T-Mobile iPhone belstatus gadget ?

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 19 reacties
Vanmiddag was ie er nog, daarna verdwenen. Weet iemand waar de iPhone belstatus gadget is gebleven ?

This topic has been closed for comments

70 reacties

Reputatie 2
das een goeie, was altijd zo handig nl...
iemand een idee?
Reputatie 2
Ik heb hem toevallig de afgelopen nacht gewoon ge
Reputatie 2
Yep, heb hem ook vanacht geinstalleerd!
Al was hij lange tijd zoek....
Reputatie 2
Ik kan em niet vinden op de site. Gisterenmiddag stond er nog een link. Kunnen jullie me vertellen waar ik hem kan vinden ?
Reputatie 2
via de appstore misschien?

daar heb ik m vanaf geplukt
Reputatie 2
Daar heb ik gisterenavond ook gekeken en niet gevonden bij t-mobile. Of heet hij anders ?
Reputatie 2
Heb em gevonden bij de App store. Dank !
Reputatie 2
mag ik vragen bij welek categorie je die gagdet hebt gevonden, ik ben nog steeds zoekende
Reputatie 2
ik zie 'm niet in de appstore noch bij t-mobile
Reputatie 2
Op de site http://www.mobielnieuwsnet.nl/?p=823 wordt uitgelegd hoe je je belstatus op je iPhone kunt krijgen
Reputatie 2
De app ''belstatus'' is er weer,ook gewoon te downloaden,echt handig!
Reputatie 2
Sinds dat t-mobile gister de belstatus weer heeft geactiveerd klopt het bij mij niet meer...Er staat dat ik nog voldoende belminuten heb maar geen smsjes, dit is toch niet mogelijk? Smsjes en belminuten vallen toch samen bij i-150?
Alvast bedankt iedereen!
Reputatie 2
Bij de categorie "diensten". P-Edge-Media Belstatus. Voor t-mobile klanten in Nederland.
Reputatie 2
i150 = 150min+150sms
Dus elke maand belmin+smsjes. Als je geen smsjes hebt gekregen klopt er idd iets niet...
Reputatie 2
Nooit ga ik over de bundel heen en toevallig de laatste 2 maanden wel. Ook nu toont de belstatus 0 minuten, wat zou betekenen dat ik er weer overheen zit. Vraag me dus sterk af of dit wel klopt.

Tevens hebben ze bij tmobile geld nodig volgens mij, want als ik kijk naar de factuurdata zit er bij de afgelopen 3x telkens maar 3 weken tussen!
Reputatie 2
gister nog 14,44 euro aan belminuten voor flex en nu nog maar 14,26 hoe kan dat?
Reputatie 4
Zoals ik al vaak genoeg zeg tegen mensen die de belstatus denken te snappen ik snap er nog geen hol van en ga er ook niet vanuit dat deze werkt, dus dat wilt zeggen ik hoef geen belstatus bij te houden ik hou het zelf allemaal bij.

Ik heb eens voor de gein de belstatus opgeslagen en hier stond in dat ik als I150 klant 300 bel en sms te goed had uhmm oke, maar ik ga hier niet vanuit dat ik dit kan, stel je eens voor dat ik hier blindelinks op vertrouw en naar de einde van de maand extra betalen no way dus.

Maar de I150 heeft 150 sms en belminuten
de I300 heeft 300 sms en belminuten
de I500 heeft 500 sms en belminuten

nu komt er misschien ook de I1000 dus dat betekend dat deze dus 1000 sms en belminuten heeft.
Reputatie 4
@Runa
das een betaalde app dat gaat ik niet doen, ik heb een gratis app via de tmobile site deze link heb ik via de iphoneclub opgevraagd als je even googled dan vindt jij hem ook gratis.

ik raad de mensen aan die deze app graag willen even op de site van T-Mobile beter te raadplegen anders kijk je even op de iphoneclub als je niet ingelogt bent hiero moet je maar ff googelen.

Edit: ik las net op de forum hiero dat er iemand was die deze link heeft geplaatst volgens mij onder de forumoverzicht belstatus.
Reputatie 2
Zoals ik al vaak genoeg zeg tegen mensen die de belstatus denken te snappen ik snap er nog geen hol van en ga er ook niet vanuit dat deze werkt, dus dat wilt zeggen ik hoef geen belstatus bij te houden ik hou het zelf allemaal bij.

Ik heb eens voor de gein de belstatus opgeslagen en hier stond in dat ik als I150 klant 300 bel en sms te goed had uhmm oke, maar ik ga hier niet vanuit dat ik dit kan, stel je eens voor dat ik hier blindelinks op vertrouw en naar de einde van de maand extra betalen no way dus.

Maar de I150 heeft 150 sms en belminuten
de I300 heeft 300 sms en belminuten
de I500 heeft 500 sms en belminuten

nu komt er misschien ook de I1000 dus dat betekend dat deze dus 1000 sms en belminuten heeft.

300 Smsjes en 300 Minuten kan met i150. Want je kan je minuten 2 maanden sparen.

Dus als ik in maand 1: 20 minuten bel. en 10 smsjes verstuur heb ik er nog 130:140 over.

Volgende maand komen daar weer 150:150 bij. dus 280:290. Weer een maandlater komen daar 150:150 bij maar de smsjes en minuten uit maand 1 vervallen. dus 300:300 🙂
Reputatie 2
Super en simpel daar hou ik van, bedankt!!
Reputatie 2
In mijn belstatus staat ook dat ik al voor een half uur gebeld heb terwijl ik dat 100% zeker nog niet heb gedaan. Dus, of de belstatus klopt niet, of de tellers kloppen niet en brengen meer in rekening. Ik wacht dus mijn factuur nog even af, maar heb er een hard hoofd in.
Reputatie 2
Wanneer ik de Belstatus open op m'n iPhone dan is de applicatie leeg....eerst maanden geen informatie en nu zie ik helemaal niks meer? Gisteren gooide de applicatie me er ook steeds uit als ik weer probeerde op te starten!
Meer mensen met dit probleem?
Reputatie 2
je kunt de t-mobile belstatus gadget ophalen dmv onderstaande link:

https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/calling/status/iphone-callstatus-gadget-activation.aspx
Reputatie 2
Ik heb de belstatus-webapp inmiddels op m'n iPhone. Super handig! Alleen moet ik wel elke keer opnieuw inloggen. Weet iemand waar dit door komt? Zou een stuk schelen als ik dat niet hoef te doen namelijk.
Reputatie 2
[modbreekt]Indien je problemen ervaart met een belstatusapplicatie, vermeld dan a.j.b. of je deze via iTunes hebt gekocht of via My T-Mobile hebt ge