Beantwoord

Slechte verbinding met iPhone


Hallo,

ik heb mijn iphone 8 plus nu een week en het is me opgevallen dat het bereik van de iphone vs mijn Huawei P9 dramatisch slecht is.

Het was lang geleden dat ik ofwel een 3G of een E had gezien. Deze komen best vaak voor op mijn Iphone zelfs "geen service" komt geregeld voor op mijn telefoon.

Ik geloof niet dat het een provider probleem is maar meer een probleem van de iphone. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

grt Marc
icon

Beste antwoord door Mitch 8 september 2018, 10:36

Goedemorgen allemaal,

Vanuit ons een update:

We adviseren klanten die een iPhone 8, iPhone 8 Plus of iPhone X bezitten dringend om deze te updaten naar iOS 11.4.1 of nieuwer zodat zij de nieuwste functies en mogelijkheden gebruiken. Hoe je dat kunt doen, lees je hier: https://support.apple.com/nl-nl/HT204204. Als je na de iOS-software-update nog steeds problemen ervaart met de netwerkverbinding, kun je een afspraak maken met een erkende Apple Serviceprovider, Apple Store of T-Shop om je iPhone te laten onderzoeken.
Bekijk origineel

680 reacties

Het is werkelijk ongelofelijk...

> Situatie
De iPhone X is (via mijn bedrijf, zakelijk) aangeschaft bij A-Mac in oktober 2017. De levering van het toestel vond plaats eind december. Sindsdien heb ik constant problemen ondervonden. Het gevoel de dupe te zijn van de strijd tussen twee grote bedrijven is niet te beschrijven. Een oplossing lijkt dus ook niet aan de orde.

> Terugkoppeling A-Mac
Uit onderzoek (het toestel 3 weken kwijt geweest) blijkt dat het toestel functioneert naar behoren en er geen hardware of software fouten gevonden. Zelfs na het spreken van de regiomanager geeft men aan dat zij het probleem niet kunnen oplossen.

> Terugkoppeling T-Mobile
T-Mobile wil het onderzoeksrapport van de telefoon niet inzien, aangezien zij alleen eigen onderzoek accorderen. Nu ben ik erachter gekomen dat T-Mobile dezelfde test als A-mac uitvoert! Na vele telefoontjes en een pittig gesprek bij de T-Mobile winkel kom ik niet verder dan 'Meneer, het is volgens ons een hardware probleem welke door A-Mac zal moeten worden opgelost'.

> En nu?
T-Mobile blijft mij maar doorverwijzen naar A-Mac. Zelfs nadat A-Mac een uitgebreid onderzoek heeft uitgevoerd. T-Mobile houd haar poot stijf. Tevens werd een medewerker boos, omdat ik toch echt moest begrijpen dat zij mij niet kunnen helpen. Bizar!

Inmiddels heb ik mijn klacht met mijn advocaat besproken en heb ik de klacht op diverse website gepubliceerd. Gisteren ben ik benaderd door Kassa. Zij willen graag in gesprek gaan met gedupeerden. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat dit voor vele het laatste redmiddel is!
Dag allemaal,

Bij de klantenservice sta je een paar keer over langer dan 20 minuten in de wacht, maar toen ik een bericht op Facebook had geplaatst was er binnen 5 minuten reactie. Afijn, ik heb ook een iPhone 8 (los toestel gekocht in de winkel) met dezelfde problemen als eerder beschreven. Op advies van T-mobile naar de winkel gegaan, daar wijst men naar T-mobile, vervolgens gebeld met T-mobile en de conclusie van de medewerker van de T-mobile klantenservice was dat ik dan maar de rechtsbijstand in moest schakelen want hij had geen andere oplossing dan teruggaan naar de winkel waar ik het toestel had gekocht. Ik stond te klapperen met mijn oren. Overigens áls er al een winkel is die het oplost en een nieuw toestel geeft, is dit vaak een zogeheten refurbished toestel en dus niet nieuw. Omdat je via de rechtsbijstand vaak een advocaat krijgt die niet perse gespecialiseerd is in dit soort zaken, roep ik bij deze alle klanten in dit forum met dezelfde problemen op om samen te werken. Als T-mobile dan zelf toch adviseert om maar een advocaat in te schakelen, ben ik er ook wel klaar mee en ga ik dit doen ook. Ik heb een zeer ervaren advocaat gecontacteerd die niet alleen gespecialiseerd is in dit soort kwesties, maar ook de juiste grootschalige media aandacht kan krijgen. Opties zijn het contract laten ontbinden of een écht nieuw toestel afdwingen en de kosten verhalen op T-mobile. Immers zijn er met andere providers geen problemen. Het eerste contact is reeds gelegd, en als we dit met z'n allen betalen (bij sommige rechtsbijstand polissen heb je vrije keus van advocaat tot een max. bedrag) dan hoop ik dat we een heel eind komen om een eind te maken aan dit kastje naar de muur verhaal. Neem contact met mij op via een privé bericht voor je gegevens en ik richt een whatsapp groep op. Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Heb de iPhone X gekocht tijdens de release, en sindsdien alleen maar problemen met mijn bereik.. ik ben bij T-mobile geweest en die geven aan dat het probleem in de iPhone zit, de Sim zou niet goed uitgelezen kunnen worden.. op advies van t-mobile bij de Apple store geweest, maar die geven aan dat dit niet waar is, het probleem ligt volgens hun bij T-mobile.. geven elkaar dus “de schuld”.. hoop dat dit snel is opgelost.. bizar deze slechte communicatie..
Voeg mijn reactie hier ook maar aan toe.... zelfde issue met iphone 8 en zelfde slechte service van tmobile. Adviseren eerst om bij apple aan te kloppen terwijl phone bij tmobile gekocht is. Na 2 weken tot mijn ongenoegen een refurbished phone retour ontvangen. Hiervan was scherm niet goed teruggeplaatst: nl scherpe randen. Deze dus weer onmiddelijk retour. Zit nu al 5 weken te wachten op 2e reparatie (was ws zoek geraakt). Geen compensatie... enkel opmerking: goed nieuws dat nu binnen enkele dagen phone gerepareerd retour komt... ik neem hier geen genoegen mee. Ter vergelijk autodealer ruilt ook niet auto ongevraagd om bij een terugroepactie voor een andere 2e hands waarvan je niet weet wat ermee gebeurd is.
Nou... klantenservice gaat alleen maar achteruit bij T-Mobile.

Ik zat bij de eerste lichting van problemen met de nieuw iPhone in combinatie met het T-Mobile netwerk. Rustig gewacht totdat er een fatsoenlijke oplossing kwam en gelukkig die kwam er ook. Het toestel kon direct (aan de deur nog wel!) omgewisseld worden.

Zo gezegd, zo gedaan en het leek erop dat hiermee de problemen verholpen waren. Echter afgelopen weken keert het probleem weer terug. Neem je contact op met T-Mobile en wat zeggen ze nu?

"Even het toestel brengen naar een T-Mobile Shop voor het opsturen voor reparatie en dan maar hopen dat het hiermee opgelost wordt"

O en iets vervangends tussentijds? Dat is uw eigen probleem...

Waar hebt u recht op als uw product niet goed is?

Recht op kosteloze reparatie of een nieuw product:

U hebt recht op een gratis reparatie of een nieuw product. Dat moet dan binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt. De verkoper kan er dan bijvoorbeeld voor zorgen dat u een product te leen krijgt, zolang de reparatie duurt. U kunt niet altijd kiezen tussen een reparatie of een nieuw product. Soms wil de verkoper het product alleen maar repareren, omdat dat goedkoper voor hem is. Dat mag.

Gelet op het bovenstaande lijkt het mij dat tmobile een leentoestel beschikbaar moet stellen bij reperatie en bij omruiling een nieuwe telefoon ipv een refurbished.
Ben al jarenlang trouwe klant bij T-Mobile.
Ik stond op het punt mijn abonnement weer met 2 jaar te verlengen i.c.m. een iPhone 8.
Maar in plaats daarvan stap ik straks over naar een andere provider.

Ik vind het bijzonder kwalijk dat ik als trouwe klant door T-Mobile nergens actief gewezen wordt op deze problematiek. Dit neigt naar pure misleiding.
Blij dat ik dit nog even door het forum gescrolld heb, anders had ik straks aan kunnen sluiten in de rij met gedupeerden.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn iPhone 8 en het netwerk van T-mobile. Sim werkt op mijn oude iPhone 7 prima, die ik in gebruik had toen mijn gloedje nieuwe iPhone 8 op advies van T-mobile door Apple is nagekeken. Helaas voor T-mobile is er niks gevonden door Apple en op advies van Apple met een andere provider (Vodafone) een paar dagen getest en verhip, dan blijkt dat het toestel perfect werkt. T-mobile Simkaart erin.....2de gesprek viel weg en kon 5 minuten niet meer bellen. Ben nu 2,5 maand aan het kloten met T-mobile, alles gedaan wat ze vroegen, betaal zelfs nog trouw mijn abonnement en heb nog een bij T-mobile, maar ze laten me gewoon in de steek. Als je chat van vandaag leest van de klantenservice dan ga je bijna huilen van ellende.

Eigenlijk denk ik dat de frequentie die T-mobile in gebruik heeft niet geschikt is voor de moderne toestellen van Apple. Als je een radio koopt met een hele goede ontvanger, maar de radiozender heeft een slechte frequentie en zend nauwelijks uit, dan heb je een krakende radiozender, dat is wat er nu gebeurd en te verklaren. Vodafone en KPN zijn een tikkeltje duurder, maar zenden op andere, lees veel betere frequenties en dat lijkt me duidelijk.

Mijn telefoon nagekeken door Apple, alles geprobeerd wat mogelijk is bij T-mobile een simkaart van Vodafone voor een week erin gedaan, vlekkeloos gebeld en 3/4G gehad.

De moderators zijn er natuurlijk op getraind en geinstrueerd om deze reacties te geven. Heel begrijpelijk want je hangt zelf ook niet graag de vuile was buiten, maar ik zou echt buikpijn hebben als ik tegen een klant moet zeggen dat het aan het toestel ligt terwijl het tegendeel meermaals is bewezen. Heb ballen en zeg, hier een NIEUW toestel en het is opgelost, of zeg eerlijk, sorry u mag kosteloos overstappen. Ik heb zelf een bedrijf en zou me schamen als ik mijn klanten zo zou behandelen.

Een refurbished geven voor een nieuw toestel, schaam je!!! Bedenk dat je een nieuwe auto hebt gekocht en vervolgens ipv een nieuwe auto een auto van 2 maanden oud krijgt.....!

Dit kun je niet maken en ik denk dat wanneer al deze mensen op het forum de handen ineen zouden steken en er gezamenlijk een zaak van maken dat ze echt een probleem hebben.

Ben open en eerlijk, wij betalen netjes de kosten voor het gebruik van het netwerk, dus daar mogen we ook iets voor terug verwachten.
Contact gehad met rechtsbijstand, alle chats en conversaties ingeleverd ook de reacties van Apple, ben zo benieuwd wat we ermee kunnen.

Ondanks het gezeur een tip voor de klantenservice; geef de klant ten aller tijde het gevoel dat hij geholpen wordt, verplaats jezelf in de schoenen van de klant en lief je in als je rechtmatig behandeld wordt, dan wordt je boos. Een heel forum vol met dit type klanten die te horen krijgen dat ze moeten wachten op een update. Compenseer de mensen of laat ze gaan naar de concurrent die het wel kan waarmaken en pak je verlies. Dit is negatieve reclame en daar zou ik me echt voor schamen, zeker omdat het echt al heel er lang speelt. Van mijn ouders geleerd eerlijkheid duurt het langst!!!!!
Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar T-Mobile wat hebben jullie je vandaag van een meer dan smerige kant laten zien.
In de middag werd ik gebeld ( ik heb een tijdelijk toestel kunnen lenen aangezien T-Mobile niks voor klanten doet ) door een vrouwelijke medewerkster van T-Mobile die niet zou misstaan op een visafslag. Ik werd continu onderbroken en madame begon steeds harder te praten, dit omdat ik volgens haar buiten stond ( dit was niet het geval ) wederom werd mij duidelijk gemaakt dat T-Mobile niks voor mij kon doen ( letterlijk werd er gezegd we gaan niks voor je doen ) geen idee waar ze dit mens vandaan hebben getoverd, maar ik had haar met een schop onder haar hol het bedrijf uit getrapt.
Vervolgens kwam ze met de vraag wat voor stekker ik had, stekker?
Maar al snel bleek dat omdat er een Engelse stekker naast een originele lader was geleverd dat het een buitenlands toestel was en dat dat de oorzaak is en dat daarom T-Mobile niks voor mij kon doen.
Daarnaast liet de kenau aan de andere kant weten dat T-Mobile mij niet gaat compenseren ( ik weet wel zeker dat T-Mobile mij wel gaat compenseren maar dat geheel terzijde ) en ik werd weer terug verwezen naar Belsimpel.
Belsimpel heeft mij niet veel later gebeld en noemt de hele gang van zaken van T-Mobile teleurstellend.
Belsimpel gaat mij verder helpen, maar dat houdt wel in dat ik mijn toestel tijdelijk kwijt ben.
Ondanks dat ben ik zeer teleurgesteld in de houding van T-Mobile, dit verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen. En dat verschrikkelijke mens dat mij belde, ik hoop dat je omvalt en nooit weer op staat, mijn collega's stonden te kijken van wat er uit de luidspreker kwam en vonden het ongehoord, Het is jammer dat ik het gesprek niet opgenomen heb, anders had ik het online gepubliceerd!



Dus je koopt ergens anders een telefoon omdat die daar waarschijnlijk paar euro goedkoper was!
En nu wil je dat T-Mobile voor jou zo maar even alles omruilt enz haha.

Je zegt zelf al dat je dus een iPhone uit het buitenland hebt en bij belsimpel gekocht hebt maar dan wel lekker af lopen geven op T-Mobile.

Kijk dat het deels met netwerk te maken heeft oke dat is dan hun deel om op te lossen maar voor de rest zou je toch echt de rest via belsimpel moeten regelen is ook wel net zo eerlijk en fair toch.
Je gaat toch ook niet je gekochte boodschappen bij de AH ruilen bij de Jumbo.

Maar heb even je topics gekeken maar man man man jij bent echt een uber drampot zeg om elk wissenwasje loop je te zeiken.

Maar echt realistisch ben je niet met alles het is bij jou alleen maar 1 richtingsverkeer.
Succes met Belsimpel en je door hun verkochte buitenlandse telefoon!
ik heb dezelfde ervaring gehad. Geen verbinding op bepaalde plekken. Wegvallen van gesprekken enz. Klantenservice gebeld en die waren behulpzaam met het aanbieden van een reparatie. Mijn iPhone X heb ik eerst laten controleren door een Apple certified Service & Repair center. Deze hebben geen problemen ontdekt met het toestel. Wat er dan vervangen zou moeten worden door T-mobile is een raadsel en kon door de klantenservice van T-mobile ook niet verteld worden. Reparatie door T-mobile was voor mij dus geen optie. Daarbij was het toestel los bij BelSimpel los gekocht. Want wat gebeurt er met de garantie op het toestel?

Verder bleek in een gesprek met de klantenservice van T-mobile dat het probleem in het nog niet geupdate / geupgrade netwerk van T-Mobile zit. Begin december 2018 is de verwachting dat het probleem opgelost is door de aanpassing in het netwerk. Uiteindelijk heb ik met behulp van de rechtsbijstand zonder kosten het abonnement kunnen openbreken en kies ik nu na jaren T-mobile te hebben gehad voor een andere provider.

Wat ik jammer van deze zaak vind, is dat T-mobile nergens vermeld dat er problemen (kunnen) zijn met de iPhone 8 of iPhone X in het huidige Nederlandse T-mobile Netwerk. In het buitenland functioneert het toestel namelijk perfect.
Wat een drama om al deze informatie te lezen. Word hier zeker niet vrolijk van. Belachelijk dat al die mensen van kastje naar de muur gestuurd worden. Helaas ben ik er ook één van. Mijn spiksplinternieuwe telefoon moest al direct opgestuurd worden om "gerepareerd" te worden. Hoe dan????
Mijn "gerepareerde"telefoon heeft het een paar maanden gedaan en nu helaas weer dezelfde problemen. Niet kunnen bellen of gebeld worden. Dat is toch de essentie van een telefoon! Net als wat heel veel anderen omschrijven, doet de iphone8 het wel met een VODAFONE simkaart!!!!! Ik zou graag van mijn contract af willen met T-mobile. Dat zou alles oplossen.
Heb inmiddels al weer een aantal keer contact gehad met de klantenservice. De update gedaan en even een paar uur kunnen bellen. Helaas weer dezelfde problemen. Nieuwe sim-kaart toegestuurd gekregen. Dat was uiteraard ook niet oplossing.
T-mobile wanneer gaan jullie nu echt met een passende oplossing komen??!!! We praten hier niet over de aankoop van een broodje kaas.
Stop toch een keer met die kletsverhalen, en doe iets om klanten te helpen. Verwijzen naar Apple is niet fair, ik heb geen contract met Apple, maar met jullie! Ook is het blijkbaar geen Apple probleem, andere providers hebben geen problemen.
Hoi Gerubu, daaom hoop ik dat T-Mobile deze week eindelijk zover is met hun analyse zodat we allemaal weten waar het nu aan ligt. Ik had het verzoek gekregen om iOS updates te doen heb ik gedaan, sim in een andere iphone toestel heb ik ook gedaan. Resultaat het ligt volgens mij aan het toestel zelf.
Dit jaar 20 jaar klant bij T-mobile, sinds kort met de wens te verlengen met een Iphone X. Als ik de regen van klachten over de houding van T-mobile bij klanten met problemen met hun nieuwe iphone lees denk ik, waarom reageert T-mobile niet dagelijks op dit forum? Maar ook: waarom verkopen jullie ze nog steeds als deze problemen er zijn. Ik heb met jullie gebeld en ik kan morgen een X in huis hebben, maar er wordt niets gezegd over de problemen. T-MOBILE DIT KAN NIET! WEES EERLIJK EN HELDER EN EN LAAT JE HOREN OP DIT FORUM!
Zojuist heeft de klantenservice me proberen te bellen maar zoals gewoonlijk komt er geen verbinding tot atand. Niet erg slim van tmobile om via de telefoon een oplossing te bieden terwijl we aangeven niet bereikbaar te zijn?
@pronikon

Ik weet dat jullie in Friesland altijd achterlopen want welk abbo hebben jullie in godsnaaam dat je belminuten nog berekend worden!
Daarbij storneer het lekker alsof dat het probleem oplost denk dat je er juist extra probleem bij krijgt want betalen moet je toch en denk dat hun net ff iets meer macht en middelen hebben dan jij!

En alsof je de enigste bent die ver van een  store af woont om ff te ruilen enz.
Naar mijn mening en ervaringen nu is het volgens mij wel gewoon echt een netwerk probleem want bij bijna iedereen is dit iets wat sinds week of 2/3 speelt zoals bij mij.
Daarvoor niks geen problemen en zoals gezegd sinds 2/3 dagen ook niks meer aan de hand.
Als telefoon echt kapot was dan kan het niet ineens zoals nu bij mij hopelijk opgelost zijn.
Wat betreft het je recht in het gezicht zeggen geen enkel probleem bel me ff maken we keer afspraak oh nee je kunt nog bijna niet bellen!

Fijn weekend allemaal en openlijk voor iedereen snel een oplossing.
@tmobile: is er al eens meer nieuws?! Zou fijn zijn als we weten dat er enige voortgang wordt geboekt...
Ook hier al maanden een klacht met mijn zakelijke abonnement. In het begin deed mijn Iphone 8 Plus het prima, maar de laatste maanden moet ik een geluksdag hebben om fatsoenlijke telefoongesprekken te kunnen voeren met mijn klanten. Andere dagen valt alle verbinding binnen 30 seconden of eerder weg, en internet is ook niet stabiel.

Oplossingen worden niet geboden, behalve de 'stuur 'm op, dan kijken wij of deze gerepareerd kan worden (wat dus niet kan omdat het een hardware fout is, dus dat lijkt me overbodige moeite) en hopelijk heb je met 2 weken een toestel terug'. Hoe verwacht T-mobile dat ik dit in de tussentijd doe? Hoe ga ik het contact met mijn klanten houden. T-mobile verwacht dat ik maar een extra toestel heb liggen? En wat krijg ik terug? Een 2e hands toestel? Terwijl ik dit nieuwe toestel pas een aantal maanden heb.
Het lijkt me dat ik gewoon recht heb op een NIEUW toestel dat wel werkt. We betalen er genoeg voor in ieder geval, dus een refurbished lijkt me een belachelijke deal.

Het is een bekend probleem maar T-mobile lijkt niet met oplossingen te komen. We zijn met het bedrijf overgestapt op T-mobile (deels Iphone, deels Motorola) omdat de service zo goed leek, maar hier hebben we inmiddels enorme spijt van. 2 Iphones hebben problemen.

Ik vraag me af hoe jullie dit goed gaan oplossen, ik wil een écht nieuw toestel bij afgeven van dit toestel met problemen, zodat ik zorgeloos kan bellen met mijn klanten.
Al echt lang klant bij T-Mobile naar alle tevredenheid.
Verschillende Iphone versies gehad, laatste was een iphone 6S wat ook gewoon werkte.
Vorig jaar gelijk bij de release een iphone X 264GB versie mogen ontvangen en deze uiteraard meteen in gebruik genomen.
Echter zo'n 4 weken geleden begon het gesodemieter......
Gesprek valt dan na 30 sec stil, dan na een minuut en soms na 5 minuten en soms ook niet.
Het lijkt ook alsof bereik slechter is op mijn thuislocatie.
Maar als ik dit hier zo lees hoef ik niet veel te verwachten als ik ergens mijn klacht neerleg.
Het vreemde is dat hij het dus een aantal maanden gedaan heeft en nu opeens problemen geeft.......
Gaat dit nog goed komen voor T-Mobile en haar klanten???
Het blijft verwonderlijk hoe Apple liefhebbers de schuld niet durven te leggen bij waar het wel degelijk ligt: zie hier

Apple heeft iets fout staan in hun toestel en daarmee werkt hun hardware niet fatsoenlijk op het T-Mobile netwerk.

Daar zit dus geen T-Mobile fout in, daar zit Apple fout in en schijnbaar kunnen ze het nog oplossen ook... Hou dan op met hier T-Mobile de schuld te geven en ga naar waar je een oplossing kan vinden, nota bene bij de plek waar het probleem ook vandaan komt. Ook ellen lange reacties citeren met enkel de intentie om T-Mobile medewerkers in een kwaad daglicht te zetten (even ter info, dat is smaad en strafrechtelijk vervolgbaar... niet dat T-Mobile dat ooit heeft nagezeten) gaat dus echt niets helpen.

Apple weet van de problemen, Apple kan hun fouten verhelpen, help elkaar dan om dit zo efficiënt mogelijk te realiseren.
Knap dat jij dat weet Poco! Waarschijnlijk ligt het aan een combinatie van beide, maar ik kan daar geen oordeel over vellen.
Maar als je bij tmobile een toestel hebt gekocht zijn zij geheel verantwoordelijk voor een goede werking. Tmobile moet het zelf maar met apple gaan uitvechten.
En het toestel omruilen voor een tweedehands, refurbished of remanefactured toestel is natuurlijk geen oplossing.

Maar als je bij tmobile een toestel hebt gekocht zijn zij geheel verantwoordelijk voor een goede werking. Tmobile moet het zelf maar met apple gaan uitvechten.

En het toestel omruilen voor een tweedehands, refurbished of remanefactured toestel is natuurlijk geen oplossing.


Als, is wel een belangrijk element in je claim, je bij T-Mobile direct hebt gekocht, heb je ook het recht om bij T-Mobile de reparatie te claimen. Dit kan dus ook, je mag vrolijk je toestel inleveren voor reparatie. Gaat die mogelijk nog naar jouw favoriete reparatieshop!

Daar staat enige discussie over vervanging en/of verschillende varianten geheel los van, want vervangen van een toestel mag enkel na goedkeuring van klant... Dat zijn stappen die uitsluitend aangeboden mogen worden en nooit zonder goedkeuring vooraf mogen plaats vinden.

Echter, dit alles betekent nog steeds hetzelfde:
- het netwerk is niet het probleem, Apple's oplossing op dat netwerk is het probleem
- Apple kan (en heeft) dit opgelost, maar de mogelijkheden tot die oplossing krijgen...
o Mits je bij TM gekocht hebt, mag je hem bij TM inleveren. Paar weken toestel weg.
o Elke ander bedrijf, bij dat bedrijf inleveren... Paar weken toestel weg???
o Via Apple zelf langs gaan.... Gezien de snellere service een beter idee dus.
o Het (b)lijkt op afstand ook te kunnen... scheelt de moeite op de opties hierboven

En in alle gevallen is het Apple die zijn aansturing van zijn eigen hardware niet op orde heeft. Wat denk je dat er nu gebeurd bij een reparatie? Er wordt gewoon een software patch van Apple geïnstalleerd...

Dus nogmaals, help elkaar om de meest makkelijke route te vinden, maar klagen en wijzen naar wie dan ook gaat je telefoon niet sneller werkend krijgen.
Dit is inmiddels een mega-thread aan het worden.
Zowel Apple als T-mobile hebben het probleem erkend.

Ik kan donderdag naar Apple toe om mijn toestel om te ruilen.
- Hoe weet ik zeker of ik een nieuw toestel krijg (heb zelf een nieuw toestel namelijk van twee maanden oud?)
- Hoe weet ik zeker dat het probleem is opgelost?

Heeft Apple een versie uitgebracht, die we kunnen herkennen aan een serienummer.

Apple geeft zelf aan het is een software fout in de aanbiederssoftware en geen hardware gerelateerd probleem.

Heeft
Ik heb Apple store den Bosch benaderd over dit probleem. Ik wacht op nader bericht.
Goedendag,

3 weken geleden kon ik eindelijk men contract verlengen dus meteen gedaan met een iPhone x.
2 weken heeft hij het prima gedaan maar sinds vorige week kan ik dus ook niet meer bellen zonder dat het gesprek mislukt.
het bekende probleem dus.
contact gezocht met tmobile die me vertelde naar de winkel te gaan.
afgelopen zaterdag dus maar ff naar de winkel geweest. Die erkende meteen het probleem maar omdat ik een heel klein barstje in men scherm heb al (toen het nieuwe hoesje al onderweg in de post was) wouden ze hem niet opsturen omdat dat een probleem werd, er werd een melding gemaakt in de winkel en zou contact met me gezocht worden, ookal kan ik niet bellen.
Gisteren kreeg ik een sms met de vraag of ik de Sim kaart ook in een ander toestel had geprobeerd, wat ik dus ook al had aangeven in de shop.
Had ik dus ook al geprobeerd en daarin doet hij het prima.
Vandaag via de chat een heel lang gesprek gehad met een medewerker van tmobile.
Die wist mij te vertellen dat eerst het scherm moest gemaakt worden voordat hun me verder wouden helpen.
punt is.. een nieuw scherm voor de iPhone x is bepaald niet goedkoop en kan ik momenteel niet betalen. Dit ook aangeven aan de medewerker maar daar kon zei ook niks aan doen en vertelde me dat ik dan men oude telefoon maar moest gebruiken in de hoop de schermen goedkoper worden.

dit vind ik ronduit een hele slechte service van de kant van tmobile. Ik zit dus nu met een telefoon die niet kan bellen en netwerk problemen heeft omdat ik niet het geld op kan hoesten voor een nieuwe scherm wat ik anders nooit had laten maken omdat het totaal niet storend is. maar omdat tmobile netwerk problemen heeft met sommige iPhones moet ik maar aan het geld zien te komen en anders heb ik er helemaal niks meer aan.

Mvg Wouter

Reageer