrouw is hoogzwanger en ze krijgt mij gewoon niet te pakken! Heb nu een prepaid toestel gekocht om maar bereikbaar te zijn.

@tmobile:Ik zou graag de koop willen annuleren, want jullie kunnen de plichten niet nakomen zoals wij overeengekomen zijn in het contract. #teruginhetstenentijdperk
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn iphone X. Werd laatst gebeld door tmobile eerst zeiden ze dat ze het zouden omruilen nu zeggen ze dat ik het ter reparatie moet sturen. Erg vervelend dit!
Ik had drie medewerkers gesproken van tmobile en allemaa sturen ze je van kastje naar muur. Wat een klantenservice zeg, wanneer ze willen verkopen is het ja ja ja. Wanneer je problemen hebt en al een contracr hebt js het NEE NEE NEE
Hier ook heel vele problemen met telefoongespreken. Ik kan tussen de 10 seconden en 2 minuten een gesprek voeren en dan wordt aan mijn kant de lijn stil. De andere kant krijgt een verbinding verbroken toon. Mijn scherm toont als ik ophang een 'called failed' Direct daarna bellen werkt niet. Na een minuut of twee kan ik weer bellen en begint het geheel weer van voor af aan.

Ik heb alle resets al uitgevoerd maar niets lijkt te werken. Voor de zekerheid ook maar een nieuwe sim besteld (waarvoor natuurlijk weer betaald moet worden)

Wanneer wordt dit probleem opgelost T-Mobile???
Schandalig dat op 4 november jl. wordt gemeld dat de problemen worden opgelost en dat op 22 december de problemen met Iphone 8 in combinatie met T mobile abonnement nog steeds niet is opgelist. Tijd om Radar in te schakelen.
Gewoon onthouden en weggaan wanneer je kan. Tot begin januari 5p/m korting bij Vodafone!
Na een iPhone X te hebben omgeruild via Apple zelf zijn de problemen opgelost.

Echter afgelopen zaterdag heb ik hetzelfde euvel gehad in Den Bosch. Net viel zojuist internet wederom weg. Het lijkt wel of het terugkomt. Iemand ervaring met problemen na een omruiling?
KevinOss schreef:

Echter afgelopen zaterdag heb ik hetzelfde euvel gehad in Den Bosch. Net viel zojuist internet wederom weg. Het lijkt wel of het terugkomt. Iemand ervaring met problemen na een omruiling?

Zelf heb ik geen problemen meer ondervonden na omruiling. Nu ruim een maand een nieuwe 8 in gebruik
Goedemiddag,

Ik heb dezelfde klachten. Op veel plekken wordt de lijn verbroken en kan ik niet opnieuw bellen of gebeld worden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

De software is al up to date. Aan en uit zetten heeft geen zin. En mijn sim kaart in de iphone 6s werkt prima. Hiervoor heb ik geen nieuwe telefoon aangeschaft.
Zemen schreef:

Goedemiddag,

Ik heb dezelfde klachten. Op veel plekken wordt de lijn verbroken en kan ik niet opnieuw bellen of gebeld worden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

De software is al up to date. Aan en uit zetten heeft geen zin. En mijn sim kaart in de iphone 6s werkt prima. Hiervoor heb ik geen nieuwe telefoon aangeschaft.

Ik zou beginnen met een netwerk klacht in te dienen:
https://www.t-mobile.nl/dekking

En contact opnemen met T-Mobile (laat je niet afschepen) en refereren naar dit forum. Tot nu toe is omruilen van het toestel de enigste oplossing voor dit probleem.
Ja hier ook, enorm veel problemen vanaf 1 december jongstlede.
#1.kan niet gebeld worden terwijl ik bereik heb
#2.internet is 2g of minder, met de sim in een andere iphone is ontvangst 3g of 4g
#3.kan zelf vaak niet eens bellen, verbinding maken duurt soms tot 1 minuut, dan lukt gesprek vaak nog niet, of gaat dan eindelijk over bij ontvanger, die opneemt waarna ik geen geluid hoor
#4.sim inmiddels al omgeruild voor een nieuwe bij tmobile winkel,netwerk instellingen hersteld en harde en softe resets gedaan, niks helpt. probleem ligt duidelijk aan t-mobile i.c.m. iphone 8 plus
#5.voor december had ik deze problemen niet dus de telefoon kan gewoon goed werken
#6.er moet hier een oplossing voor komen, ik betaal 55€ of meer per maand en kan niet gebeld worden en heb amper internet buitenshuis...

Zeer teleurstellend, inmiddels netwerk klacht ingediend, en wacht totdat ik teruggebeld wordt.
KevinOss schreef:

Ik heb dat idee ook. Ik heb een nieuw toestel gekregen en de eerste periode leek alles opgelost, maar nu heb ik weer te kampen met wegvallende gesprekken.
Joehoe, Tmobile! Wakey wakey! Hopelijk hebben jullie tijdens de nieuwjaarsborrel het goede voornemen gevat deze problemen eindelijk te gaan fixen! Ook hier een gloednieuwe iPhone 8 Plus en ook hier gedonder! Slecht of niet bereikbaar, telefoongesprekken die plots wegvallen, kortom niet de mobiele service die ik van jullie gewend ben! Aangezien dit topic al meer dan 2 maanden oud is, lijkt het me tijd voor een snelle oplossing. En nu graag geen halfbakken antwoord of het advies om mijn telefoon van een week oud te laten repareren! Als ik een dergelijke wanprestatie lever, stellen mijn klanten mij in gebreke... Dus gas er op!
hallo,

precies het zelfde probleem hier!
ik heb een iphone 8 en toen ik deze net had had ik nergens geen last van, dit kwam naderhand pas.
zoals meerdere van jullie heb ik ook netwerk problemen met bellen en internet.
meerdere malen mederwerkers gesproken van de klantenservice en je word van het kastje naar de muur gestuurd :
- het is een netwerk probleem we zijn ermee bezig
- het word een reparatie
- ik weet het niet dit moet ik navragen , ik bel je hier over terug --- > niet terug gebeld

hoe lang gaat dit nog duren, want het is heel vervelend als je werk gewoon bereikbaar moet zijn voor je werk. bellen gaat niet met deze telefoon en ik moet constant andere toestellen van vrienden of collega's gebruiken. hoe erg is dat?

mensen met iphone 8,plus en X gesproken bij andere providers en hun gaven aan nergens last van te hebben, dan vind ik het raar dat de tmobile klanten allemaal last hebben en maar ter reparatie moeten opsturen? ik ben dit in ieder geval niet van plan.

tmobile graag hulp want we missen het vertrouwde goede netwerk!
en daarnaast, wel gewoon volledige maandkosten betalen terwijl ik nog geen 50 % van hetgeen kan gebruiken waarvoor ik betaal.
Nou ik denk dat T-Mobile met de handen in het haar zit en niet weten waar het probleem vandaan komt. Dus ook geen oplossing kunnen bedenken.

Vervolgens wordt er met regelmaat wat sorry we zijn achter de schermen druk ..... bla bla bla geschreven.

Maak ik een nieuw topic aan over de stand van zaken:
https://forum.t-mobile.nl/apple-444/wat-is-de-status-van-problemen-iphone-8-en-x-ism-t-mobile-netwerk-296391/index1.html#post1431812

Wordt afgesloten. Krijg er nog een sms over van @bas of ik tevreden ben met het antwoord. Nee natuurlijk niet maar na het sturen van een PB blijft een reactie uit. Terwijl bas gewoon actief is op het forum.
Ik heb zojuist weer eens met de klanten service gebeld om te vragen wat er aan de hand is.
Ik heb sinds begin november een Iphone X 256Gb en ik ben toch behoorlijk geduldig geweest. De afgelopen twee weken in zwitserland heb ik geen normaal gesprek kunnen maken, en de 2 gesprekken die ik heb ontvangen werden met het alombekende gekraak afgebroken.
Het meisje gaf aan dat T-Mobile met een groot onderzoek bezig is, waarbij de coulance regeling nog bepaald gaat worden. Het voorstel is om mijn toestel op te sturen, zodat ik over 2 weken een vervangend toetsel mag ontvangen, waarvan ze me niet kon beloven dat deze het wel zou doen.
Het officiele beleid van T-Mobile is dat de mensen bij de telefonische helpdesk verder niet mogen toezeggen.
Ik kan op dit moment niemand meer adviseren om ooit in zee te gaan met T-Mobile. De duurste iPhone ooit wordt door de dienstverlening van T-Mobile de grootste miskoop ooit. Ik overweeg om T-Mobile in gebreke te stellen en over te gaan naar KPN. Het is iets duurder, maar daar wordt ik tenminste wel goed geholpen als er wat is.
Beste mensen/ t-mobile,

Aangezien ik van plan ben om een Iphone X te gaan aanschaffen eind januari volg ik deze topic intensief omdat ik geen zin heb om zonder internet te zitten wanneer ik hem aanschaf. Daarom had ik een paar vragen voor de mensen die het probleem ervaren met hun Iphone 8(plus) en X. Ervaren jullie dit probleem ook in de Randstad ? Aangezien ik zelf in de Randstad woon en daar de verbinding sterker is denk ik dan buiten de Randstad. En adviseren jullie mij om hem eind januari aan te schaffen ja of nee? Want de klantenservice zei zelf tegen mij dat dit probleem zich niet meer voordoet als je een Iphone X nu haalt, maar als ik even deze topic doorlees zie ik dat veel mensen die hun 8(plus)of X hebben omgeruild na 2 weken weer hetzelfde probleem ervaren.

Zelf wou ik nog t-mobile een tip geven. Ook al is er geen update is toch te laten weten wat jullie op dit moment doen aangezien dit echt op de zenuwen werkt van jullie klanten omdat het nu lijkt dat er niks aan gedaan wordt. bijvoorbeeld elke vrijdag een update te geven

Hopen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost zodat iedereen weer normaal kan internetten

Reageer