Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone

Toon eerste reactie

681 reacties

Ik baal hier enorm van!
ik heb nu een week mijn nieuwe iphone 8 64gb, en bellen is drama!!
ik hoor graag wat de stand van zaken is...!
Bijzonder is dat de problemen precies zijn ontstaan op de dag dat ik terug ging van een unlimited abonnement naar een 10GB abonnement.
T-Mobile graag reactie, was is de oorzaak?
Ik baal hier enorm van!
ik heb nu een week mijn nieuwe iphone 8 64gb, en bellen is drama!!
ik hoor graag wat de stand van zaken is...!

Bellen?? ik bel alleen nog maar via whatsapp want ik kan nog niet eens mijn voicemail normaal afluisteren zonder dat de verbinding wegvalt.
Hallo Allen. Ook hier het probleem iphone 8 plus 256 gb. Gesprekken vallen zomaar uit. Ook bij Apple geweest reset etc. Tmobile gebeld sim vervangen geen oplossing. Vandaag werd ik gebeld doot technische dienst tmobile en ze zijn ermee bezig. Het lijkt een probleem te zijn combi netwerk tmobile/ iphone 8. Ik verwacht dat het opgelost gaat worden. Ik lees hier mensen die naar vodafone willen , ik zeg succes! Vodafone is echt de slechtste provider die ik ken. Naast spookdata die zomaar verdwijnt is het echt de meest slechte en onbeschoftste klantenservice die ik ken. Tmobile staat op eenzame hoogte qua service mi. Ik verwacht dat het probleem snel opgelost wordt.
Vandaag terug gebeld door T-Mobile ivm mijn klacht over verbinding. Tijdens dit gesprek is 2 maal de verbinding er uit geklapt. Het is nu inzichtelijk voor T-Mobile wat er gebeurt. De persoon die ik aan de lijn had vertelde mij dat wat hij zag wel een groter probleem was dan dat hij in gedachten had en moest gaan overleggen met andere afdeling en komen er op terug.

Hoop dat dit voor T-Mobile een zinvol gesprek was waar duidelijk tijd en gebeuren zichtbaar is geworden. Op mijn scherm bleven drie streepjes en 3G staan. Dekking genoeg zou je zeggen
Hoop dat we hier allemaal een stapje dichter bij een oplossing komen.
Vandaag werd ik gebeld doot technische dienst tmobile en ze zijn ermee bezig. .

Hoe laat ben jij gebeld vandaag ? ik rond 16.30
Ik rond 1330
Oke dan lijkt het er op dat ze er al langer mee bezig zijn geweest gisteren. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen. Zou er over terug gebeld worden.

Jammer dat er al dagen geen reactie meer is van een T-Mobile Community medewerker. Een duidelijk eerlijk antwoord zou voor iedereen verhelderend zijn
Ik heb net weer gebeld. Ik kan niet eens normaal werken omdat de tel gesprekken uitvallen.
ik heb vanochtend ook weer een uur met de klachtenservice in de chat gezeten. blijkbaar zijn ze daar nog niet helemaal op de hoogte van HET probleem, wat ik eerlijk gezegd echt heel vreemd vind, want ben duidelijk niet de enige.....
de reacties van het community team zijn inderdaad bedroevend laag op dit moment.
het zou toch prettig zijn als zij nu juist mensen op de hoogte houden...
Ze zijn ermee bezig. Ik heb het vermoeden dat als het ook een apple ding is dat beide partijen met elkaar moeten gaan kijken hoe en wat. Het zou kunnen dat er een update in de maak is. Wat ik wel vreemd vind is dat andere providers het niet hebben.
Zojuist gesproken met iemand van T-Mobile. Ze probeerde mij al even te bellen, maar anoniem neem ik niet vaak op. Als ik thuis was kon ik sowieso niet opnemen. Hier in Amersfoort met 4 streepjes en 4G werkt het wel aardig.

Ze zijn er dus echt mee bezig en zijn in gesprek of proberen in gesprek te komen met Apple.

We wachten nog even af.
Ik heb mijn iPhone 6 maar weer uit de doos gehaald. Sim kaartje uit de iPhone 8 er weer ingestopt en ik ben weer bereikbaar. Om wat voor reden dan ook, de iPhone 8 werkt niet echt lekker op het T-Mobile netwerk.
Zojuist gesproken met iemand van T-Mobile. Ze probeerde mij al even te bellen, maar anoniem neem ik niet vaak op. .

Ik wordt steeds gebeld door 06-2400 1200

Ik heb zelf terug gebeld omdat ik een oproep van hun gemist had (kon niet opnemen op dat moment) De persoon die ik aan de lijn had kon de helft maar teruglezen over wat gisteren tegen mij verteld is 😞
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Ik zie dat RichardS62, Error33 en Maqish snel op de hoogte waren en hier ook hun kennis hebben gedeeld - dank daarvoor! Het is voor onszelf soms ook even afwachten wat er precies gaande is. Wij spotten natuurlijk herhalende meldingen en geven die door, maar daarna is het aan de technische dienst om te achterhalen wat er precies aan de hand is. Gelukkig is er nu iets meer duidelijkheid.

Het klopt inderdaad dat het probleem in onderzoek is. Naar aanleiding van verschillende meldingen van klanten die problemen ervaren met de iPhone 8 in combinatie met een T-Mobile simkaart, zijn we nu aan het kijken wat het probleem precies is.

Om nog beter onderzoek te kunnen doen, willen jullie in dit topic laten weten welk toestel je precies hebt en welke iOS-versie daarop staat?

Ik wil jullie allemaal alvast bedanken voor het aan de bel trekken en het beantwoorden van de bovenstaande vraag, waardoor we nu zo snel mogelijk naar een oplossing kunnen gaan zoeken. Wij zullen in dit topic updates plaatsen zodra we die hebben!
ik heb een iPhone 8 64 GB en zit op dit moment op iOS 11.0.3
ik heb een iPhone 8 64 GB en zit op dit moment op iOS 11.0.3
Ik heb een iPhone 8 64 GB en zit op dit moment op iOS 11.0.3
Iphone 8 plus 256 gb IOS 11.0.3
iPhone 8 256 GB iOS 11.0.3

Vanmiddag nog eens een test gedaan met DATA geheel uit. Ook dan wil het niet lukken. Verbinding gaat over in een ruimtewezen 🙂 verbinding en klapt er dan uit. Aangegeven veldsterkte is dan 3 streepjes en 3G (4G heb ik uitstaan en daar lijkt het wat stabieler door te worden)
iPhone 8 64GB iOS 11.0.3

Ik kan op dit moment helemaal niet meer bellen of gebeld worden 😞 Ben vooral benieuwd hoe lang T denkt dat dit nog gaat duren...
Al wist ik de uitkomst al door een eerdere proef. Vanavond nog een kruistest gedaan met het volgende resultaat, op een plek waar ik niks kan met mijn iPhone 8 en T-Mobile

iPhone 8 met T-Mobile - Huawei met Vodafone : Geen verbinding tot stand te krijgen.
iPhone 8 met Vodafone - iPhone SE KPN : Perfecte verbinding.
iPhone 8 met vodafone - Huawei met T-Mobile : Perfecte verbinding.

Als ik mijn iPhone 8 met T-Mobile gebruik op een van de probleemplekken staat in het display netjes 3 streepjes met 3G (4G staat uit)

Voor mij is het geheel duidelijk dat het de combinatie iPhone 8 en T-Mobile is.

Nu is het de zet aan T-Mobile om het op te lossen. Ze hebben data om te zien wat er gebeurt. 2 maal tijdens een gesprek met hun is de verbinding er uit geklapt.
Iphone 8, 64 GB.
ik heb sinds een week een iphone8 , toestel ziet er leuk uit, maar ik heb er helemaal niks aan op het moment, ik kan niet bellen of gebeld worden , internet verbinding valt weg , van 4g naar 3g naar E naar geen service, dan even laten liggen en heb weer 4g, tot ik hem ga gebruiken en hoppa weg is ie weer, tijdens bellen gaat hij ook terug naar 3g , en ik krijg gewoon niks te horen tijdens bellen , hij gaat niet eens over , en zelfs niet een kiestoon of iets dergelijks, een keer of 6 proberen met bellen en plots doet hij het 1 keer, daarna weer helemaal niet bereikbaar , ik had de ios 11.0.3, ik heb hem gedowngrade naar 11.0.1 maar geen verschil, doe ik de sim in mijn oude iphone 5 dan geen probleem en vollop bereik en internet , ik heb de iphone 8 samen met een abbonement afgesloten bij tmobile en gaat in vanaf januari, ik hoop dat er snel een oplossing komt want hier ben ik wel klaar mee, en neem aan dat er wel iets in de kosten van mijn abbonement geregeld gaat worden , want zolang ik er niks mee kan neem ik aan dat ik ook niet hef te betalen. graag zie ik hier een reactie op terug van iemand van tmobile. en ga natuurlijk ook bellen met tmobile.groeten marcel
@marcelf75 Jij hebt het dan nog erger als bij mij.
Zoals je eerder hebt kunnen lezen het ik al wat testen gedaan waaruit blijkt dat het probleem in de combinatie T-Mobile en iPhone 8 zit. Althans ik heb nu weer een vreemde ontdekking gedaan waardoor mijn beredeneringen te niet gaan :(

Heb nu kunnen testen met 2x iPhone 8 Een afkomstig van T-Mobile en de andere uit de USA

Mijn toestel iPhone 8 met T-Mobile sim geen verbinding mogelijk.
USA toestel iPhone 8 met mijn T-mobile sim. Geen problemen kan gewoon bellen.
Mijn toestel iPhone 8 met KPN sim (uit USA toestel) geen verbinding mogelijk.

Ik ga morgen weer naar een APR voor te brainstormen. Maar uit een eerder bezoek aldaar bleek het toestel geen problemen te hebben.

Op de locatie waar ik standaard problemen heb krijg ik wel een data verbinding. WhatsApp bellen lukt daar maar een normaal ouderwets telefoonverbinding is niet mogelijk. Probeer ik dit dan is ook even de data verbinding plat en komt na een aantal seconde weer terug. Op het display blijft voortdurend 3 streepjes met 3G staan. (4G staat uit)

Zou er verschil in serie's zijn waardoor er in een andere iPhone 8 nu plots wet een T-Mobile sim werkt.

Ik hoop voor de mensen die de iPhone X besteld hebben dit probleem niet krijgen.

Reageer