Beantwoord

Software update iOS 9.2.1

• 27 januari 2016
  • 6 reacties
  • 252 Bekeken

Na mijn software update van iOS 9.2.1, doet mijn Safari het niet balkje boven blijft licht grijs en wordt ik er steeds uit gegooid. Wat is de reden en hoe kan mijn Safari wel werken zoals gewoonlijk
icon

Beste antwoord door Pilovali 27 januari 2016, 15:07

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Er is een probleem met de zoek functie bij Safari, dit probleem zal uiteindelijk worden opgelost worden door Apple.
In de tussentijd kun je het automatisch aanvullen van zoekopdrachten uitschakelen in de instellingen.

Zie hier voor meer informatie.

Groet,
Bekijk origineel

6 reacties

Dag shiny. Heb ik ook zonder de update te hebben gedaan. Gaaf misschien vanzelf over ?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Er is een probleem met de zoek functie bij Safari, dit probleem zal uiteindelijk worden opgelost worden door Apple.
In de tussentijd kun je het automatisch aanvullen van zoekopdrachten uitschakelen in de instellingen.

Zie hier voor meer informatie.

Groet,
alternatief voor uitzetten automatisch aanvullen zoekfunctie uitzetten is privemodus gebruiken bij safari, of een andere internetbrowser gebruiken, bijvoorbeeld Firefox of Chrome, die heb je ook voor iOS, gratis...
Bedankt voor de uitleg. Groetjes
Dag shiny. Heb ik ook zonder de update te hebben gedaan. Gaaf misschien vanzelf over ?

Bedankt voor je reactie
Thank you! for providing a quite triumph concept and knowledge with such an expertise information through which mine problem was sorted out.

Reageer