Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone



Toon eerste reactie

680 reacties

Reputatie 2
Ik heb al een paar maanden problemen met bellen met mijn iPhone 8 Plus. Ik dacht echter dat het lag aan mijn bijzonder goed geïsoleerde huis of het gebied waar ik op dat moment in reed.
Vandaag besloot ik eens een zoekterm in Google te gooien en kwam tot mijn grote schrik best veel inhoud tegen over dit verhaal van Apple/T-Mobile...

Heb nu een uurtje zitten lezen en het lijkt me duidelijk dat ik hiermee niet naar een T-Mobile shop hoef te gaan of naar een Apple store. Het enige verstandige wat ik dus kan doen is (na ruim 20 jaar, ik was al Orange-klant) een abo bij een andere provider aan te gaan. Jammer maar helaas...
Reputatie 3
Badge +2
Dit kan helpen bij slechte dekking in huis: https://www.iculture.nl/nieuws/t-mobile-bellen-wifi/
Reputatie 2
Dit kan helpen bij slechte dekking in huis: https://www.iculture.nl/nieuws/t-mobile-bellen-wifi/

Dank je Eric, maar het zit hem niet in de dekking in huis, het zit hem in de dekking overal. Ook ik verlies meer dan regelmatig mijn verbinding na een seconde of 10. Mijn toestel schiet dan in 3G of E modus en bellen is een paar minuten lang niet mogelijk.
Net als bij veel van bovenstaande meldingen dus. Probleem is alleen dat mijn toestel inmiddels bijna 1,5 jaar oud is omdat ik dacht dat het aan andere dingen lag..
ook ik heb een iphone 8 met ontvangst problemen, vanmorgen kon ik niet gebeld worden of zelf bellen, afgelopen vrijdag wilde ik mijn vrouw bellen (tmobile sim only iphone 5s) terwijl ze in het winkel centrum liep 300 meter verder. het is bij ons beide een chronisch probleem zeg maar. vanmorgen dus gebeld met klanten service, er werd mij verteld dat er een "chipset probleem" is met de iphone 8, kortom er werd gezegd dat ik moet gaan bijhouden wanneer deze problemen zich voordoen, toen ik zei dat ik daar geen tijd voor heb werd er gezegd dan kunnen we e.e.a. niet analyseren. Mooi verhaal, ik ben er helemaal klaar mee, er is dus een probleem bekend, en ze gaan weer lekker naar elkaar zitten wijzen, apple - tmobile....
En mijn vrouw en ik hebben dus gewoon een probleem, lekker klant gericht bezig !!!
Opzeggen die zooi , ik mijn zakelijke en mijn vrouw jaar simonly, weg ermee !!
Ik heb sinds 2 maanden dit probleem met mijn iPhone X, eerst dacht ik zal wel toeval zijn als mijn verbinding weg viel. Nu valt er totaal niet meer met mijn telefoon te bellen de helft van de tijd valt de verbinding na een paar seconden weg, daarna kan ik enkele minuten niet meer bellen of gebeld worden. Ik ben hiervoor bij apple geweest maar die verwijzen mij door naar t-mobile. Waar apple mijn toestel direct zou hebben vervangen mits ik het bij hun gekocht had heb ik het toestel bij t-mobile gekocht..
T-mobile doet niet aan direct vervangen maar stuurt mijn toestel naar dynafix waar ik hem minimaal 8 dagen kwijt ben zonder dat ik een vervangend toestel krijg.
daarnaast krijg je van dynafix een refurbished toestel thuis gestuurd, volgens het consumenten recht heb je recht op een reparatie en als dat niet mogelijk is een nieuw toestel. Ik heb van apple gehoord dat mijn toestel niet gerepareerd kan worden en dus vervangen moet worden. Echter ik ga niet mijn toestel inleveren hem dan 8 dagen kwijt zijn en vervolgens horen we hebben hem vervangen voor een refurbished toestel.
Ik hoop dat mobile mij kan helpen want ik heb geen zin in al dit gezeik.

Reageer