T-Mobile iPhone belstatus gadget ?

• 28 september 2009
  • 70 reacties
  • 8309 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

70 reacties

Reputatie 2
Nee dat gaat inderdaad gewoon via het internet.

Dat werkte bij mij niet, tientallen keren geprobeerd. Werkt alleen via de iPhone.

Ik vind - als ik zoek op belstatus in de appstore in Itunes - die resultaten niet, en dat is raar want je zou verwachten dat dat synchroon loopt met de appstore op je iPhone. Maar dat geeft niet. In de iPhone vind ik ze wel, maar niet van Tmobile. Daarom vertrouwde ik het niet, allemaal onbekende aanbieders, ik ken ze niet. Gelukkig is het nu gelukt, het belstatustooltje werkt fantastisch en ik ben er heel blij mee!

Bedankt voor de hulp allemaal!
Reputatie 2
Ik wil de gadget "belstatus" installeren op mijn iPhone maar als ik wil inloggen op My T-mobile (via de telefoon) gebeurt er niets. Kun je niet inloggen via internet op je iPhone?
Reputatie 2
Ik wil de gadget "belstatus" installeren op mijn iPhone maar als ik wil inloggen op My T-mobile (via de telefoon) gebeurt er niets. Kun je niet inloggen via internet op je iPhone?

Je moet onderstaande link mailen naar je email adres die je vanuit je iphone kunt openen. Als je dan op de link klikt wordt je automatisch doorgelinkt en wijst het vanzelf hoe je het moet opslaan.

https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/calling/status/iphone-callstatus-gadget-activation.aspx

Suc6
Reputatie 2
Dank jullie de reactie maar helaas ook met de link moet ik eerst inloggen en dat gebeurt gewoon niet.

Ik maak gebruik van een passcardapplicatie (Roboform) en daarmee kom ik wel ingelogd en bij de gadget, alleen kan ik de '+' niet benaderen. Dus dat is ook geen optie.

Ik probeer het nog weleens op een later moment. Als er weer een update gedaan is.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.!
Reputatie 2

Je moet onderstaande link mailen naar je email adres die je vanuit je iphone kunt openen. Als je dan op de link klikt wordt je automatisch doorgelinkt en wijst het vanzelf hoe je het moet opslaan.

https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/calling/status/iphone-callstatus-gadget-activation.aspx

Suc6

Bedankt voor de goede tip. Dit werkt heel goed!
Reputatie 2
wat vinden jullie van zo'n instructie? http://www.youtube.com/user/pimdieben#p/a/u/0/5WX77Qptcyw
Reputatie 2
Via instructie in een you-tube filmpje kun je een t-mobile-gadget downloaden waarin je op je i-phone kunt zien hoeveel beltegoed en hoeveel SMS-jes je nog hebt zonder eerst de computer te moeten raadplegen.
Echter, als je dit gadget ge
@Heint
Druk eens een aantal seconden op het icoontje. Dan komt er een kruisje te staan. Je kunt het dan verwijderen.
Hebben jullie hier ook last van? Ik krijg het niet voor elkaar om van deze t-mobile service gebruik te maken. Moet ik dan echt een third party tool gebruiken :P

Wat doe ik:
- Op de iphone in Safari navigeren naar t-mobile
- inloggen
- Klikken op internet en vervolgens gadgets
- Zodra je klikt op de knop "activeren" krijg je een error te zien.

Lijkt mij dat elke iphone gebruiker deze issues heeft.
Is er een mogelijkheid of een workaround waardoor dit wel werkt? Ik heb al geprobeerd de links volledig in te typen, zelfde resultaat 😢
Reputatie 2
jaa bij mij hetzelfde probleem! ik word er gek van.. al gebeld naar klantenservice, kunnen uiteraard niets voor je doen..
als ik het op mijn desktop probeer dan werkt het gewoon, maar op mijn iphone doet hij ineens niets meer, terwijl hij het voor kort nog gewoon zonder problemen heeft gedaan :(

iemand een oplossing voor ons?
Tja dan moet ik maar reclame maken voor iets dat het wel doet.

http://itunes.apple.com/nl/app/belstand/id376020034?mt=8

En toch heb ik liever die app van t-mobile, hoef ik namelijk nooit me app te updaten 🙂
[modbreekt]Sinds vorige week hebben we een nieuwe website. We zijn erachter gekomen dat sinds de lancering van de nieuwe website je op de mobiele site niet wordt doorgelinkt naar de juiste pagina als je de belstatus gadget wilt installeren. Dit probleem is op dit moment in onderzoek en we werken eraan om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Excuses voor het ongemak.[/modbreekt]
Reputatie 2
hopelijk word het snel opgelost.:)
Reputatie 2
@doakie

Helaas werkt die belstatus app van de appstore ook niet bij mij! heeft blijkbaar ook te maken met een fout van tmobile..

hopelijk is het probleem dan idd snel opgelost!
Reputatie 2

Suc6

Dan verschijnt deze foutboodschap als je op activeer klikt

"Sorry
Er is een onverwachte fout opgetreden.

Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
Home
Stel een vraag
Terug naar de vorige pagina"
Reputatie 2
@doakie

Helaas werkt die belstatus app van de appstore ook niet bij mij! heeft blijkbaar ook te maken met een fout van tmobile..

hopelijk is het probleem dan idd snel opgelost!

Heb het gisteren geintstalleerd en bij mij werkt het wel. Bij de instellingen (vierkantje met pen linksboven) mijn t-mobile inlognaam en wachtwoord ingevoerd.
Nadeel is wel dat het niet direct bijgewerkt wordt, maar dat het een aantal uren achterloopt.
Reputatie 2
Ik heb via APP op iPhone "belstand" gedownload. Werkt bij mij perfect. Geen enkel probleem ermee.
Reputatie 2
De iphonebelstatus gadget werkt weer!!!
- via je iphone naar de t-mobile site
- bij de zoekfunctie "iphonebelstatus gadget" invoeren
- inloggen
- iphone bestatus aanklikken en toevoegen

Suc6
Reputatie 2
ik heb het net ook weer geprobeerd en ja wel hoor hij doet het weer:)
Reputatie 2
hij doet het weer hoor hij is weer te downloaden op je telefoon;)