Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone



Toon eerste reactie

681 reacties

ik heb een type A1905....

Kan aub nu eens iemand van T-Mobile reageren!!!???
Dit is een serieus probleem en wij horen niks!!!!
blijkbaar weten ze bij de klanten/klachtenservice van niks, en deze groep wordt alsmaar groter en groter. Kom op zeg, dit kan toch niet!!!! T-Mobile mag zichzelf eens goed achter de oren krabben, en dit HEEL snel oplossen!!!!
Ik ben al onderweg naar de Tmobile shop .

Klaar mee! Ze moeten hem terugnemen en Abi stopzetten

Hou jullie op de hoogte
*abbo
hoi @ceylin078,

ik heb net gebeld met T-Mobile met de vraag of ik mijn toestel kon omruilen en die vertelde mij dat ik net te laat ben en het binnen 2 weken moet gebeuren.
@error33 geen vervangende toestel voor mij ze dwingen me gewoon de iPhone 8plus de gebruiken die niet naar behoren werkt jammer ook niet eens een uitzondering.

Eens even naar de kijkshop voor een losse toestel, iemand misschien een 2 hands te koop?
Heeft iemand, met de beschreven problemen, een volledig herstel van zijn/haar iPhone 8 met iTunes gedaan? Ik merkte wat vreemde (netwerk)problemen met een andere provider en dit lijkt opgelost na een volledig herstel.
Heeft iemand, met de beschreven problemen, een volledig herstel van zijn/haar iPhone 8 met iTunes gedaan? Ik merkte wat vreemde (netwerk)problemen met een andere provider en dit lijkt opgelost na een volledig herstel.

Ik heb dit gedaanmet iOS 11.0.3 en daar loste het probleem zich niet door op. Nu met iOS 11.1 heb ik dit niet gedaan.
[quote=Bartathome]
Type staat op de achterzijde van de verpakking/doos, niet op achterzijde toestel.
Maar klopt het dat het probleem bij toestellen van type A1905 en A1897 voorkomt?


Jep probleem zit in beide toestellen.
Heb zelf een A1905 van T-Mobile en het probleem. Een A1905 uit de USA met mijn SIM heeft het probleem niet ???

En zie hier ook diverse A1897 voorbijkomen
Maar zijn er nog deskundigen onder ons die hier een verschil in weten:

iT-Mobile: Phone 8 256 Model MQ7C2ZD/A A1905
USA: iPhone 8 64 Model MQ6V2LL/A A1905

Met de eerste heb ik het probleem, stop ik de SIM in de 2e dan is het probleem er niet.
T-Mobile kom aub eens met een reactie. Het probleem wordt alleen maar grote :@
Waar ik eerst met T-Moile 06-24001200 een normaal gesprek kon voeren lukt nu niks meer:@:@
Hier hetzelfde. Ben al vaak gebeld door tmobile techn dienst met vragen testen etc. Tot nu toe helpt het geen moer. Ook ik werk afhankelijk van deze telefoon. En nee ik heb geen reserve toestel. Hier A1897 8. plus 256gb. Gekocht bij de apple store. Tmobile raadde mij aan nog niet om te ruilen. De oplossing wasdichtbij. Jaja
Reputatie 1
Goedemiddag allemaal,

We voorzien jullie natuurlijk heel graag en zo vaak mogelijk van nieuwe informatie. Wij zijn samen met onze Technical collega’s keihard aan het werk om te achterhalen waarmee de krakende geluiden en wegvallende gesprekken met de iPhone 8 Plus te maken hebben. Vandaag hebben we de update gekregen waar we op wachtten.

Om met het slechte nieuws te beginnen, er zijn nog steeds mensen die last ondervinden van de eerder genoemde klachten. Daar tegenover staat dat er ook een groep is die – na het doen van de iOS update – geen last meer hebben gehad. Enerzijds dus erg fijn om te zien dat we een deel van onze klanten blij hebben kunnen maken, anderzijds is er nog altijd werk aan de winkel.

Apple is in deze situatie niet erg happig op het delen van informatie. Dit zorgt ervoor dat we al het werk zelf moeten doen en niet veel hulp ontvangen van de fabrikant van de toestellen. Wij hebben echter het gevoel dat we wel dichter bij het moment komen dat niemand meer last zal hebben van deze klachten. Mijn collega is vandaag een grote groep klanten aan het terugbellen om te kijken of de update voor hen heeft gewerkt. Zodra ik van hem een bericht ontvang zal ik dat ook met jullie delen!
Goedemiddag allemaal,
We voorzien jullie natuurlijk heel graag en zo vaak mogelijk van nieuwe informatie. Wij zijn samen met onze Technical collega’s keihard aan het werk om te achterhalen waarmee de krakende geluiden en wegvallende gesprekken met de iPhone 8 Plus te maken hebben. Vandaag hebben we de update gekregen waar we op wachtten.

Worden hier niet twee dingen door elkaar gegooid. Krakende geluiden zijn inderdaad na een update van iOS 11.0.3 opgelost. Maar ik heb nog niemand gehoord die na update 11.1 de verbindingsproblemen niet meer heeft. Ook betreft het niet alleen de iPhone 8 Plus. ook de iPhone 8 heeft wegvallende verbindingen cq niet kunnen bellen.


Om met het slechte nieuws te beginnen, er zijn nog steeds mensen die last ondervinden van de eerder genoemde klachten. Daar tegenover staat dat er ook een groep is die – na het doen van de iOS update – geen last meer hebben gehad. Enerzijds dus erg fijn om te zien dat we een deel van onze klanten blij hebben kunnen maken, anderzijds is er nog altijd werk aan de winkel.

Dat er nog werk aan de winkel is dat is wel duidelijk 🙂 Bij mij wordt het probleem alleen maar met de dag erger.


Apple is in deze situatie niet erg happig op het delen van informatie. Dit zorgt ervoor dat we al het werk zelf moeten doen en niet veel hulp ontvangen van de fabrikant van de toestellen. Wij hebben echter het gevoel dat we wel dichter bij het moment komen dat niemand meer last zal hebben van deze klachten. Mijn collega is vandaag een grote groep klanten aan het terugbellen om te kijken of de update voor hen heeft gewerkt. Zodra ik van hem een bericht ontvang zal ik dat ook met jullie delen!
Laat ik hopen dat je collega veel klanten aan de lijn krijgt, want het is steeds weer spannend om een gesprek te starten 🙂 Maar hoor het graag. Ook over welke klacht het gaat. Kraken en niet kunnen bellen zijn 2 verschillende klachten.

Vanmiddag weer gebeld met 24001200 na de eerste 2 maal geen kiestoon te kunnen krijgen, bij de 3e poging tijdens het wachten na enkele minuten de verbinding er uit geklapt. Bij de 4e poging een gesprek met een medewerkster gehad. Daar verbaasde mij de opmerking wel dat er maar 2 netwerk klachten van mij te zien waren. Bij hier over te babbelen bleekt dat alleen de eerste en de laatste( had ik ca 20 minuten van te voren gedaan) in het systeem stonden. De andere waren er uit gegooid omdat T-Mobile dat als dubbele meldingen ziet. En ik maar in goeder trouw zoveel mogelijk locatie's melden voor het verzamelen van data 😠 en info voor de techneuten.
Wat mij wel opvalt via de App "System Status" dat er bij Overview geen enkele CELL INFORMATION te zien is als ik niet kan bellen of gebeld worden. Op het scherm zijn dan gewoon 3-4 streepjes en 3G te zien (4G staat uit)

Heb ik verbinding staat daar netjes

Wordt nu wel tijd dat t-mobile dit oplost volg nu al enkele weken dit forum omdat ook ik dit probleem heb.
De update helpt ook niet.
Gelukkig loopt 1 van de 3 abo die ik bij t-mobile heb lopen binnen kort af en denk er dan ook over om naar een andere provider over te stappen zodat ik eindelijk de iphone 6 in de kast kan leggen en mijn iphone 8plus kan gaan gebruiken.
Jammer ben al jaren klant bij t-mobile maar nu naar ruim 3 weken wordt ik het wel zat dat het probleem nog steeds bestaat en de dure iphone 8+ niet kan gebruiken door een fout in het netwerk.
😞
Goed nieuws voor mij. Aangezien ik mijn iphone los gekocht heb bij Apple kan ik ook makkelijker omruilen. Ik heb vandaag nieuwe iphone 8 plus 256 gb gehad. Reservekopie teruggezet en tot nu toe kan ik gewoon bellen. A1897 model. Schiet mij maar lek. Ik wacht nog ff af hoe en wat hij het blijft doen.
Goed nieuws voor mij. Aangezien ik mijn iphone los gekocht heb bij Apple kan ik ook makkelijker omruilen. Ik heb vandaag nieuwe iphone 8 plus 256 gb gehad. Reservekopie teruggezet en tot nu toe kan ik gewoon bellen. A1897 model. Schiet mij maar lek. Ik wacht nog ff af hoe en wat hij het blijft doen.

Ben jaloers op je:8 Het blijft inderdaad een vreeemd gebeuren. Wie moeten ze nu bellen voor te testen ;)

Wat zeiden ze bij  dan? was de ruil snel geaccepteerd?
@error33 ja hoor geen probleem toestel was nog geen twee weken oud gloednieuwe gekregen. Mijn ervaring bij Apple sowieso goed altijd. Daarom koop ik mijn iphones altijd los. Tmobile blijft voor mij ook nog steeds de enige provider mn ook omdat ik destijds bij voda echt ben weggegaan vanwege de zeer slechte en soms onbeschofte klantenservice. Bij apple is het bij apple care senior advisor bekend dat de problemen met iphone 8 er zijn. Eerste lijns weten dat niet. Wat mij nu nog steeds triggert is waarom mijn toestel het nu wel doet.
@RichardS62 Hoop dat de medewerkers van T-Mobile dit ook oppakken, omruilen bij de mensen met problemen.
Zelf heb ik m deze maal als los toestel bij T-Mobile gekocht was een kleine € 100 goedkoper. Mijn vorige 7 en 6 en 5 en 4 en 3S kwamen ook rechtstreeks van . Maar als zuiderling 400 KM rijden om een  store te bezoeken gaat me toch wat ver 🙂 De APR in de buurt heeft toestel getest en zien er geen problemen in. Willen toestel wel opsturen maar verwachten dat deze 3 dagen later terug is zonder dat iets is gedaan en gevonden. De onderzoekskosten komen dan voor mijn rekening 😞 vind ik wel een vreemde uitspraak voor een toestel wat net uit is.

Blijft ook wel vreemd dat ik bij KPN en Vodafone geen problemen zie op fora.
@error33 andere providers niet blijft idd vreemd. De techn van tmobile zei vandaag nog dat ze anders mijn abbo wel wilden ontbinden 😂😂😂. Is toch ook vreemd dat ze dat zeggen.
@RichardS62

Dat is wel een zeer opmerkelijke opmerking van T-Mobile.
Op een eerder moment zeggen ze nog niet omruilen want de oplossing is nabij. En een ander moment willen ze je abonnement ontbinden ????
Ik ga daar morgen over bellen.
@maqish @error33,

We zijn bijna een maand verder (27) dagen ik heb niet kunnen werken op vakantie niks kunnen doen eenmaal terug kan ik nog steeds niet werken ik mag het toestel ook niet omruilen omdat ik hem langer dan 2 weken in bezit heb een oplossing is nabij maar verweg van ons vandaan. @richardS62 heeft een oplossing gevonden, omruilen bij apple maar dat kunnen we helaas niet nadoen die van ons komt rechtsstreeks vanuit tmobile @error33 is er ook helemaal klaar mee die is dagelijks meer tijd kwijt aan het verzamelen van technishe informatie dan dat i slaapt @lolo1908 is er helemaal klaar mee zo lang klant van tmobile en nu dit. @josse weet niet waarover hij het heeft krakende geluiden en wegvallende gesprekken daar heeft niemand het tot nu toe over gehad in deze topic.@ceylin078 die was zo pissig en wilde hem terug brengen hoe is dat gegaan trouwens?

Kortom ........vergoeding, goedmaking, tegemoetkoming, schadevergoeding, compensatie, genoegdoening is hier wel aan de orde t-mobile!
Zal maar eerst testen of jullie simkaart het wel
Doet in de iPhone x. Ik zit voorlopig tot de dag van vandaag met de nieuwe iPhone 8 plus waarmee ik niet kan bellen of gebeld
Kan worden!!! Jullie zijn snel met nieuwe klanten aannemen en abbo’s verlengen maar problemen lossen jullie niet op!!! Schandalig hoe jullie je klanten zo kunnen behandelen!! Ik ga serieus nu echt verdere stappen ondernemen en weer alles op social
Media gooien jullie krijgen van mij nergens een positief bericht!
Hier nog steeds niet werkend... Zie dat er een publieke beta van 11.2 is. Iemand al geprobeerd?
Tmobile waar is het beste netwerk van Nederland?
Nee normaal doe ik niet aan de beta versie's nu zit ik op een punt om het toch te gaan proberen. baat het niet dan schaad het niet :)

Zie wel zojuist dat mij IP adres van T-Mobile veranderd is. Zou er (wishful thinking) iets gaan gebeuren

Reageer