Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone



Toon eerste reactie

681 reacties

Hallo TMobile ik neem aan dat iedereen die in die batch zit ook mag ruilen???
Net nieuwe iOS update gedaan het is nog steeds niet opgelost.
@error-driedrie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Ok hier even een update.

Gister nog een ander iPhone 8 gebuikt met mijn simkaart en deze werkte prima.
Daarna de simkaart van KPN in mijn iPhone 8 gestopt en ook deze heeft hetzelfde probleem.

Ik was vandaag voor de zaken in Amsterdam dus ben zonder afspraak naar de Apple Store gegaan.
Na wat moeilijk gedoe ("je hebt geen afspraak") toch maar eens duidelijk aangeven wat ik verwacht van Apple voor €809.

Uiteindelijk supervisor erbij en ik werd na 20 min wachten toch geholpen.
Device getest en voila "we gaan hem omruilen". En ja hoor de nieuwe iPhone 8 werkt weer zoals het hoort. Conclusie: Probleem is dus iPhone 8 zelf en niet T-mobile...

Ik raad iedereen aan een afspraak te maken bij de Apple Store en ik verwacht dat dezelfde oplossing word toegepast. Bellen kan ook met Apple Support maar dan moet je eerst je iPhone 8 opsturen en dan krijg je een nieuwe toegestuurd.

Eventueel heb ik nog een officiële afspraak staan morgen om 2:20PM bij de Apple Store in Amsterdam dus mocht je deze willen stuur je maar een bericht.

Ik ben geholpen door: Employee 973562996, blonde jongen met staartje en bakkebaarden, hij weet dus wat er aan de hand is, mochten ze moeilijk gaan doen :)
BTW iedereen die via tmobile zijn iphone 8 heeft gehaald kan direct terecht bij de Apple Store. Via t-Mobile hoeft dus niet.

Succes, mocht je vragen hebben hoor ik het wel!
Fijn dat het nu opgelost lijkt! Ik heb toch nog een vraag voordat ik overstag ga: merken jullie ook verschil tov je vorige iPhone in downloadsnelheid en bereik/terugval naar 3G? En dan met name op plaatsen waar de dekking minder is? De iPhone 7 had dit probleem hele erg met de Intel modemchip. Ik ben erg benieuwd hoe dat met de iPhone 8 is. Aangezien ik dagelijks in de trein van Emmen naar Zwolle zit met in bepaalde gebieden matig tot slecht bereik, wil ik er niet nog verder op achteruit gaan...
@error-driedrie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen

Duidelijk netjes mijn probleem voorgelegd in de T-Mobile shop en wat ik allemaal al gedaan had. En verteld dat ik radeloos was met wat nog te doen. Ook verteld dat ik voor vrijdag om 11.30 een afspraak in Amsterdam had staan maar liever geen 400 Km wilde rijden.
Daarna is er overleg geweest en mijn toestel is omgeruild. Was een uitzondering gezien de 8 dagen maar denk dat dit eigenlijk ook wel zo hoort.

Steeds gewacht op update's 11.0.2 - 11.0.3 - 11.1 maar zonder resultaat dat daarom de tijd verstreken is van 8 dagen.

Gezien het verhaal van Baxi Mag T-Mobile nu toch echt stappen gaan ondernemen voor de gedupeerden die nog overblijven.
ok, dan ga ik ook maar eens een bezoek aan de apple store brengen, en kijken wat dat opleverd.

daarnaast ben ik van mening, dat ik klant ben van T-Mobile en zij mij dan gewoon een nieuwe iPhone moeten geven, die wel werkt! je kan niet zo maar het probleem bij iemand anders plaatsen. ik betaal T-Mobile, veel geld voor een telefoon en abonnement, en verwacht dat dit dan goed werkt!

ik ga zaterdag een afspraak maken in A'dam apple store en houd jullie op de hoogte
@maurits33 precies!
@maurits33 ik zou eerst een bezoek wagen aan de T mobile shop. Ik ben daar netjes geholpen. Weet natuurlijk niet hoe ver je van een  shop afwoont. Zou ook met apple bellen en het probleem doorlipen ik heb daar vervolgens een afspraak in Amsterdam als vervolgafspraak voor gepland. Maar die kan ik nu anuleren en 400 km sparen
@error-driedrie

Ik ben al bij een T-Mobile winkel geweest. Die kwam met de oplossing die hier al eerder genoemd zijn.... (nieuwe simkaart, iOS upgraden, laatste redmiddel opsturen), maar een nieuwe iPhone was nog geen optie....

daarnaast woon ik in de buurt van A'dam, dus een ritje naar een apple store is voor mij nog geen 20 minuten rijden. baat het niet, dan schaadt het niet, en ga ik verder totdat ik een iPhone8 heb die wel werkt, en natuurlijk een financiële vergoeding van T-Mobile, want dit had natuurlijk in de testfase naar boven moeten komen..... je kan niet een telefoon verkopen die niet werkt....
Oke 20 minuten vanaf adam das goed te doen. Suc6 er mee. Denk dat we helaas een slechte serie gehad hebben. Want waarom werkt het nu wel en zijn er genoeg mensen die het probleem niet hebben.

T Mobile had zeker veel eerder iphones mogen vervangen.
Ik ben zelf naar Amac geweest in Utrecht en daar hebben we de 8 plus getest met een kpn sim en dat werkte prima.
Ze gaan de iphone dus niet omruilen omdat ik hem los gekocht heb en er geen defect blijkt te zijn.
Ik word dus weer naar T-mobile gestuurd.
Daar ben ik net dus ook geweest en die zeggen dat ik geduld moet hebben.
Volgens de beste man zijn ze druk bezig met een oplossing.
Nu weet ik even niet meer wat ik moet doen.
@gerubu. Zou ze dit forum eens laten zien. Ook mijn apr ontdekte geen fout maar zit er wel degelijk in. Ik heb het kastje naar de muur principe kunnen doorbreken. Anders utrecht amsterdam
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag allemaal,

Allereerst bedankt voor de feedback die jullie ons geven! Op deze manier kunnen wij samen met onze Technical collega’s beter op het probleem inspelen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Afgelopen weekend zijn er nieuwe meldingen binnengekomen en dat brengt het probleem steeds scherper in kaart.

Wat ik jullie op dit moment kan vertellen, is dat het onderzoek nog steeds in volle gang is en hoe graag ik het ook wil: ik kan daar op dit moment nog niet veel meer duidelijkheid in bieden. We zijn voor een gedeelte ook afhankelijk van de informatie die we vanuit Apple krijgen. Dit is ook de reden dat we niet elke dag een update in dit topic kunnen geven. Zodra er nieuws is, delen we dat uiteraard wel meteen!

De reden dat ik nu wèl een update plaats, is omdat ik jullie mag toezeggen dat de klanten die een openstaande klacht bij ons hebben staan (d.m.v. een case), door T-Mobile zullen worden gecompenseerd. We zullen de kosten van je contract (je bel- en databundel) volledig vergoeden voor de periode waarin je dit probleem hebt ervaren. Het doorvoeren van deze vergoedingen zullen we pas doen op het moment dat er een oplossing is gevonden, zodat we de juiste vergoeding in één keer kunnen toekennen.

Heb je een Go abonnement én is er sprake van een case, dan is het ook mogelijk om je abonnement te verhogen naar Go Unlimited zodat je kan bellen met WhatsApp. Wij zullen de kosten voor Go Unlimited volledig vergoeden totdat het probleem is opgelost. Kosten buiten de bundel tellen we niet mee. Daarna kun je er zelf voor kiezen of je Go Unlimited behoudt of terug gaat naar een ander Go variant. Dit kan je zelf wijzigen via My T-Mobile. Wil je hier gebruik van maken, stuur ons dan een privébericht.

Het huidige proces verdient absoluut geen schoonheidsprijs, maar weet dat we achter de schermen met man en macht bezig zijn om jullie zo snel mogelijk van een oplossing te voorzien! De oorzaak achterhalen is ingewikkelder dan verwacht.

Zodra ik weer een update heb, zal ik het natuurlijk direct met jullie delen!
Volgens mij is de oorzaak al achterhaald. Er bezitten meerdere toestellen een defect, vervanging van het toestel lost het probleem op 🙂
Hi!

Ook ik moet mij helaas voegen bij de vele klachten hier. Het begon begin oktober, geen internet thuis en niet kunnen bellen of gebeld worden. Contact gezocht met Tmobile via twitter en meerdere opties geprobeerd zonder resultaat helaas. Nu een maand verder zijn de problemen alleen maar erger geworden en ben ik zelfs door heel nederland niet meer bereikbaar. Ik heb op 29-10 het traject Den Haag - De Lutte (dichtbij enschede) gereden en in een tijdsperiode van 13:10 tm 14:45 maar liefst 18!!! gesprekken gevoerd met dezelfde persoon omdat mijn telefoon telkens wegviel.

De update naar ios 11.1 heeft niets geholpen. Ik heb de Iphone 8 plus 64GB type A1897.

Ook ik wil een nieuwe telefoon omdat ik maar liefst €840 heb betaald voor iets wat niet werkt plus de maandelijkse kosten van €35,- die ik kwijt ben doordat ik totaal geen gebruik kan maken van het bellen of internet.
Helaas heb ik hetzelfde probleem (iPhone 😎, vanaf 3 oktober. Zelfs de klantenservice bellen lukt niet, dus hopelijk wordt mijn klacht via dit forum verholpen!
Hoi Hajar, Jaimy en anderen,

Ik heb mijn simkaart in een iPhone 6s gestopt en heb nu super goed bereik waar ik met de iPhone8 geen tot weinig bereik heb. Het ligt dus aan de iPhone en niet aan netwerk T-Mobile.

Graag hoor ik van T-Mobile hoe nu verder? Kan ik mijn iPhone8 omruilen voor een nieuwe?

Mvg,
Abel
Waren jullie problemen er eigenlijk direct al, na het uitpakken van de iPhone 8? Of begonnen ze later pas?
Hoi iJpbosk ik had meteen problemen. Gesprekken die opeens weg vielen, niet bereikbaar en uur later pas kwamen berichten binnen etc.
Ik heb er zelf een kpn sim ingedaan en dan werkt ie wel.
Op internet verder kan ik ook niks vinden van dit probleem.
Ligt het dan aan de iphone of t-mobile?
Dat t-mobile hier ook geen officiële melding van heeft staan is ook vreemd.
Hoi Gerubu, daaom hoop ik dat T-Mobile deze week eindelijk zover is met hun analyse zodat we allemaal weten waar het nu aan ligt. Ik had het verzoek gekregen om iOS updates te doen heb ik gedaan, sim in een andere iphone toestel heb ik ook gedaan. Resultaat het ligt volgens mij aan het toestel zelf.
Wetende dat niet iedereen alle berichten in dit topic terugleest mijn bevindingen:

1e T-Mobile iPhone 8 met T-Mobile sim geen bereik een maand problemen gehad
1e T-Mobile iPhone 8 met Vodafone sim geen problemen
iPhone SE met mijn T-Mobile sim geen problemen.
USA iPhone met mijn T-Mobile sim geen problemen

Nu na een maand een nieuwe iPhone 8 en probleem is weg (tot nu toe:) ) Maar heb er wel vertrouwen in dat het opgelost is.

Ergens zit er in een batch toestelen een probleem dat bij T-Mobile naar boven komt. Waarom met een Vodafone kaartje dan wel? Verklaring van medewerkster in T-Mobile shop Vodafone gebruikt een lagere frequentie zit het probleem in de hogere frequentie heb je er bij Vodafone geen last van.

Ik heb zelf pas later het probleem ontdekt. Niet overal speelt dit. Ik kon op meerdere plekken gewoon bellen. Thuis bijvoorbeeld was er bijna niks aan de hand. En als soms een verbinding wegvalt dat gebeurt ons allemaal en denk je niet dat het een zo groot probleem is.

Wat ik wel erg triest vind van T-Mobile dat mensen die het probleem melden krijgen te horen dat het probleem niet bekend is. Bellen naar 24001200 heeft totaal geen meerwaarde, proberen mee te denken (lees dit topic maar eens door wat ik allemaal gemeld heb) wordt niks mee gedaan. Een update wordt steeds politiek correct gemeld. Maar zonder zinvolle info. Zelfs een bericht van een T-Mobile medewerker die de klok heeft horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Het bericht van Jaimy laat wel duidelijk zien dat er een probleem is wat nu erkend wordt.

Maar nogmaals mij toestel is vervangen en het probleem is opgelost.
Ik kom er nu net achter als ik 4g uitzet op de iPhone en dan hem even op vliegtuig modus zet en daarna weer aan dat ik wel weer kan bellen.
Zodra ik 4g weer aanzet is het weer raak.
Mischien kunnen de mensen hier het even proberen.
Het klopt dat als 4G uitstaat het wat beter gaat. Maar niet probleemloos. Ik heb 4G een maand uit gehad. Nu met het nieuwe toestel staat ie weer aan zonder problemen

Reageer