Beantwoord

SMS van iPhone naar iPhone met prepaid wordt niet ontvangen

• 22 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1421 Bekeken

Dag,
Vandaag een sms verzonden naar mij partner met een iPhone 5c en een T-mobile prepaid abonnement.
omdat het beide iPhones zijn, wordt er een gecodeerd bericht in IMessage verstuurd
Hoewel ieder ander op zijn mobiel een sms ontvangt vanuit mijn iMessage app, ontving mijn echtgenote deze sms'en vanmorgen niet.
Op mijn telefoon lijken ze wel versonden.

Wat kan hier de oorzaak van zijn?
icon

Beste antwoord door David 26 juli 2019, 12:54

Hoi @anjarie,

Het klinkt alsof jouw partner geen werkende internetverbinding actief heeft. Voor iMessage moeten beide partijen een internetverbinding hebben, anders wordt de SMS wel verzonden, maar krijgt jouw partner deze niet binnen. Op deze pagina zie je welke bundels er zijn om te internetten met PrePaid van ons. Je kunt sowieso even testen of dit daadwerkelijk zo is door vanaf jou een normale SMS te verzenden.

Ik hoor graag of dit inderdaad de oorzaak was!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @anjarie,

Het klinkt alsof jouw partner geen werkende internetverbinding actief heeft. Voor iMessage moeten beide partijen een internetverbinding hebben, anders wordt de SMS wel verzonden, maar krijgt jouw partner deze niet binnen. Op deze pagina zie je welke bundels er zijn om te internetten met PrePaid van ons. Je kunt sowieso even testen of dit daadwerkelijk zo is door vanaf jou een normale SMS te verzenden.

Ik hoor graag of dit inderdaad de oorzaak was!

Reageer