Beantwoord

Sommige contactpersonen niet zichbaar tijdens storing outlook

• 9 maart 2017
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Hoi,

Ik heb vreemd probleem gehad. Tijdens een storing van outlook waren sommige contact personen niet te vinden in mijn contacten lijst. Wanneer zij mij belden of appten zag ik alleen hun nummer. Wat heeft mijn email account met sommige contacten van mij te maken? En wanneer bv mijn email account verwijder in de standaar email app van de iphone verdwijnen exact de zelfde personen opnieuw. En waarom gebeurt dit juist bij sommige contact personen? Hoop dat iemand weet waar dit raar probleem aan ligt
icon

Beste antwoord door Rolf M. 9 maart 2017, 11:41

Wellicht worden deze contacten gesynchroniseerd met je iPhone vanuit Outlook.

Kun je eens kijken bij Mail > Accounts > (Jouw Outlook email) en dan controleren of het schuifje bij "Contacten" op groen staat?

Als je dit uitzet, zullen de contacten vanuit Outlook waarschijnlijk verdwijnen. Ik stel voor om deze contacten eerst even te noteren met hun 06-nummer en na het uitschakelen van de synchronisatie deze handmatig met naam + 06-nummer toe te voegen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Wellicht worden deze contacten gesynchroniseerd met je iPhone vanuit Outlook.

Kun je eens kijken bij Mail > Accounts > (Jouw Outlook email) en dan controleren of het schuifje bij "Contacten" op groen staat?

Als je dit uitzet, zullen de contacten vanuit Outlook waarschijnlijk verdwijnen. Ik stel voor om deze contacten eerst even te noteren met hun 06-nummer en na het uitschakelen van de synchronisatie deze handmatig met naam + 06-nummer toe te voegen.
Bedankt voor je tip ik ga even kijken. Maar heb nog een vraagje. Kan ik zien welke contacten wel en niet met outlook worden gesynchroniseerd voordat ze verdwijen?
Reputatie 2
Uhm... je kunt zoeken op @hotmail.com en @outlook.com ... wellicht is dat een optie?
Heb gekeken via mijn iphone dus de mobiele versie van outlook maar daar vind ik niet veel. Ik zal straks even via de pc proberen. En als ik er niet uit kom ga ik even langs de apple store want die contacten mogen niet verloren gaan:) maar bedankt voor je info:)
Heb gevonden Rolf. Zoals je aangaf ga ik eerst naam en nummer noteren en dan het knopje uitzetten.
Reputatie 2
Top, succes! 🙂

Reageer