Beantwoord

Te veel MB verbruik WhatsApp

• 19 mei 2019
  • 2 reacties
  • 2007 Bekeken

Beste Tmobile,
ik heb onlangs een iPhone 8 genomen. In whatsapp heb ik de mogelijkheid uitgezet om automatisch media te downloaden wanneer ik op mijn mobielnetwerk zit. Ik heb op 17 mei MBs gekocht en WhatsApp heeft tot nu toe 200MBs verbruikt!!! Ik heb één video van 5 seconden verstuurd en mijn camera is ingesteld zodat een minuut lang filmpje 60mb is, dus daaraan kan het niet liggen. Verder heb ik ongeveer 10 fotos ontvangen en ongeveer 1 verstuurd. Hoe kan dit?? Ik zou heel graag een antwoord willen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door CrisTien 19 mei 2019, 21:53

Beste @Eszter S. Kijk eens of deze tips je verbruik met WhatsApp kunnen verminderen.

Groetjes en fijne avond.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb net gekeken en mijn roaming data gebruik (die vanaf 17 mei is) is 349 MBs. Mijn hele periode gebruik van deze week (dus al een paar dagen langer dan vrijdag 17 mei) is 554 MBs, waarbij ik 200mbs door WhatsApp heb gebruikt. Maar 349 mbs in 3 dagen door roaming is nog steeds te veel, ik heb niks vreemds gedaan en normaal gebruikt ik ongeveer 50 MBs per dag als ik geen wifi heb, en whatsapp gebruikt sowieso heel weinig. Ik weet dat Tmobile niet kan inzien waaraan ik MBs besteed maar als er wel een manier is met mijn toestemming zou ik het waarderen! Dankjewel 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Eszter S. Kijk eens of deze tips je verbruik met WhatsApp kunnen verminderen.

Groetjes en fijne avond.

Reageer