Beantwoord

SMS versturen lukt niet meer

• 17 september 2017
  • 3 reacties
  • 3028 Bekeken

Ik kan geen SMS versturen. Al een tijdje.... Alle gangbare oplossingen reeds geprobeerd. Toestel is IPhone 6. Prepaid. Wel SMS met WiFi. Voldoende tegoed. Centralenummer goed. Geen blokkade. Toestel aan/uit meerdere malen. Vliegtuigmodus. Andere aanbieder. Dus graag hulp πŸ‘πŸ»
icon

Beste antwoord door David 18 september 2017, 16:52

Hoi Geitjan,

Goed dat je dan even aan de bel trekt! Je hebt al veel zelf geprobeerd!

Je geeft aan dat het SMS'en met WiFi wel werkt, zou het dan zo kunnen zijn dat je een iMessage probeert te versturen in plaats van een reguliere SMS? Als je het bericht even ingedrukt houdt, dan krijg je de optie om het bericht als tekstbericht te verzenden. Kun je dat eens testen?

Voor de volledigheid wil ik ook alvast vragen of je even jouw simkaart kunt controleren. Je vindt hier de instructies om dit te doen. Test eerst even de optie van iMessage, want het klinkt alsof het daar aan ligt!

Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Geitjan,

Goed dat je dan even aan de bel trekt! Je hebt al veel zelf geprobeerd!

Je geeft aan dat het SMS'en met WiFi wel werkt, zou het dan zo kunnen zijn dat je een iMessage probeert te versturen in plaats van een reguliere SMS? Als je het bericht even ingedrukt houdt, dan krijg je de optie om het bericht als tekstbericht te verzenden. Kun je dat eens testen?

Voor de volledigheid wil ik ook alvast vragen of je even jouw simkaart kunt controleren. Je vindt hier de instructies om dit te doen. Test eerst even de optie van iMessage, want het klinkt alsof het daar aan ligt!

Houd ons op de hoogte!
Beste David, Thx voor de snelle reactie en sorry voor het dubbel stellen van de vraag. Als iMessage uit staat werkt het idd wel ! Stuur als sms aangevinkt werkt dan niet blijkbaar maar dat ga ik uitzoeken.... Bedankt namens mijn zoon πŸ‘πŸ» Gr. Gert-Jan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gert-Jan,

Top dat het gelukt is! 😃

Reageer