Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone



Toon eerste reactie

681 reacties

@RichardS62

heb je nog een zinvol/verhelderend antwoord gekregen na een belletje ?

PS door een bundeling van een oud en nieuwe inlog van T-Mobile is mijn naam van error33 veranderd in error-driedrie. Hoop dat ze dit voor elkaar krijgen om terug op error33 te zetten 🙂
@erro-driedrie nou ik heb aangegeven dat ik dus zelf de tel heb omgewisseld bij de apple store en dat dit heeft gewerkt. Toen ik aangaf dat er al 11 pagina’s met gelijke klachten zijn en dat wellicht ze zouden kunnen proberen om te wisselen werd er niet echt op ingegaan. Ik kan zelf ook geen verklaring verzinnen waarom het omwisselen gewerkt heeft want het model is nieuw maar exact hetzelfde. Heb wel een coulance regeling gehad.
Ik heb contact gehad met apple en kan mijn iPhone 8 retouren.
Kijken of een nieuwe inderdaad helpt!
@RichardS62 heb jij er nu weer 11.0 opstaan? of ook al 11.1?
Ik heb contact gehad met apple en kan mijn iPhone 8 retouren.
Kijken of een nieuwe inderdaad helpt!


Jij weet zeker dat je een nieuwe krijgt ? of gaan ze kijken wat er scheelt en mogelijk reparatie ?
En waar heb jij m gekocht ?

Zelf heb ik voor vrijdag een bezoek aan de genius bar gepland. Hoop dat de 400KM het waard zijn
@Baxi 11.1
@RichardS62 ik heb je een PB gestuurd vanmiddag, mogelijk dat je dit niet opgemerkt hebt.
@error-driedrie Ik heb je geantwoord net.
Ik mag kiezen,ruilen,geld, downgrade of upgrade. Ben zakelijke klant bij Apple. Vandaar de coulance...
T-Mobile,

wat is nu de stand van zaken?
ik heb nu meer dan 3 weken mijn iPhone 8 (dus ruilen is geen optie meer).
nergens word ik echt geholpen en overal van het kastje naar de muur gestuurd.
sinds zaterdag ben ik nu echt HELEMAAL niet meer te bereiken en kan ook niet meer bellen!!!!

Wat is dit voor een gezeik! kom toch eens met een oplossing! jullie verwachten wel dat ik vrolijk mijn abonnement betaal, maar wat staat daar tegenover, want bellen of gebeld worden is geen optie???

ik heb het niet tegen de mensen van deze community, maar verwacht nu toch wel dat er iemand wat hoger in de hiërarchie bij T mobile van zich laat horen, en heel snel met een oplossing komt, dit is simpelweg gewoon onacceptabel!
@maurits33,

Ik heb gebeld prive berichten verstuurd een t-mobile chat en dit forum contact gehad ze willen geen moer van je weten en volgens hun zit het peobleem bij apple ik ben der klaar mee maar ik kan niks doen ik was zo wanhopig k vroeg of ik me abbo mocht afkopen zelfs dat mag niet.

het houd niet op niet vanzelf.
@maurits33 en @Picobelloooo echt heel bizar dit. Inderdaad gewoon nog steeds geen oplossing wat is dit voor gezeik.
Zou het ook wel kunnen waarderen dat er vanuit T-Mobile weer een update komt.
Dit is de laatste update van T-Mobile dd 06-11-2017:

Het is inderdaad een bekend probleem. Dit probleem kun je oplossen door de nieuwe software update te installeren op je toestel. Op 31 oktober is de IOS Versie 11.1 uitgekomen. Wil je dit installeren op je telefoon en ons laten weten of het opgelost is?

Moet er wel bij zeggen dat het voor helpdesk medewerker geen bekend probleem was. Pas toen ik hem wees op de vele problemen die op dit forum zijn verzameld bleek het "bekend" te zijn.

IOS 11.1 brengt echter geen oplossing, maar dat wisten we allemaal al.
Ik ben voorlopig nog even afhankelijk van mijn vertrouwde 6s......
Mijn collega is vandaag een grote groep klanten aan het terugbellen om te kijken of de update voor hen heeft gewerkt. Zodra ik van hem een bericht ontvang zal ik dat ook met jullie delen!

Nou kan het zijn dat ik niet tot de groep hoor die gebeld zou worden. Maar ik heb nog geen belletje gehad. Iemand wel al benaderd door T-Mobile. Of @josse heb jij al terugkoppeling van je collega gehad? zijn inmiddels 2 werkdagen verder

En wat een L..koek verhaal over de update 11.1 binnen een uur na het uitkomen van 11.1 was al duidelijk dat dit niet geholpen heeft. Sorry hoor T-Mobile vergaar eens wat info uit dit topic. Ik probeer mee te helpen om het oplossen. Maar meldingen die ik aanmaak worden verwijderd en de info die ik hier plaats wordt ook niet gelezen 😞
@josse, heb je al iets meer informatie?

Ik heb nu sinds 2 oktober al een telefoon waar ik niet normaal mee kan bellen dan wel gebeld worden. Ook laat de stabiliteit van het 4G netwerk sterk te wensen over.

Zit er sterk over na te denken soms maar een keer een stornering te doen van de betaling. Eens kijken hoe leuk het is als je je geld niet krijgt voor de "geleverde" diensten

Ik hoop voor jullie ook dat de IphoneX niet dezelfde hardware heeft als de 8(+) want dan moet je aan die mensen vertellen dat hun 1000+ Euro telefoon niet goed werkt op jullie netwerk.

😠 😠 :@

En ja ik zou jullie graag nog een keer willen bellen om de status van het probleem aan te horen, maar dat kan niet.. want ik kan als ik thuis ben niet bellen!!!!

Irritatielevel: hoog
tevredenheids level: heel erg laag
Ik mag kiezen,ruilen,geld, downgrade of upgrade. Ben zakelijke klant bij Apple. Vandaar de coulance...

Benieuwd hoe het vandaag voor je verlopen is? nieuw toestel en probleem opgelost ?
Ik wil hierbij ook nog even een kanttekening maken die het misschien voor T-Mobile allemaal wat duidelijker maakt;

WIJ zijn klanten van T-Mobile, en niet van Apple, Qualcomm of Intel. Het feit dat wij dus een probleem hebben moet opgelost worden door T-Mobile en niet door één van de andere bovengenoemde partijen. Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen waar het probleem ligt... Mijn probleem ligt bij T-Mobile, aangezien andere providers hier geen probleem hebben.

nogmaals ik betaal een duur abonnement en verwacht dat T-Mobile daar tegenover een dienst levert, waar ik ook voor betaal (netjes elke maand). zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Dus graag nu z.s.m. een oplossing, of een een update vanuit T-Mobile zelf, met wanneer zij denken dit te hebben opgelost......
Goedemiddag allen,

Bij mij is het probleem nu ook dat ik niet kan bellen of gebeld worden na de update 11.1
Ik heb vorige week een nieuwe simkaart gehaald bij de t-mobile shop, maar dat heeft niet geholpen.
Het betreft ook een iphone 8 plus 256Gb A1897.
Telefoon omruilen heeft dus geen zin ?
@Gerubu,
als je nog in de mogelijkheid bent (binnen 2 weken), is het zeker het proberen waard!

helaas voor sommige van ons, is dit tijdslimiet al verstreken, en dus geen optie meer.
@Maurits33

Helaas mijn iphone is al wat ouder.
Er zit dus niks anders op dan te wachten en vergoeding te claimen.
Is het wel zeker dat er geen defect in de iphone zelf zit?
@Gerubu,

Wij moeten ervan uitgaan dat als Apple een nieuwe iPhone op de markt brengt, T-Mobile deze uitvoerig test voordat zij (T-Mobile) hem aan zijn klanten verkoopt.
Bij andere providers zijn er geen problemen en werkt zover ik weet alles vlekkeloos.
Dus dat moet mij vermoeden dat het probleem bij T-Mobile ligt. en zoals ik al eerder beschreef, ik/wij zijn klanten bij T-Mobile en ZIJ moeten ons probleem oplossen, zelfs als dat inhoudt dat wij een defecte iPhone hebben gekregen, dan verwacht ik via T-Mobile een nieuwe!
@Gerubu,

Wij moeten ervan uitgaan dat als Apple een nieuwe iPhone op de markt brengt, T-Mobile deze uitvoerig test voordat zij (T-Mobile) hem aan zijn klanten verkoopt.
Bij andere providers zijn er geen problemen en werkt zover ik weet alles vlekkeloos.
Dus dat moet mij vermoeden dat het probleem bij T-Mobile ligt. en zoals ik al eerder beschreef, ik/wij zijn klanten bij T-Mobile en ZIJ moeten ons probleem oplossen, zelfs als dat inhoudt dat wij een defecte iPhone hebben gekregen, dan verwacht ik via T-Mobile een nieuwe!


Wat pas echt vreemd is; ze gaan gewoon door met verkopen alsof er niets aan de hand is. Er wordt niet gemeld dat je de nieuwe iPhone 8 helemaal niet kan gebruiken op hun netwerk. Dat is m.i. bewuste misleiding of misschien zelfs een beetje bewust oplichten van mensen. Als je een product met een gebrek verkoopt ben je op zijn minst verplicht om dit aan de klant te melden.
Beste T-Mobile Moderators waarom krijgen we geen reactie meer van jullie?

Groet,
Abel
Hier hetzelfde probleem met een Iphone 8 Plus 256GB.

2 weken geleden gebeld en toen kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk mijn sim-kaartje zou zijn.
Klonk plausibel, dus afgelopen donderdag een nieuw simkaartje opgehaald bij de plaatselijke T-Mobile winkel.

Toen leek het allemaal te werken.
In het weekeind bleek het echter toch weer te gebeuren dat mensen mij belden maar dat die telefoontjes gewoon niet aankwamen. Dan kreeg ik een SMS'je dat ik een gesprek gemist had, terwijl de telefoon gewoon niet over is gegaan.

Net even IOS geupdate naar 11.3 en nu lijkt hij het wel te doen, maar dat leek het na de wissel van het simkaartje ook.

Enfin, ik hoop dat T-Mobile dit lek snel boven water heeft, want het is eigenlijk gewoon bizar dat ik betaal voor een mobiel abonnement terwijl ik al bijna een maand eigenlijk geen idee heb of ik wel of niet bereikbaar ben.
Beste eenieder,

Ik heb vandaag mij telefoon omgeruild voor een nieuwe. vers uit de krimpfolie. Net als RichardS62 is mijn probleem weg. Zojuist 10 minuten lopen bellen op een locatie waar ik normaal niet bereikbaar was. :)

Probleem zit m dus duidelijk wel in toestel. Batch met een euvel..... welke ?????

Na de vraag waarom Vodafone wel werkt in mijn toestel kreeg ik een voor mij plausibele verklaring. T-Mobile gebruikt een hogere frequentie als Vodafone. Hierdoor kan er verschil in de hardware zijn dat het signaal van Vodafone wel binnen komt maar door het defect in hardware het signaal van T-Mobile mis gaat.

Ik ben een gelukkig man en spaar me 400 Km uit naar Amsterdam voor een bezoek aan de  store cq genius bar.

Ik blijf dit topic zeker volgen en aanvullen. Hoop natuurlijk ook dat mijn toestel blijft werken. Maar voor nu is dit wel het geval. Er zijn ook genoeg mensen (ik weet er 3 ) die geen probleem hebben met iPhone8 en T-Mobile. Het blijft een vreemd geval maar in mijn ogen.....

T-Mobile geef de mensen met dit euvel een ander toestel. Wel zo netjes en jullie houden je naam hoog. Ik ben wederom super geholpen in de T-Mobile shop. Beter dan de vele malen dat ik gebeld heb met 24001200 dit zijn achteraf zinloze gesprekken geweest.

Reageer