Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone



Toon eerste reactie

680 reacties

Ik heb een soort gelijk probleem I phone X, nieuw gekocht voor meer dan 1100 euro

Hoor, lees, of zie nergens dat er maar iets aan verbetering is gekomen t.a.v. combi T-Mobile abon. en Iphone X.

Ik vraag me dan ook af dat wanneer je dit toestel zou willen verkopen je hier dus bijna niks meer kan terugkrijgen.
Logischerwijs is men dan huiverig een TELEFOONtoestel over te nemen waar je niet mee kan BELLEN.
Toch een eerste vereiste van een telefoontoestel: telefoneren.
Zo wordt de zwarte Piet (!) naar elkaar toegeschoven.

Frappant is wel dat de simkaart in een ander toestel het wel doet, een simkaart van een andere provider in de Iphone X het ook wél doet.

Mij lijkt dan de snelste oplossing een vergelijkbaar abonnement bij een andere provider afsluiten.

Hebben anderen hier een betere oplossing dan de mijne?
Goedemiddag, ik heb zojuist via chat contact gehad met een tmobile medewerker over mijn IPhone X. Ik heb al van begin af aan (ik heb het toestel in mei aangeschaft) problemen met bellen. de eerste weken dacht ik nog: wat een slecht bereik. maar inmiddels weet ik dat dit een bekend probleem is. het lijkt steeds erger te worden. Ik kan geen enkel gesprek meer voeren. Binnen een paar sec is de verbinding weg. Terugbellen lukt dat ook niet meer. Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen maar helaas was dat niet de oplossing.

Ik wil zsm een nieuw toestel, maar de tmobile medewerker gaf aan dat mijn huidige toestel ter reparatie aangeboden moet worden. Ik heb het toestel keihard nodig voor mijn werk en kan hem niet zolang missen. daarnaast lees ik van alles over dat je een refurbished toestel terug krijgt. Maar ik geef super veel geld uit en mag dan toch verwachten dat ik een werkend toestel hebt waar ik mee kan bellen. ik ben al lang klant bij Tmobile en heb nog nooit serieus problemen met het bereik gehad, daar ligt het niet aan.

Ik ga niet akkoord met een gerepareerd toestel of een vervangende refurbished toestel. T mobile medewerker op de chat gaf aan dat ik dan binnen 1 week had moeten komen. maar binnen 1 week ben je nog in de fase: oh ik heb even slecht bereik.

Ik heb hier al meerdere topics gezien over exact hetzelfde probleem en waarbij er uiteindelijk een nieuw toestel is geleverd, dus ik ben zeer benieuwd bij wie ik hiervoor moet zijn om dit in gang te zetten?
Dag allemaal,

Bij de klantenservice sta je een paar keer over langer dan 20 minuten in de wacht, maar toen ik een bericht op Facebook had geplaatst was er binnen 5 minuten reactie. Afijn, ik heb ook een iPhone 8 (los toestel gekocht in de winkel) met dezelfde problemen als eerder beschreven. Op advies van T-mobile naar de winkel gegaan, daar wijst men naar T-mobile, vervolgens gebeld met T-mobile en de conclusie van de medewerker van de T-mobile klantenservice was dat ik dan maar de rechtsbijstand in moest schakelen want hij had geen andere oplossing dan teruggaan naar de winkel waar ik het toestel had gekocht. Ik stond te klapperen met mijn oren. Overigens áls er al een winkel is die het oplost en een nieuw toestel geeft, is dit vaak een zogeheten refurbished toestel en dus niet nieuw. Omdat je via de rechtsbijstand vaak een advocaat krijgt die niet perse gespecialiseerd is in dit soort zaken, roep ik bij deze alle klanten in dit forum met dezelfde problemen op om samen te werken. Als T-mobile dan zelf toch adviseert om maar een advocaat in te schakelen, ben ik er ook wel klaar mee en ga ik dit doen ook. Ik heb een zeer ervaren advocaat gecontacteerd die niet alleen gespecialiseerd is in dit soort kwesties, maar ook de juiste grootschalige media aandacht kan krijgen. Opties zijn het contract laten ontbinden of een écht nieuw toestel afdwingen en de kosten verhalen op T-mobile. Immers zijn er met andere providers geen problemen. Het eerste contact is reeds gelegd, en als we dit met z'n allen betalen (bij sommige rechtsbijstand polissen heb je vrije keus van advocaat tot een max. bedrag) dan hoop ik dat we een heel eind komen om een eind te maken aan dit kastje naar de muur verhaal. Neem contact met mij op via een privé bericht voor je gegevens en ik richt een whatsapp groep op. Alvast bedankt voor jullie medewerking!
bedankt!
Beste allemaal,

zie ook mijn vorige berichten op dit forum. samengevat:
mijn nieuw gekochte iPhone X, waarmee ik dus niet meer kon bellen op het tmobile netwerk, uiteindelijk opgestuurd voor “reparatie”. Vervolgens op vakantie gegaan: wat blijkt:

het refurbished toestel dat ik teruggekregen heb is ook defect!!! : als ik gebeld wordt dan hoort de ander mijn stem wel, maar ik de ander niet. Moet hem op luidspreker zetten om een stem te horen.

kan iemand mij een voorbeeldbrief sturen hoe je hier juridisch mee om moet gaan? Ik wil andere provider maar uiteraard wel nummerbehoud. En een nieuwe iPhone x. Of geld terug.

Ik, en anderen ook denk ik, zouden super geholpen zijn met een voorbeeldbrief

Hoi @Timo1234
Je kunt deze brief gebruiken, https://drive.google.com/file/d/1iFQl3pUssHOBNJrd0HmuBFK3nJhg3p5j/view?usp=sharing.
Ik heb hem op enkele plekken aangepast. Je hebt recht om dit probleem aan te melden bij de Geschillencommissie wanneer je geen reactie krijgt. Ik heb met de Rechtsbijstand succes gehad met het ontbinden van het contract. Succes!
Beste allemaal,

zie ook mijn vorige berichten op dit forum. samengevat:
mijn nieuw gekochte iPhone X, waarmee ik dus niet meer kon bellen op het tmobile netwerk, uiteindelijk opgestuurd voor “reparatie”. Vervolgens op vakantie gegaan: wat blijkt:

het refurbished toestel dat ik teruggekregen heb is ook defect!!! : als ik gebeld wordt dan hoort de ander mijn stem wel, maar ik de ander niet. Moet hem op luidspreker zetten om een stem te horen.

kan iemand mij een voorbeeldbrief sturen hoe je hier juridisch mee om moet gaan? Ik wil andere provider maar uiteraard wel nummerbehoud. En een nieuwe iPhone x. Of geld terug.

Ik, en anderen ook denk ik, zouden super geholpen zijn met een voorbeeldbrief
ik heb dezelfde ervaring gehad. Geen verbinding op bepaalde plekken. Wegvallen van gesprekken enz. Klantenservice gebeld en die waren behulpzaam met het aanbieden van een reparatie. Mijn iPhone X heb ik eerst laten controleren door een Apple certified Service & Repair center. Deze hebben geen problemen ontdekt met het toestel. Wat er dan vervangen zou moeten worden door T-mobile is een raadsel en kon door de klantenservice van T-mobile ook niet verteld worden. Reparatie door T-mobile was voor mij dus geen optie. Daarbij was het toestel los bij BelSimpel los gekocht. Want wat gebeurt er met de garantie op het toestel?

Verder bleek in een gesprek met de klantenservice van T-mobile dat het probleem in het nog niet geupdate / geupgrade netwerk van T-Mobile zit. Begin december 2018 is de verwachting dat het probleem opgelost is door de aanpassing in het netwerk. Uiteindelijk heb ik met behulp van de rechtsbijstand zonder kosten het abonnement kunnen openbreken en kies ik nu na jaren T-mobile te hebben gehad voor een andere provider.

Wat ik jammer van deze zaak vind, is dat T-mobile nergens vermeld dat er problemen (kunnen) zijn met de iPhone 8 of iPhone X in het huidige Nederlandse T-mobile Netwerk. In het buitenland functioneert het toestel namelijk perfect.
Er was niks aan de hand met mijn toestel iPhone 8 en met een Vodafone simkaartje heeft hij een paar dagen als een zonnetje gedraaid. Vele anderen hebben dat ook gedaan. Het is echt de verbinding met het netwerk, waarschijnlijk goedkoop de het restant van de grootste providers gekocht.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 8 en het netwerk van T-mobile. Sim werkt op mijn oude iPhone 7 prima, die ik in gebruik had toen mijn gloedje nieuwe iPhone 8 op advies van T-mobile door Apple is nagekeken. Helaas voor T-mobile is er niks gevonden door Apple en op advies van Apple met een andere provider (Vodafone) een paar dagen getest en verhip, dan blijkt dat het toestel perfect werkt. T-mobile Simkaart erin.....2de gesprek viel weg en kon 5 minuten niet meer bellen. Ben nu 2,5 maand aan het kloten met T-mobile, alles gedaan wat ze vroegen, betaal zelfs nog trouw mijn abonnement en heb nog een bij T-mobile, maar ze laten me gewoon in de steek. Als je chat van vandaag leest van de klantenservice dan ga je bijna huilen van ellende.

Eigenlijk denk ik dat de frequentie die T-mobile in gebruik heeft niet geschikt is voor de moderne toestellen van Apple. Als je een radio koopt met een hele goede ontvanger, maar de radiozender heeft een slechte frequentie en zend nauwelijks uit, dan heb je een krakende radiozender, dat is wat er nu gebeurd en te verklaren. Vodafone en KPN zijn een tikkeltje duurder, maar zenden op andere, lees veel betere frequenties en dat lijkt me duidelijk.

Mijn telefoon nagekeken door Apple, alles geprobeerd wat mogelijk is bij T-mobile een simkaart van Vodafone voor een week erin gedaan, vlekkeloos gebeld en 3/4G gehad.

De moderators zijn er natuurlijk op getraind en geinstrueerd om deze reacties te geven. Heel begrijpelijk want je hangt zelf ook niet graag de vuile was buiten, maar ik zou echt buikpijn hebben als ik tegen een klant moet zeggen dat het aan het toestel ligt terwijl het tegendeel meermaals is bewezen. Heb ballen en zeg, hier een NIEUW toestel en het is opgelost, of zeg eerlijk, sorry u mag kosteloos overstappen. Ik heb zelf een bedrijf en zou me schamen als ik mijn klanten zo zou behandelen.

Een refurbished geven voor een nieuw toestel, schaam je!!! Bedenk dat je een nieuwe auto hebt gekocht en vervolgens ipv een nieuwe auto een auto van 2 maanden oud krijgt.....!

Dit kun je niet maken en ik denk dat wanneer al deze mensen op het forum de handen ineen zouden steken en er gezamenlijk een zaak van maken dat ze echt een probleem hebben.

Ben open en eerlijk, wij betalen netjes de kosten voor het gebruik van het netwerk, dus daar mogen we ook iets voor terug verwachten.
Contact gehad met rechtsbijstand, alle chats en conversaties ingeleverd ook de reacties van Apple, ben zo benieuwd wat we ermee kunnen.

Ondanks het gezeur een tip voor de klantenservice; geef de klant ten aller tijde het gevoel dat hij geholpen wordt, verplaats jezelf in de schoenen van de klant, leef je in als je niet rechtmatig behandeld wordt, dan wordt je boos. Een heel forum vol met dit type klanten, die te horen krijgen dat ze moeten wachten op een update. Compenseer de mensen of laat ze gaan naar de concurrent die het wel kan waarmaken en pak je verlies. Dit is negatieve reclame en daar zou ik me echt voor schamen, zeker omdat het echt al heel erg lang speelt. Van mijn ouders geleerd eerlijkheid duurt het langst!!!!!



Contact gehad met rechtsbijstand, alle chats en conversaties ingeleverd ook de reacties van Apple, ben zo benieuwd wat we ermee kunnen.


Laat het even weten wie er volgens de rechtsbijstand een nieuw toestel moet leveren, ik gok t-mobile.

Ik neem aan dat apple in jouw geval de iPhone 8 ook niet wilde omruilen?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 8 en het netwerk van T-mobile. Sim werkt op mijn oude iPhone 7 prima, die ik in gebruik had toen mijn gloedje nieuwe iPhone 8 op advies van T-mobile door Apple is nagekeken. Helaas voor T-mobile is er niks gevonden door Apple en op advies van Apple met een andere provider (Vodafone) een paar dagen getest en verhip, dan blijkt dat het toestel perfect werkt. T-mobile Simkaart erin.....2de gesprek viel weg en kon 5 minuten niet meer bellen. Ben nu 2,5 maand aan het kloten met T-mobile, alles gedaan wat ze vroegen, betaal zelfs nog trouw mijn abonnement en heb nog een bij T-mobile, maar ze laten me gewoon in de steek. Als je chat van vandaag leest van de klantenservice dan ga je bijna huilen van ellende.

Eigenlijk denk ik dat de frequentie die T-mobile in gebruik heeft niet geschikt is voor de moderne toestellen van Apple. Als je een radio koopt met een hele goede ontvanger, maar de radiozender heeft een slechte frequentie en zend nauwelijks uit, dan heb je een krakende radiozender, dat is wat er nu gebeurd en te verklaren. Vodafone en KPN zijn een tikkeltje duurder, maar zenden op andere, lees veel betere frequenties en dat lijkt me duidelijk.

Mijn telefoon nagekeken door Apple, alles geprobeerd wat mogelijk is bij T-mobile een simkaart van Vodafone voor een week erin gedaan, vlekkeloos gebeld en 3/4G gehad.

De moderators zijn er natuurlijk op getraind en geinstrueerd om deze reacties te geven. Heel begrijpelijk want je hangt zelf ook niet graag de vuile was buiten, maar ik zou echt buikpijn hebben als ik tegen een klant moet zeggen dat het aan het toestel ligt terwijl het tegendeel meermaals is bewezen. Heb ballen en zeg, hier een NIEUW toestel en het is opgelost, of zeg eerlijk, sorry u mag kosteloos overstappen. Ik heb zelf een bedrijf en zou me schamen als ik mijn klanten zo zou behandelen.

Een refurbished geven voor een nieuw toestel, schaam je!!! Bedenk dat je een nieuwe auto hebt gekocht en vervolgens ipv een nieuwe auto een auto van 2 maanden oud krijgt.....!

Dit kun je niet maken en ik denk dat wanneer al deze mensen op het forum de handen ineen zouden steken en er gezamenlijk een zaak van maken dat ze echt een probleem hebben.

Ben open en eerlijk, wij betalen netjes de kosten voor het gebruik van het netwerk, dus daar mogen we ook iets voor terug verwachten.
Contact gehad met rechtsbijstand, alle chats en conversaties ingeleverd ook de reacties van Apple, ben zo benieuwd wat we ermee kunnen.

Ondanks het gezeur een tip voor de klantenservice; geef de klant ten aller tijde het gevoel dat hij geholpen wordt, verplaats jezelf in de schoenen van de klant en lief je in als je rechtmatig behandeld wordt, dan wordt je boos. Een heel forum vol met dit type klanten die te horen krijgen dat ze moeten wachten op een update. Compenseer de mensen of laat ze gaan naar de concurrent die het wel kan waarmaken en pak je verlies. Dit is negatieve reclame en daar zou ik me echt voor schamen, zeker omdat het echt al heel er lang speelt. Van mijn ouders geleerd eerlijkheid duurt het langst!!!!!
heeft iemand al eens geprobeerd de WIFI assistent uit te zetten?
ga naar: Instellingen - Mobiel Netwerk
helemaal naar beneden scrollen daar zie je Wifi-Assistentie,
schuifje staat standaard aan, zet om naar uit.
Ook ik ben helaas de dupe van dit probleem. Ik ben in het bezit een iPhone X 256gb. Mijn abbo loopt via t-mobile en heb het toestel los gekocht in een t-mobile shop. Ik ben alleen een beetje bang dat als ik het toestel instuur naar t-mobile voor reparatie dat ik, zoals vele andere, gewoon weer een toestel terug krijg met dezelfde problemen. Wat is de ervaring bij andere?

Ik ben al jaren klant en was over het algemeen eigenlijk zeer tevreden over de werking en dienstverlening van T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +11
Ik heb ook de indruk dat het probleem bij Apple ligt, vanwege mijn eigen ervaring.
zal het hier toelichten, mijn vrouw momenteel werkzaam in Marokko heeft mijn iphone 8 plus in gebruik, die heb ik gekregen met t-mobile abonnement, daar heeft nog nooit een simkaart van t-mobile ingezeten (dus kan ook niks raars geladen hebben in de instellingen) ze belt/internet via een Marokkaanse provider maar met de iphone die ik via t-mobile heb gekregen.
maar ze heeft ook alleen maar problemen met haar telefoon sinds een paar weken, en persoonlijk voor ons erg lastig want dat is de enige manier van communiceren tussen ons.

Als de iPhone met een abo van T-Mobile NL is verkregen, zijn er voor zover ik weet veranderingen special voor T-Mobile NL aan gedaan in de vorm van aanbiedersinstellingen of aanbiederssoftware, ook zonder dat ie op het TMO NL netwerk is geweest. Het is daarmee nog niet gezegd waar het aan ligt.
Binnenkort als het nieuwe seizoen begint komt er vast een item over bij varaBnn kassa. Let maar op!
Nu weer in het landelijk nieuws. Waarschijnlijk ligt het probleem bij apple en tmobile is niet moedig genoeg om zich daarover duidelijk uit te spreken.
Tmobile blijft als verkopende partij aanspreekbaar is op een niet goedwerkende iphone en kan zich niet verschuilen achter Apple
https://www.nu.nl/mobiel/5396444/problemen-iphone-8-en-iphone-x-netwerk-t-mobile-nog-steeds-niet-opgelost.html
Ik zou persoonlijk niet het risico nemen om een iphone in combinstie met tmobile te nemen.
Ook in het buitenland zijn er verschillende providers die problemen hebben met de iPhones.

In Nederland heeft alleen T-Mobile last van dit probleem. Dus is het heel makkelijk voor Apple om te zeggen dat het aan T-Mobile ligt. T-Mobile zegt dat het een hardware probleem is en stuurt de iPhones voor reparatie naar Apple. ze wijzen dus naar elkaar.

Als ik verder kijk op internet zie ik dat de iPhone 2 verschillende modems gebruikt.
A1905 gebruikt een Intel modem en heeft de meeste problemen.
A1863 uses Qualcomm modem en is superieur aan die van Intel ondersteund CDMA en meer LTE bands

Het verschil tussen de providers, T-Mobile gebruikt vanzelfsprekend andere LTE banden dan KPN en Vodafone.

Ik heb dus sterk de indruk dat het probleem niet bij T-Mobile ligt maar bij Apple.


Ik heb ook de indruk dat het probleem bij Apple ligt, vanwege mijn eigen ervaring.
zal het hier toelichten, mijn vrouw momenteel werkzaam in Marokko heeft mijn iphone 8 plus in gebruik, die heb ik gekregen met t-mobile abonnement, daar heeft nog nooit een simkaart van t-mobile ingezeten (dus kan ook niks raars geladen hebben in de instellingen) ze belt/internet via een Marokkaanse provider maar met de iphone die ik via t-mobile heb gekregen.
maar ze heeft ook alleen maar problemen met haar telefoon sinds een paar weken, en persoonlijk voor ons erg lastig want dat is de enige manier van communiceren tussen ons.
Reputatie 7
Badge +10
Ook in het buitenland zijn er verschillende providers die problemen hebben met de iPhones.

In Nederland heeft alleen T-Mobile last van dit probleem. Dus is het heel makkelijk voor Apple om te zeggen dat het aan T-Mobile ligt. T-Mobile zegt dat het een hardware probleem is en stuurt de iPhones voor reparatie naar Apple. ze wijzen dus naar elkaar.

Als ik verder kijk op internet zie ik dat de iPhone 2 verschillende modems gebruikt.
A1905 gebruikt een Intel modem en heeft de meeste problemen.
A1863 uses Qualcomm modem en is superieur aan die van Intel ondersteund CDMA en meer LTE bands

Het verschil tussen de providers, T-Mobile gebruikt vanzelfsprekend andere LTE banden dan KPN en Vodafone.

Ik heb dus sterk de indruk dat het probleem niet bij T-Mobile ligt maar bij Apple.
BTW is er een manier om het aanbieders profiel te verwijderen? Zelfs zonder simkaart geeft hij TMobile 32.0 aan...
ik denk dat hier de problemen zitten en wil op een of andere manier een ouder profiel hebben.
bij mij zijn de problemen pas een paar maanden geleden ontstaan mijn iphone komt niet van TMobile en kan nergens heen want het toestel is niet defect aangezien ik rondom mijn werk geen problemen ervaar en ook mete en andere provider is er niets aan de hand. Simkaart in mijn oude iphone 5 werkt perfect!
Voor de duidelijkheid mijn toestel komt niet van T-mobile dus ik kan mijn toestel niet retour sturen. Andere is dat dit probleem pas sinds een kleine 2 maanden bestaat en niet eerder aanwezig was. Jammer dat kennerllijk nog altijd problemen zijn of deze door een aanpassing in het T-Mobile netwerk weer terug is.
Het aanpassen van 4G alleen op data of 4G helemaal uitschakelen lost het probleem niet op het probleem is wel anders. Met 4G alleen op data gaat de telefoon over maar hoor ik niets. 4G data en gesprekken, gaat de telefoon helemaal niet over. Op 3G valt mijn verbinding na 5 seconden weg.

Het probleem is dat T-Mobile kennelijk niet weet waar het zit, zelfs met 4G uitgeschakeld werkt het niet goed, maar dit is wel locatie afhankelijk. Dit is dus niet overal.
omdat het pas sinds kort is is het dus niet toestel afhankelijk maar lijkt het toch meer een netwerk probleem.
Ook ik ben hier door de klantenservice ook niet gewezen op het feit dat het iPhone 8 problemen zijn. Als de dekking minder is valt de iPhone 8 het eerste weg dus het blijft een netwerk - iPhone probleem
Reputatie 2
Ik heb trouwens ook model A1905
Reputatie 2
Ik heb nu zon 4 maanden een iPhone 8 en vanaf dag 1 problemen gehad met bellen. Al eerder hierover op t forum een bericht geplaatst en ovv tmobile gewacht op de iOS 11 updates en telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Maar ondertussen al bij iOS 11.4 en het werkt nog steeds niet...
Nu hoor ik pas voor het eerst van dit probleem en niemand van tmobile heeft me hierop geattendeerd! Ik ben iig behoorlijk gefrustreerd want kan geen normaal telefoongesprek meer voeren. En als ik de reacties hier lees dan gaat het wel over meer dan 3 per 1000 toestellen met dit probleem...

@ tmobile als ik mijn telefoon ter reparatie aanbied dan wil ik wel een nieuwe ervoor terug, geen refurbished. We zittten toch ook nog binnen de garantie?
Had ook problemen met mijn iphone 8 plus en t-mobile sinds 6 weken. Ben toen over gestapt naar kpn en geen problemen meer gehad.
helaas is mijn werk nu overgegaan van vodafone naar t-mobile en op iphone 8 hetzelfde probleem. Ga nu mijn oude iphone 5 maar weer gebruiken.
Jammer dat T-Mobile dit probleem niet kan oplossen, het is ook niet overal.
ik kreeg te horen dat de dekking in mijn postcode gebied niet meer optimaal was maar mijn vrouw heeft Ben en iphone 6 en helemaal geen problemen.
Het is een probleem dat T-Mobile samen met apple moet oplossen.
Ben al jarenlang trouwe klant bij T-Mobile.
Ik stond op het punt mijn abonnement weer met 2 jaar te verlengen i.c.m. een iPhone 8.
Maar in plaats daarvan stap ik straks over naar een andere provider.

Ik vind het bijzonder kwalijk dat ik als trouwe klant door T-Mobile nergens actief gewezen wordt op deze problematiek. Dit neigt naar pure misleiding.
Blij dat ik dit nog even door het forum gescrolld heb, anders had ik straks aan kunnen sluiten in de rij met gedupeerden.
Reputatie 6
Badge +11
@Rogere Ik zie dit probleem (deze forumthread eigenlijk) ook al tijden en heb vooral de focus op het feit dat het om de EU variant met Intel modem gaat. Op niet-TMO_NL netwerken schijnt er geen probleem te zijn voor de probleemgevallen. Om geen 3% uitvallers te hebben zal ongetwijfeld veel te veel geld/resources gaan kosten van 1 of meerdere betrokken partijen dus laat men het zo te zien maar zo of wellicht lost het probleem zich op een bepaald tijdstip vanzelf op als er een Huawei netwerk update plaatsvindt o.i.d. Vooralsnog scheidt de klant het kaf van het koren en het kaf kan in principe als refurbished op een ander mobiel netwerk binnen de EU weer gebruikt worden. Gelukkig ben je nog binnen de 14 dagen.
Goedemorgen allemaal.


Hoi allemaal.

Ik heb zins een week de iPhone x en alleen maar problemen met wegvallen van netwerk, en dus niet kunnen bellen of internetten.
Heb probleem doorgegeven aan tmobile. Kreeg gelijk te horen van medewerker dat ze bekend zijn met dit probleem..... ik zeg tegen mederwerker, Iet netjes dat je me dat even heb vermeld bij aankoop?, mederwerker zegt: probleem komt allen voor op 3 van de 100 toestellen?
Ik vind het ronduit schande dit... zelfs Apple is hier van op de hoogte maar beide partijen hebben geen oplossing?
Ik krijg als het goed is aankomende dinsdag mijn nieuwen iPhone x (256gb) een omruiling.... omdat ik nog binnen de 14 dagen zit van mijn nieuw Abbo tmobile.
Ik kijk het goed aan anders zeg ik mijn abbo op..... om zo zeker weten dat ik er niet vast aan zit.
Ik krijg dus een nieuw toestel opgestuurd (omruiling)... mederwerker zegt: dat het geen garantie is dat probleem opgelost is, ze sturen gewoon een nieuwen iPhone x op van de plank en dan maar hopen dat het een goede is?. Medewerker van tmobile zegt dat ze niet aan serialnr of toestel nr kunnen zien welk wel goed is en welk niet?. Dan maar vingers gekruist en hopen maar.
Wat ik wel vreemd vind is dat ik dit probleem van wegvallen van netwerk al lees van vorig jaar! Hoeveel tijd heeft tmobile nodig met Apple om probleem op te lossen? Valt me zeer tegen dit.
Hou jullie op de hoogte.
Roger.

Reageer