Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone

Toon eerste reactie

680 reacties

Ik neem aan dat er snel een oplossing komt voor de iPhone 8 , dat vindt ik op het moment het belangrijkste . Ik heb hem hard nodig
Ik hoop het met je mee. Als ik een reserve toestel had dan stuurde ik de iPhone 8 op naar . Maar zie daar nu nog geen heil in omdat ik denk dat het toestel ok is. Een bezoek aan een genius bar is voor mij als Zuid Limburger ook geen optie 400 Km geteld als retourtje 😞

Een andere optie zou zijn dat T-Mobile mij een nieuw toestel geeft en de mijne gebruiken voor onderzoek. Maar mijn gevoel geeft aan dat T-Mobile daar niet in mee wil gaan. Daarvoor is het bedrijf te groot om het geregeld te krijgen.
Ik mag nu echt hopen dat er iets gaat gebeuren. Ik kan geen normaal gesprek voeren. Heb deze tel zeer nodig voor werk. Geen vervangend toestel. Het is echt te zot ah worden. Meer dan een week dit geleuter.
een nieuwe week, dus nieuwe kansen!
Ook ik begin mij redelijk te irriteren aan dit probleem, want ik ben gewoon nauwelijks tot niet bereikbaar. zelfs bellen (als dat mogelijk is) via whatsapp is geen optie!

Wat ik raar blijf vinden is, toen ik met de klanten/klachten service aan de lijn zat, er mij verteld werd dat voordat de nieuwe iPhone 8 op de markt kwam, deze uitvoerig door T-mobile getest wordt, want ik quote "Zou lullig zijn een nieuw toestel te releasen, als dit niet op orde zou zijn. ver voor de release krijgt elke provider een toestel van de fabrikant. zodat bij de release alles vlotjes dient te lopen. Zou dit niet goed zijn geweest, zou onze telefonische/chat en email klantenservice roodgloeiend staan met iphone 8 klanten."

Nou ik weet niet waar het fout is gegaan in de test omgeving, maar dit lijkt mij een essentieel punt. Ook ik ben nu al meer dan 2 weken niet tot nauwelijks bereikbaar en mag toch zeker hopen van T-Mobile dat hier wel een vergoeding tegenover staat, want dit is gewoon onacceptabel!
@Maurits33 het viel me op dat toen ik met mijn telefoon in Amersfoort was ik vol bereik 4G had en ik zonder problemen kon bellen. Thuis in Lelystad hoef ik niet eens te proberen om mijn voicemail af te luisteren want ik krijg niet eens een beltoon.

Je zou inderdaad verwachten dat ze bij het uitbrengen van een nieuwe telefoon wel uitvoerig zouden testen. Ik verwacht ook wel dat dit gedaan is, maar dan wel direct onder de tmobile mast,
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Dankjulliewel voor jullie reactie. Ik heb voor iedereen een case aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht door onze technische afdeling. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen!

@error: Het nummer dat is gekoppeld aan jouw forumaccount is niet bekend in ons systeem. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer. Dan kan ik ook een case voor je aanmaken.
@ Hajar, heb je een PB gestuurd.

Vandaag wederom bij een APR geweest.De zaak besproken en hun mening is dat de telefoon opgestuurd kan worden maar deze na 3 dagen zonder iets te doen retour komt.

Daarna met T-Mobile gebeld voor een update, dat bleef beperkt tot het is in behandeling. Wanneer ik iets kon verwachten was niet te voorspellen. Zelf heb ik het idee dat het steeds op meer plekken gebeurt 😞

Ik heb voor iedereen een case aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht door onze technische afdeling. Ik hoop dat ze snel met een oplossing komen!

Hoe kan ik die case inzien ?
Case aanmaken is leuk. Maandag week geleden is er een case aangemaakt voor mij. Toen zaterdag weer is. Als je belt weten ze vaak niks van de problemen die er zijn met de iphone 8/plus. Terwijl er genoeg klachten zijn. Het is nu al twee weken aan de gang en 0 verbetering. Tmobile!!
Beste mensen,

Ik ervaar nog steeds het zelfde probleem.
Ik ben gister terug gekomen vanuit turkije ik was er 7 dagen en op het moment dat ik landde in turkije had ik de mogenlijkheid om een bundel aan te schaffen heb ik gedaan en ik kan jullie vertellen dat de verbinding geweldig was.
Ik had na het aanschaffen van de bundel 7 dagen lang geen bereik geen service hij deed helemaal niks. Toen ik eenmaal in nederland was verandere er helemaal niks.
We zijn 24 dagen verder. En ik ben gebeld door de technishe dienst en wat ik heb begrepen is dat veel mensen het zelfde probleem ervaren en een oplossing nog niet ontwikkeld is. Ik baal hier enorm van ik denk dat we het even moeten hebben over de vergoeding. En ik vroeg me af t-mobile is het nog mogenlijk om van toestel te veranderen ?

Ps. Ik draai ios 11.0.3

Hoe kan ik die case inzien ?

Zover ik weet niet, heb al 2 maal gebeld voor een update maar daar komt nooit een zinvolle aanvulling uit. Afwachten is steeds het grote woord bij zo een gesprek
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Jullie kunnen de cases zelf niet inzien. Die zijn bedoeld voor onze technische afdeling. Zij zullen zelf contact met jullie opnemen zodra er meer bekend is. We willen dit allemaal zo snel mogelijk opgelost hebben en dus zijn we met man en macht bezig om dit te onderzoeken.
Dit probleem speelt nu al ruim 3 weken (sinds zeker 9 oktober). Inmiddels is duidelijk dat het probleem niet bij de gebruiker of het specifieke toestel ligt, maar bij de provider. Daarom hebben de gedupeerden recht op vergoeding in de vorm van de wettelijke compensatieregeling (zie ook jullie eigen algemene voorwaarden). Voorlopig is dit dus al 22 volledige dagen, dus 22/30e van het maandelijkse abonnementsgeld met een minimum van 50 cent per dag.

Allemaal niet vergeten hier lief om te vragen bij T-mobile zodra de issues opgelost zijn :8
Ik zou me trouwens ook wel kunnen voorstellen dat deze problemen zich straks ook voor gaan doen met de iPhone X. Dat zou op het scherm en de camera toch vrijwel gelijke hardware zijn.
Voor de geïnteresseerden iOS 11.1 is uit.. Hopende op verbetering hier mee. Ben nu iPhone aan het updaten
Helaas 11.1 is niet de oplossing.
Beste mensen @error33 @maqish @endin @hajar @bartathome @jaimy @maurits33 @abelM,

De update is beschikbaar en ik kan je vertellen dat het 0% effect gaat hebben zoals @error33 het al aangeeft het helpt voor geen meter wel zijn er leuke dingen toegevoegd maar daar heb je niks aan als je moeilijk verbinding hebt.

Ik zou tmobile graag willen vragen contact op te nemen met mij voor een eventuele toestel verwisseling want ik kan niet meer normaal gaan werken ik ben een taxichauffeur en ik leef op telefoontjes navigatie en oproepen ik kan niet eens normaal een klant bereiken of andersom lukt het ook niet.

Ik vraag t-mobile aub aub aub om zo spoedig mogenlijk contact met me op te nemen

Bij voorbaat dank.
Ik heb nu 3 locatie's opgegeven met datum en tijd om het probleem te traceren. Iets moet toch voor opheldering gaan zorgen bij T-Mobile. Gisteren bij een APR geweest en de tip gekregen zet netwerk eens vast op T-Mobile maar dat heeft ook geen soelaas geboden.

T-Mobile kan mij ook bellen. Als het lukt (thuis ben) stap in in de auto, rij een stukje en voor 100% garantie ga ik naar een plek waar de verbinding er uit klapt.
Hier zelfde probleem. Werk afhankelijk vd telefoon. Is echt te zot voor woorden hoe lang di duurt.
Beste @error33,

Ik had al uitgelegd dat dit probleem met de band te maken heeft waarop de iphone werkt en tmobile die niet ondersteund maar het lijkt erop dat ze er helemaal niks van willen weten ik ben helemaal uitgesproken ik ga ze morgen even bellen. Ik wil tijdelijk een ander telefoon want dit kan niet zo ik ben het spuug zat.
@Picobelloooo
ben benieuwd morgen wat je als antwoord krijgt.

Geheel kan ik mij in het band verhaal niet vinden. Zoals eerder te lezen was van mij is dat mijn T-Mobile sim in een iphone 8 gezeten heeft die uit de USA kwam. En deze werkte vlekkeloos op een plek waar ik niks kan mij mij iPhone 8 en T-Mobile sim.

Zou eerder denken dat er verschillende serie's iPhone 8 zijn waar het probleem wel en niet in zit.
@erro33 dat zou dan betekenen dat ik mijn iphone moet omruilen. Hij is net twee weken oud.
@ RichardS62 als ik dat wist had ik m ook al opgestuurd 🙂 Ik denk namelijk nog steeds dat mijn toestel OK is

Maar ik ben de logica kwijt:?. Ik ben inmiddels al 2 maal bij een APR geweest met het toestel zij hebben het toestel getest en zien er geen problemen in.

Gebruik ik op een bepaalde plek mijn iPhone dan gaat het mis met T Mobile.
Stop ik een Vodafone kaartje in mijn toestel kan ik gewoon bellen etc.
Stop ik mijn T-Mobile sim in een in USA gekocht toestel kan ik ook bellen op die locatie.
Stop ik mijn T-mobile sim in een iPhone SE of huawei kan ik ook gewoon bellen op die locatie.

Dus....... Vertel mij maar waar het nu in zit. :?:?:?
Thuis ondervind ik geen enkel probleem met de iPhone 8 en T-Mobile (gelukkig)
Kijk ik naar de veldsterkte (streepjes in scherm) zijn die op de probleem locatie gewoon 3 of 4 met 3G er achter (4G heb ik uit staan)

Ook ik zou wel van T-Mobile (daar heb ik mijn iPhone gekocht) een nieuwe willen ontvangen om te kijken wat er dan gebeurt. Maar of T-Mobile daar in mee wil weken.... dat betwijfel ik
@error33. Hier exact dezelfde bevindingen. Ik heb kpb sim in mijn iphone 8 plus 256 gb gedaan (los gekocht apple store) en prima verbinding. Ik wordt momenteel gillend gek. Gisteren in Amsterdam ik heb veel afspraken moet ik tel aantal mensen bereiken. Moet ik 10 x bellen om een gesprek op gang te krijgen want hij maakt geen verbinding. Heb je verbinding valt hij weg. Ook bij mij is het toestel nagekeken bij de Apple store geen problemen. Wat mij ontgaat is dat het probleem duidelijk is en tmobile onderzoek doet. Een week ok maar meer dan twee weken??? Thuis moet ik nu met vaste tel naar mobiel bellen dat tikt lekker aan. Bij de klantenservice hebben ze begrip. Helaas met begrip kan ik al een tijd niet meer bellen.
@RichardS62
Kijk en dat vind ik een beetje vreemd. T-Mobile kan in logboeken kijken wat er gebeurt. Hier zijn al tientallen zo niet honderden voorbeelden van te vinden. Pak jouw dag gisteren in Amsterdam bijvoorbeeld. Daar zou je van verwachten dat ze ook een oplossing op zouden moeten weten. T-Mobile is niet nieuw in deze branche 🙂

Zelf ben ik uitgeprobeerd in optie's En wat onnodige kosten gemaakt zoals nieuwe SIM T-Mobile aangevraagd om maar alle optie's te kunnen wegstrepen waar het aan zou kunnen liggen.

Reageer