Beantwoord

T-Mobile micro-sim nodig

Ik heb nu een Iphone 3gs met een normale t-mobile sim-card. Nu wil ik graag een nieuwe Iphone 4s kopen. Alleen deze heeft een micro-sim nodig.
Hoe kan ik deze krijgen van t-mobile? Als ik simcard aanvraag doe via de site krijg ik dan automatisch een micro sim?
Met vriendelijke groet,
Dennis de Jong
icon

Beste antwoord door Michel_1 30 mei 2012, 08:35

@dennisddj en @Ran.Panday
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb jullie allebei kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

356 reacties

Aansluitend op de vraag van dennisddj..
Ik heb onlangs een prepaid simkaart aangeschaft, echter die past niet in mijn iphone 4.
Daarom heb ik het voorlopig in een ouder toestel gelaatst (Nokia E51) om te activeren etc.
Hoe\waar kan ik een micro sim bestellen?
Als ik het via my T-mobile bestel, krijg ik dan een microsim of weer een normale sim?
Dat is weer zonde van de 5 euries.
Alvast bedankt. Groetjes Ran
Reputatie 7
@dennisddj en @Ran.Panday

Ik heb jullie allebei kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart.
@Michel_1 Dankjewel voor de snelle opvolging. Echt klasse service!
ik heb vandaag een iphone 4 simlock vrij gekocht en ik ben er inderdaad ook achter gekomen dat ik een micro simkaart nodig heb, nu is mijn vraag waar kan ik die halen?
Reputatie 7
@19Maurizio96

Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart.
Reputatie 2
@Michel_1

Mag ik van jou ook een mirco simkaart ontvangen via post? Ik heb nu ook een iPhone 4S tot mijn beschikking en daar past m'n huidige simkaart niet in... 🙂 Alvast bedankt voor de goede service
Hoi,
Ik heb ook een IPhone gekocht en dus ook een micro simkaart nodig..
Alvast bedankt!
@Michel_1

En hoe kom ik aan een micro simkaart, een nieuwe simkaart krijg je er dan meteen een? Micro dan..
Reputatie 2
@Michel_1

Mag ik van jou ook een mirco simkaart ontvangen via post? Ik heb nu ook een iPhone 4S tot mijn beschikking en daar past m'n huidige simkaart niet in... 🙂 Alvast bedankt voor de goede service

Niet meer nodig bovenstaande aanvraag, ik heb reeds mijn micro sim afgehaald bij de T-Mobile winkel
@Michel_1 Ik ben ook op zoek naar een micro simkaart van t-mobile.
Zou ik er ook eentje kunnen ontvangen?
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Graag had ik ook een microsim voor in mijn nieuwe HTC one X. Kan ik dat via deze weg aanvragen?
Reputatie 7
@DirkSar en @Harf
Welkom op het T-mobile Forum! :)

Ik heb je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. De simkaart zul je binnen 3 dagen ontvangen. Zodra je deze hebt ontvangen dan kun je hem activeren via My T-Mobile. Op dat moment word je telefoon nummer overgezet van je oude naar je nieuwe simkaart.
Hoi,

ik heb ook net een iphone gekocht, zou ik ook een microsim kunnen ontvangen?
Beste Michel_1,Vanaf volgende week ben ik ook een trotse eigenaar van een Iphone. Zou ik via deze weg bij jou een microsim kunnen aanvragen?Hartelijke groeten,Christine
Beste michel,

Ik heb een iphone 4 met micro sim kaart alleen heb ik deze laaste week last van mijn simkaart soms herkent die hem niet en soms zegt die geen service :S en als die wel service heeft en ik probeer te bellen werkt het niet, andere sim kaarten werken toppie?
Beste michel,

Ik heb een iphone 4 met micro sim kaart alleen heb ik deze laaste week last van mijn simkaart soms herkent die hem niet en soms zegt die geen service :S en als die wel service heeft en ik probeer te bellen werkt het niet, andere sim kaarten werken toppie?

Ik zou ook graag een micro simkaart ontvangen vanwege aanschaf van een iPhone4

Judith
Beste, zou u mij ook een micro-sim kunnen toesturen?
Topservice van T-Mobile
Hallo,

Ik heb een Nokia Lumia 800 en heb ook een micro-sim kaart nodig. Is het mogelijk dat ik er ook een kan krijgen?
Hallo ik heb net een nieuwe simkaart bestelt voor mijn samsung galaxy slll, maar het is dus de verkeerde want ik heb ene micro sim nodig...
Hoe kan ik mijn bestelling annueleren en een micro sim krijgen?
Goedendag, ik wil ook graag weten hoe ik mijn gewone abonnementen sim kan omruilen voor een micro sim.
Heb sinds kort een iPhone 4, maar kan er nog weinig mee doen zonder sim.
Mijn abonnement loopt nog tot februari 2013 en zolang wil ik eigenlk niet wachten.

Is het misschien mogelijk dat ik er 1 opgestuurd kan krijgen?
Reputatie 7
@Jetmail1

Beste Michel_1
Ik zie dat je Jetmail1 een nieuwe microsim hebt toegestuurd, heb je de posts die boven Jetmail1 staan ook gelezen? Gaarne ontvang ik namelijk ook een microsim wegens de aanschaf van een iPhone 4.
Ik ben vanmiddag bij de T-Mobile shop geweest omdat ik dus ook een micro simkaart nodig had voor mijn nieuw aangeschafte iphone. Tot mijn verbazing moest ik daar 10 euro voor afrekenen. Ik heb meteen gemeld dat ik het hier niet mee eens was omdat ik nergens heb gelezen dat hier kosten berekend voor werden en ik hoorde van een vriendin in amsterdam dat zij die kosteloos bij de T-Mobile shop kon halen. Het antwoord was dat als ik er voor koos om zelf een Iphone te kopen (dus niet met een abo), ik dan ook zelf de kosten voor de micro sim moest betalen. Mocht mijn simkaart stuk zijn dan zou ik wel kosteloos een micro simkaart krijgen. Ik opperde nog om mijn simkaart dan maar defect te maken maar volgens de medewerkster gingen ze daar niet intrappen.
Nu lees ik tot mijn stomme verbazing hier op de site, dat ze kosteloos verstuurd worden????
Beste Michel_1,

Zou je voor mij ook een micro sim kunnen sturen voor mijn nieuwe S3?

M.v.g.

Tahsin
Dinsdag al de microsim binnen. Geactiveerd en het werkt.
Geweldig!!!

Bedankt van een blijde T-Mobile klant