Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone



Toon eerste reactie

680 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Picobelloooo en Maqish,

Wat balen dat de suggesties van Hajar het probleem niet hebben verholpen! Op dit moment hebben jullie naar mijn idee alles geprobeerd wat er nu te proberen valt. Het lijkt inderdaad aan het toestel of de software te liggen, zeker omdat de simkaart in een andere telefoon prima werkt. Het enige wat je kunt doen is het blijven testen en hopen op een update.

Jammer dat ik jullie geen beter antwoord kan geven. 😞 Mochten jullie nog andere vragen hebben, dan zijn jullie natuurlijk altijd welkom op het forum!
Zojuist even getest.

Ik had thuis (in huis) geen bereik met de iphone. Vervolgens de simkaart in de Huawei P9 gestopt.. Direct 4G verbinding.

Nu heb ik in huis wel wifi en kan ik er niet echt een heel groot probleem van maken, maar voor buiten de deur kan ik niet meer op dezelfde manier genieten van mijn unlimited data als de telefoon niet goed mee werkt.

Aan de simkaart ligt het niet. Het is puur de telefoon welke niet goed werkt. Ja hij doet alles zoals hij het moet doen, maar de modem in de telefoon dan wel de antenne oid is niet goed denk ik.
Hallo Hajar,

Op dit moment heb ik de nieuwste versie ios draaien 11.0.2 daarnaast heb ik netwerk instellingen reset ik heb mijn telefoon volledig opgeschoond en via itunes hersteld. Zelfs contact opgenomen met apple die hebben een diagnose op afstand gestart en vertelden me dat de resultaten perfect waren en alles naar behoren werkt. Ik ben echt hopenloos nu. Wat ik wel heb gemerkt is dat als is 4G uitschakel voor gesprekken en data en hij op 3G te werk gaat ALLES WEL TRAAG IS maar toch stabiel werkt kan weer bellen en gebeld worden maar zodra ik 4G voor gesprekken en data aanzet of alleen voor data gaat het gelijk fout.

Ik hooopppppp dat iemand nog kan helpen??

Groet yassine
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marc en Yassine,

Wat balen dat jullie beide dit probleem ervaren. Je verwacht van je nieuwe toestel dat die het natuurlijk goed doet. Ervaren jullie dit probleem overal of op specifieke locaties? Van welke software maken jullie gebruik? Hebben jullie je toestel al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Zo niet, zou je dat eens kunnen proberen? Maak wel eerst een back-up van je gegevens.

Ik ben benieuwd of dat helpt.
Hallo maqish,

Ik heb onlangs ook een iphone 8 plus aangeschaft en ik heb dus precies de zelfde problemen die jij aangeeft. Als ik aan het surfen ben kan ik niet gebeld worden of bellen als ik wel bel kan ik niet tegelijkertijd internetten heel de tijd valt 4G weg schakelt hij overr naar 3G en daarna staat er geen service ik vind dit ook super vervelend ik heb onlangs 2 nieuwe simkaarten aangevraagd een online en 1 via de shop probleem blijft zich voordoen ik denk dat het aan de telefoon ligt ik zou graaag heel graag zelfs dit probleem opgelost willen hebben gelukkig ben ik niet de enige t-mobile zouden jullie a.u.b iets kunnen betenen voor ons.

Groet Yassine

Reageer