Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone

Toon eerste reactie

680 reacties

Voeg mijn reactie hier ook maar aan toe.... zelfde issue met iphone 8 en zelfde slechte service van tmobile. Adviseren eerst om bij apple aan te kloppen terwijl phone bij tmobile gekocht is. Na 2 weken tot mijn ongenoegen een refurbished phone retour ontvangen. Hiervan was scherm niet goed teruggeplaatst: nl scherpe randen. Deze dus weer onmiddelijk retour. Zit nu al 5 weken te wachten op 2e reparatie (was ws zoek geraakt). Geen compensatie... enkel opmerking: goed nieuws dat nu binnen enkele dagen phone gerepareerd retour komt... ik neem hier geen genoegen mee. Ter vergelijk autodealer ruilt ook niet auto ongevraagd om bij een terugroepactie voor een andere 2e hands waarvan je niet weet wat ermee gebeurd is.
Mijn tip, ga naar CENTRO Oberhausen, Apple Store, is niet te ver rijden en kunnen je meestal zonder afspraak helpen.

Ik kreeg gelijk een nieuw toestel mee.. uurtje in de store en probleem opgelost..

Je kan veel vragen maar je toestel moet bij T-Mobile altijd ter reparatie worden aangeboden.. heel raar, want ws het enige wat gebeurt is omruiling bij Apple.. Er is namelijk niets kapot.. ook mijn toestel gaf alles groen aan bij Apple.. Toch geen enkel probleem en gaf men zo een nieuwe mee..

Dus klopt het dat ik alleen langs hoef te gaan bij de Apple store in Oberhausen om mijn Iphone 8 om te ruilen? En kan dat niet bij de apple store hier in Nederland? (scheelt mij namelijk reizen)
Ik heb namelijk ook netwerkproblemen met mijn iphone 8 waarbij ik in sommige locaties niet gebeld kan worden of andersom, heel vervelend is dat.
Goed. Sinds vandaag heeft mijn iPhone 8 Plus dezelfde problemen. Niet meer kunnen bellen, als het wel lukt 30 seconde en dan stilte. Niet bereikbaar. T-Mobile gebeld en natuurlijk kan ik hem opsturen.

Mijn vriendin heeft een paar weken geleden hetzelfde probleem gekregen met haar 8 Plus. Die is ter reparatie aangeboden, en ze gaan het toestel omruilen, alleen er zijn geen ruiltoestellen op voorraad :-|

Als ik het dus goed begrijp, kan ik mijn relatief nieuwe toestel dus nu gaan opsturen, tot 2 weken niet bellen (tenzij ik zelf een ander toestel erbij koop), en dan maar hopen dat ik ze tegen die tijd weer een "refurbished" (lees 2e hands) toestel voor me hebben?

2 toestellen en 2 abonnementen in 1 huis, en zelf mogen gaan uitzoeken hoe je dan in godsnaam moet bellen terwijl T-Mobile het probleem niet aanpakt. Netjes. Klantenservice heeft geen top prio iig.
Mijn tip, ga naar CENTRO Oberhausen, Apple Store, is niet te ver rijden en kunnen je meestal zonder afspraak helpen.

Ik kreeg gelijk een nieuw toestel mee.. uurtje in de store en probleem opgelost..

Je kan veel vragen maar je toestel moet bij T-Mobile altijd ter reparatie worden aangeboden.. heel raar, want ws het enige wat gebeurt is omruiling bij Apple.. Er is namelijk niets kapot.. ook mijn toestel gaf alles groen aan bij Apple.. Toch geen enkel probleem en gaf men zo een nieuwe mee..
Ook hier een iPhone X gebruiker met vanaf dag een al problemen icm T-Mobile.. Ik had de verwachting dat het snel opgelost zou worden, maar nu we enkele maanden verder zijn begin ik mij toch wel belazerd te voelen. Bellen kan gewoon NIET fatsoenlijk; met slecht geluid of zelfs het compleet wegvallen van de verbinding. Het wordt ECHT tijd dat er een oplossing komt, anders is het helaas ook voor mij bye bye T-Mobile..
Hallo Hans,

We begrijpen heel goed dat je liever niet je nummer wijzigt. Ik ben daarom direct gaan kijken naar de situatie en wat er mogelijk is.

In het systeem zie ik dat het abonnement, waarmee je ingelogd bent op de community, onlangs is ingegaan. Dit betekent dat het nummer pas aan het eind van het abonnement vrijgegeven kan worden. Deze kan in de tussentijd niet geporteerd worden naar een andere provider.

Toch wil ik natuurlijk graag met je mee denken om in de huidige situatie alsnog een oplossing te vinden. De mogelijkheden die je nu nog hebt zijn:

- Je kan de rest van je abonnements kosten (exclusief korting) afkopen om je nummer beschikbaar te stellen voor een portatie. Dit houdt in dat je alle kosten die je maandelijks zou betalen (zonder korting) in één keer moet voldoen. Na het afbetalen van je abonnement en toestelkosten wordt je nummer vrijgegeven en kan je nummerbehoud aanvragen vanuit KPN.
- Wil je jouw abonnement niet in één keer afbetalen, dan kan je er ook voor kiezen om een doorschakeling in te schakelen. Op deze manier worden alle telefoontjes die normaal op je T-Mobile nummer binnen komen direct doorverbonden naar je nieuwe KPN-nummer. Dit betekent wel dat wanneer jij zelf uitbelt, je belt met het KPN nummer.

Dit zijn natuurlijk geen ideale oplossingen, maar ik hoop dat je wat hebt aan deze suggesties. Als je aanvullende vragen, onduidelijkheden of suggesties hebt dan horen we het natuurlijk graag Hans.

FF serieus T-Mobile, als dit meedenken is aan een oplossing dan zijn jullie echt een stelletje droeftoeters geworden.

Dit zijn toch geen oplossingen, jullie leggen het probleem bij de klant neer.
Alsof deze meneer er wat aan kan doen dat sinds de release van de 8 en X T-Mobile kampt met problemen en totaal niet wilt meewerken aan de juiste oplossing.

En dan ff kassa om het abo vrij te kopen om zijn nummer te behouden, waar halen jullie het lef vandaan.
Had bij het afsluiten met beide toestel gemeld dat er deze problemen zijn en dat jullie er niks mee doen, dan had de klant gelijk naar een andere provider kunnen gaan die deze problemen niet heeft.
Iets met eerlijkheid en klant gericht zijn.

Jullie erkennen de problemen maar, waarschuwen mensen er niet voor dat deze problemen er zijn en er nog steeds vanuit T-Mobile geen oplossing wordt geboden maar alle vage opties.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Hans,

We begrijpen heel goed dat je liever niet je nummer wijzigt. Ik ben daarom direct gaan kijken naar de situatie en wat er mogelijk is.

In het systeem zie ik dat het abonnement, waarmee je ingelogd bent op de community, onlangs is ingegaan. Dit betekent dat het nummer pas aan het eind van het abonnement vrijgegeven kan worden. Deze kan in de tussentijd niet geporteerd worden naar een andere provider.

Toch wil ik natuurlijk graag met je mee denken om in de huidige situatie alsnog een oplossing te vinden. De mogelijkheden die je nu nog hebt zijn:

- Je kan de rest van je abonnements kosten (exclusief korting) afkopen om je nummer beschikbaar te stellen voor een portatie. Dit houdt in dat je alle kosten die je maandelijks zou betalen (zonder korting) in één keer moet voldoen. Na het afbetalen van je abonnement en toestelkosten wordt je nummer vrijgegeven en kan je nummerbehoud aanvragen vanuit KPN.
- Wil je jouw abonnement niet in één keer afbetalen, dan kan je er ook voor kiezen om een doorschakeling in te schakelen. Op deze manier worden alle telefoontjes die normaal op je T-Mobile nummer binnen komen direct doorverbonden naar je nieuwe KPN-nummer. Dit betekent wel dat wanneer jij zelf uitbelt, je belt met het KPN nummer.

Dit zijn natuurlijk geen ideale oplossingen, maar ik hoop dat je wat hebt aan deze suggesties. Als je aanvullende vragen, onduidelijkheden of suggesties hebt dan horen we het natuurlijk graag Hans.
Reputatie 2
Ik heb sinds ik een iPhoneX heb ook alleen maar problemen met het netwerk. Overstappen van wifi naar 4G zorgt ervoor dat ik mijn netwerkinstellingen moet resetten. Dan doet 4G het wel, alleen woon ik net in een postcode waar de masten niet volledig dekking hebben (midden in Amsterdam). Zit nu op een proefsimkaartje van Vodafone te wachten. Kijken of dat beter gaat.
Als kleine ondernemer gebruik ik 2 mobiele abonnementen, 1 voor veelgebruik en 1 voor kleingebruik. Als oud medewerker van Dutchtone/Orange/RANN/T-Mobile sluit ik mijn abonnementen al meer dan 20 jaar af bij deze provider, en sinds de iPhone 3G altijd in combinatie met diverse iPhone modellen (op 1 uitstapje naar een Android na). Tot begin dit jaar naar volle tevredenheid.

Mijn iPhone 6s+ (voor kleingebruik) begon eind vorig jaar problemen te vertonen met de bereikbaarheid. Het toestel reageerde niet op oproepen, de beller werd direct naar de voicemail box gestuurd. Veronderstellend dat het toestel defect was besloten wij een vervangend toestel aan te schaffen. De iPhone 6s+, die verder perfect functioneerde, belandde in de prullenbak.

Omdat de Samsung Galaxy S8+ toch niet zo beviel (kon niet wennen aan Android) besloot ik ineens 2 splinternieuwe toestellen aan te schaffen, een iPhone X voor veelgebruik en een iPhone 8+ voor kleingebruik. Beide toestellen werden aangeschaft bij Mediamarkt. Meteen vanaf het begin bleek dat beide toestellen identieke problemen hadden. Ik heb het als volgt aan de T-Mobile klantenservice beschreven:

- Het toestel gaat niet over als er wordt gebeld en de beller wordt direct verbonden met voicemail.
- Het geluid is zwak of onduidelijk; de verstaanbaarheid is onvoldoende om een gesprek te voeren.
- De verbinding valt weg midden in een gesprek, soms meerdere keren per gesprek.

Uiteraard heb ik alle mogelijke oplossingen die hier en op andere sites worden voorgesteld geprobeerd, alles zonder resultaat. In een persoonlijk gesprek met een medewerker van de T-Mobile klantenservice werd het probleem afgeschoven op de leverancier van de toestellen Mediamarkt. Uiteraard is met Mediamarkt volop contact geweest en via hen ook met Apple. Volgens hen is het probleem al geruime tijd bekend en ligt het niet aan het toestel. Zij verwezen naar de diverse berichten in de media waarin het probleem is aangekaart en ook door T-Mobile erkend. Na het deponeren van een klacht, een verzoek om escalatie en het dreigement om facturen niet te betalen totdat een oplossing wordt geboden, reageerde T-Mobile op geen enkele wijze meer naar aanleiding van mondeling en schriftelijk overleg. Mede gezien de bijzondere en langdurige relatie met deze provider voel ik mij in de kou gezet.

Als ondernemer is bereikbaarheid de eerste vereiste die aan een mobiele provider wordt gesteld. T-Mobile lijkt op dit moment niet in staat om een betrouwbare verbinding te bieden in combinatie met iPhone X, iPhone 8 en vermoedelijk ook iPhone 6s. Een onacceptabele situatie, waarin T-Mobile niet bereid lijkt of bij machte is om een werkbare oplossing te bieden.

Uit noodzaak, ik moet tenslotte bereikbaar blijven, heb ik inmiddels 2 KPN abonnementen afgesloten. Ik kan melden dat alle in dit forum beschreven (zeer herkenbare) problemen daarmee onmiddellijk zijn opgelost. Beide toestellen werken stabiel, betrouwbaar en volledig naar verwachting in combinatie met het KPN netwerk, zonder dat daar enige reparatie of aanpassing van instellingen voor nodig was.

De grote hamvraag is nu of T-Mobile het fatsoen zal hebben om dit op correcte wijze verder af te wikkelen. Werken zij mee aan nummerbehoud? Of gaan zij mij dwingen een nieuw nummer door te geven aan 500+ relaties, en mijn voorraden drukwerk en visitekaartjes naast de iPhone 6s+ in de prullenbak te deponeren?
Hoi allemaal!

Ik wil jullie allereerst op het hart drukken dat wij dit nog steeds zo goed mogelijk voor jullie zullen oplossen! Het klopt dat de procedure hierin iets veranderd is, maar wij laten jullie natuurlijk niet zitten met een toestel dat niet naar behoren werkt.

>> Het toestel icm met jullie netwerk werkt niet goed! Dat is een belangrijk verschil! Het toestel werkt prima met andere mobiele providers!

In dit geval wil ik jullie inderdaad aanraden het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik snap dat jullie je toestel niet willen missen, maar op dit moment is de gemiddelde reparatietijd van Apple 8 dagen en dus hebben jullie het toestel razendsnel weer in huis! Kun je in de tussentijd wellicht een oud toestel van jezelf gebruiken of je vrienden/familie/buurman lief aankijken zodat je eentje kunt lenen? Bij mijzelf lukt dat altijd wel en dan hoef je die week in elk geval niet zonder toestel te zitten! :)

>> Het is NIET MIJN FOUT (nog van de andere mensen op het forum), het zit in de combinatie van jullie en Apple. Dus verleg het probleem niet naar ONS toe! Omruilen 1 op 1 voor een refurbished vind ik prima, maar ga niet 8 dagen zonder een toestel zitten!

Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Ik kan jullie garanderen dat de toestellen waar het om gaat tot in de puntjes zijn getest, gecontroleerd en niet onderdoen voor de nieuwe toestellen. Je kunt er dus op rekenen dat je een geheel gelijk toestel ontvangt - of eigenlijk beter, aangezien deze het probleem met het bellen niet heeft!

>> En een bescherm glas die ik op het toestel heb geplakt krijg ik ook weer vergoed neem ik aan?

Ik hoop dat ik jullie op deze manier een heldere uitleg heb gegeven! Mochten er nog vragen over zijn, laat het me weten!

Dank je wel voor je bericht, maar ben het er dus niet mee eens. Ik ga denk ik maar eens een advocaat opschakelen en mensen optrommelen. Dit hoort niet zo T-Mobile!

PS: nog steeds niets gehoord via Twitter ook, 18 uur geleden een berichtje gestuurd..

Herkenbaar: in december/januari met iphone 8 problemen, traject van melden, wachten, opsturen, wachten en uiteindelijk 'nieuw' toestel. Blijkt niet nieuw maar refurbished en heeft bovendien ook bekende probleem. Nu een week bezig met melden en wachten: kom niet verder dan dat mijn 'case open' is. Ben zakelijke klant, veel onderweg en heb mijn telefoon nodig voor en tijdens mijn werk. Mijn pogingen om het proces te versnellen leveren niets op en voel me totaal niet serieus genomen en al helemaal niet behandeld zoals het hoort.
This is not aimed at apple, but it will have the same problem with other devices.
Hier op het forum staat een referentie naar apple care amsterdam.
Deze heb ik gebeld en het probleem voor gelegdt.
Hun konden mij hier weinig over zeggen maar konden het probleem wel doorzetten naar een andere afdeling van apple, in mijn geval apple care ierland.

Heb hier telefoon en mail contact gehad met ene mark.
Hij belde 2x per week met vragen en evt oplossingen en na verloop van tijd was ik van alle problemen af.

Ik weet niet wat ze daar gedaan hebben maar het heeft voor mij geholpen.

Na een terug koppelend telefoontje van hun werkt mijn toestel nu perfect.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar, het werkt beter dan opsturen voor reperatie.

Buiten dat dit expliciet zou bewijzen dat Apple het probleem wel kan oplossen, heb je enige informatie om te delen met de mensen hier? Als Apple dus wel in staat is zaken op te lossen, dan denk ik dat iedereen die hier nog steeds tegenaan loopt wel erg graag zou willen weten welke 'referentie' of term er gemaild/gebeld/gestuurd moet worden om het op te lossen.
er is dus HELEMAAL NIKS verandert bij T-Mobile om het probleem op te lossen.

Jullie houden vast dat het probleem aan het toestel ligt.
Terwijl het heeft uitgewezen dat het probleem aan de servers van T-Mobile ligt.

Waarom dan je toestel opsturen ter reperatie voor 8 dagen???
Ohh ja, ik weet waarom nu ik er over na denk.
Dan hebben jullie 8 dagen minder personen die de klachten bij jullie neer leggen aan de telefoon.

En daarbij wordt het toestel nog steeds nagekeken door derden die niet officieel apple reperateur zijn ( weg garantie als ze hem open gaan maken ).
Iets met dat T-Mobile dit heeft ingekocht zodat het niet naar een officiele apple shop hoeft te gaan.

Zit er een screen protector op het scherm, jammer dan T-Mobile vergoed deze niet ( hij moet er wel af om het toestel open te maken )

Ik heb mijn toestel wel via de offciele apple shop laten nakijken en wat blijkt: ze kunnen helemaal niks vinden (klopt, ligt ook niet aan het toestel maar aan T-Mobile)

Daarna heb ik contact gezocht met apple ondersteuning in ierland, hun waren niet bekendt met het probleem maar, gingen er wel achter aan.
Na een terug koppelend telefoontje van hun werkt mijn toestel nu perfect.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar, het werkt beter dan opsturen voor reperatie.

Nu nog 1,5 jaar uitzingen en dan stap ik over van provider.
Kan me helemaal boos maken om hoe T-Mobile hier mee om gaat.
Je hebt 1 jaar apple garantie.
Oftewel zoals ze bij T-Mobile zeggen: het ligt aan het toestel maar, die apple garantie telt bij ons niet.
Hoi allemaal!

Ik wil jullie allereerst op het hart drukken dat wij dit nog steeds zo goed mogelijk voor jullie zullen oplossen! Het klopt dat de procedure hierin iets veranderd is, maar wij laten jullie natuurlijk niet zitten met een toestel dat niet naar behoren werkt.

>> Het toestel icm met jullie netwerk werkt niet goed! Dat is een belangrijk verschil! Het toestel werkt prima met andere mobiele providers!

In dit geval wil ik jullie inderdaad aanraden het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik snap dat jullie je toestel niet willen missen, maar op dit moment is de gemiddelde reparatietijd van Apple 8 dagen en dus hebben jullie het toestel razendsnel weer in huis! Kun je in de tussentijd wellicht een oud toestel van jezelf gebruiken of je vrienden/familie/buurman lief aankijken zodat je eentje kunt lenen? Bij mijzelf lukt dat altijd wel en dan hoef je die week in elk geval niet zonder toestel te zitten! :)

>> Het is NIET MIJN FOUT (nog van de andere mensen op het forum), het zit in de combinatie van jullie en Apple. Dus verleg het probleem niet naar ONS toe! Omruilen 1 op 1 voor een refurbished vind ik prima, maar ga niet 8 dagen zonder een toestel zitten!

Wanneer je het toestel opstuurt ter reparatie, dan zal het toestel uitgebreid onderzocht worden en op basis daarvan wordt gekeken wat de beste oplossing is. Het toestel kan gerepareerd worden en als dat niet lukt, dan krijg je een omruiling. Ik kan jullie garanderen dat de toestellen waar het om gaat tot in de puntjes zijn getest, gecontroleerd en niet onderdoen voor de nieuwe toestellen. Je kunt er dus op rekenen dat je een geheel gelijk toestel ontvangt - of eigenlijk beter, aangezien deze het probleem met het bellen niet heeft!

>> En een bescherm glas die ik op het toestel heb geplakt krijg ik ook weer vergoed neem ik aan?

Ik hoop dat ik jullie op deze manier een heldere uitleg heb gegeven! Mochten er nog vragen over zijn, laat het me weten!

Dank je wel voor je bericht, maar ben het er dus niet mee eens. Ik ga denk ik maar eens een advocaat opschakelen en mensen optrommelen. Dit hoort niet zo T-Mobile!

PS: nog steeds niets gehoord via Twitter ook, 18 uur geleden een berichtje gestuurd..
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal!

Hoi T-mobile,

Ik heb ook last van wegvallende verbindingen, mensen die me niet kunnen verstaan. Dit op het mobiele netwerk. Bel ik via whatsapp, geen enkel probleem als internet snel is.

Ik heb gebeld en langs de winkel gegaan, toestel zal worden ingenomen en ben ik 2 weken kwijt. Dat kan gewoon niet, ik wil mijn toestel omruilen of een leentoestel van jullie.

IK heb het probleem niet veroorzaakt, dat is tussen jullie / Apple / mobiel netwerk. Dus kom a.u.b. zsm met een goede oplossing.

Heb ook al uitgebreid verhaal via Twitter ingestuurd. Volgens mij zo geschrokken dat ik nog geen reactie heb gehad..
Hoi ik ervaar hetzelfde probleem echter wat houdt de nieuwe procedure in aangezien ik aan de telefoon nog steeds op de reparatie procedure wordt gewezen. Daarbij baal ik als een stekker omdat ik nu met mijn oude telefoon moet bellen en nu wel betaal voor een product met een verborgen gebrek! Graag opvolging. Vr gr Nienke
Jammer dat het zolang moet duren tot er een oplossing komt
Is er al een update rondom dit onderwerp? Is er iets wat ik kan doen om het wegvallen tegen te gaan? Las iets over dat het te maken zou hebben met het omschakelen van 4g naar 3g? Data uitzetten helpt wel iets maar verhelpt het probleem niet merk ik.
Ik heb nog wat gevonden op de site van Kassa, er zitten daar trouwens redelijk wat sceptische mensen. Tsja dat kun je daar ook eigenlijk wel verwachten. Soort en met van Trollen, maar die heb je overal op inet en soms kom je ze ook wel in het echte leven tegen.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/problemen-met-iphone-8-plus?id=593059

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/problemen-iphone-x?id=594279

De eerste is wel serieuzer.

Dit klopt overigens volgens mij niet of helemaal, want ik kan nu wel weer gewoon bellen sinds een paar dagen na omruiling.

DOOR JORISW - 7 FEB. 2018 OM 22:00
3534 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN
1
Dit is een bekend probleem. Het combinatie van een iPhone X en een Nokia mobiel netwerk schijnt niet zo goed te werken. Bij Huawei (bij KPN) en Ericsson (bij Vodafone) netwerken werkt de X wel gewoon zoals het hoort. In de X gebruikt Apple een chipset die volgens de meest recente 3GPP specs werkt, T-Mobile heeft blijkbaar de software in hun netwerk nog niet naar die versie geupdate (ik kan me nl. niet voorstellen dat Nokia die nog niet heeft als de anderen die al wel hebben).

Alhoewel, het toestel wel iets anders aanvoelt qua instellingen ook lijkt het scherm soms iets anders maar dat kan ook aan mijn ogen liggen.
Er staat wel standaard een andere beltoon op. Ik zet voor de zekerheid maar geen backup terug, volgens mij beveeld T-Mobile dit ook aan.

Als het aan het probleem van de software in het T-Mobile netwerk ligt, hmmm ja door toestellen dan eerst om te gaan zitten ruilen is dan wel een soort work around. IPV de software in het netwerk te veranderen, daar zullen ze ook wel weer afhankelijk zijn van Huawei. Ik zie soms geloof ik ook andere icoontjes als ik persoonlijke hotspot aanzet. Dan staat er ook geloof ik ook 4g in de wifi instellingen dacht ik, zoiets. Hmmm ja van de persoonlijke hotspot van me oude toestel iphone SE, eens kijken of het andersom ook zo is. Ohw ook zo, dan zou het mij nog wel nooit zijn opgevallen.
Ik heb weer een nieuwe iphone 8 plus. Omdat ik hem gekocht heb bij de apple store ruilen ze zo om. Dit had ik drie maanden geleden ook gedaan. Drie maanden geen problemen gehad en twee weken geleden weer de bekende uitval van gesprekken. Noch apple noch tmobile weet waar het aan ligt. Beide weten dat het probleem er is. Daar kunnen we natuurlijk niks mee. Opvallend blijft

Met welke letter begint jouw Modelnummer ? Dit kun je vinden in de instellingen in je telefoon, Instellingen->Algemeen->Info En dan in het midden ergens onder aanbieder en boven het serienummer staat het Model, de eerste letter is best belangrijk. Er zijn als het goed is 4 mogelijkheden/opties.

Ik ben benieuwd of het ooit nog in het tv programma Kassa komt en dat ze dan nog wel verdere uitleg zullen gaan geven en wie er dan komt opdagen, iemand van Apple, Huawei of T-Mobile. Het liefst allemaal en van mijn part besteden ze de hele uitzending eraan.
Beste iedereen,

Ik heb met mijn Iphone 8 ook het probleem met niet bereikbaar zijn. Calls worden afgekapt na 1 minuut of ik moet 10 keer proberen om uberhaupt te kunnen bellen.
Afgelopen vrijdag met T-mobile gechat (bellen kan dus niet) en ze sturen mij een nieuwe Iphone 8 op. Ik ben heel benieuwd of dit dan een nieuw toestel is en of het probleem dan ook daadwerkelijk is verholpen.
Ik heb weer een nieuwe iphone 8 plus. Omdat ik hem gekocht heb bij de apple store ruilen ze zo om. Dit had ik drie maanden geleden ook gedaan. Drie maanden geen problemen gehad en twee weken geleden weer de bekende uitval van gesprekken. Noch apple noch tmobile weet waar het aan ligt. Beide weten dat het probleem er is. Daar kunnen we natuurlijk niks mee. Opvallend blijft
Ik heb mijn iPhone 8 naar de t mobile winkel gebracht. Nu staat er op de site: je toestel zal worden omgeruild. Er is op dit moment geen ruiltoestel op voorraad. Via de mail kreeg ik bericht dat mijn toestel is nagekeken en zal worden terug gestuurd. Krijg ik nu een nieuwe of willen ze me een 2e handse geven?

Reageer