Beantwoord

Telefoon gaat offline


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hoii,
Ik heb een klein irritant issue. Sinds kort gaat mij internet wanneer mijn mbs op zijn helemaal offline, en ik kan het knop met "op langzaam zetten" negens meer vinden, niet op de App of via de mijn tmobile website. Iemand enig idee of dit aan mij ligt of aan een nieuwe regel?

(Ik heb een onbeperkt Internet abbo. Dit is btw nogal misleidend, want je krijgt dagelijks alleen 5GB, en wanneer die op is kun je via de App kosteloos een 1GB aanvuller aanvragen. Dit heb ik altijd al een beetje irritant & onnodig lastig gevonden, maar tja it is wat it is, ik kon er meeleven. Maar onlangs omdat mijn tel altijd offline gaat wanneer m'n mbs op zijn; kan ik de App niet laden, waardoor ik geen mb aanvuller kan aanvragen, waardoor ik gewoon geen internet heb, totdat ik via de WiFi alles op kan lossen)
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 mei 2019, 10:54

Hoi Anu0222,

Nee hoor, dit ligt niet aan jou! Dit zou namelijk gewoon moeten werken en je zou geen wifi nodig moeten hebben om de aanvuller toe te voegen. Ik ga je zo goed mogelijk verder helpen. ☺

Kun je me een aantal voorbeelden geven van de exacte tijdstippen/data waarop dit is voorgekomen? Lukt het nooit goed om aan te vullen of komt dit alleen soms voor? Ik kan het dan voor jou door gaan zetten naar onze specialisten. Zodat gekeken kan worden waar dit misgaat. Van welk toestel/software maak je precies gebruik?

Ik hoor het van je en dan help ik je graag verder!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +18
Hoi Anu0222,

Nee hoor, dit ligt niet aan jou! Dit zou namelijk gewoon moeten werken en je zou geen wifi nodig moeten hebben om de aanvuller toe te voegen. Ik ga je zo goed mogelijk verder helpen. ☺

Kun je me een aantal voorbeelden geven van de exacte tijdstippen/data waarop dit is voorgekomen? Lukt het nooit goed om aan te vullen of komt dit alleen soms voor? Ik kan het dan voor jou door gaan zetten naar onze specialisten. Zodat gekeken kan worden waar dit misgaat. Van welk toestel/software maak je precies gebruik?

Ik hoor het van je en dan help ik je graag verder!
Ik heb een iPhone x. Dit gebeurt sinds een paar weken altijd wanneer ik thuis ben, in de avond. Wanneer mijn dagelijkse 5GB op is. Dan ga ik naar de App, en deze laadt dan niet. Internet browser laadt ook niet, gewoon geen internet.
Maar het punt is; waar is de knop met "automatisch op langzaam zetten" in de App??
Normaal zie ik dat duidelijk in de App, nu kan ik dat nergens vind.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Anu0222,

Je kunt via de My T-Mobile App de eerste aanvuller al direct inschakelen, daarvoor hoef je niet te wachten op het verbruiken van de dagelijkse 5GB. Je kunt dan direct verder internetten en daarna kun je ook weer de aanvullers die erna komen inschakelen. Hier is geen internet voor nodig, dit zou automatisch moeten laden. Met Go Unlimited heb je de optie voor langzaam internet niet, omdat je ongelimiteerd aanvullers in kunt schakelen voor snel internet. Soms kan het eventjes duren voor de optie komt, omdat de data dan zo snel verbruikt wordt, dat het systeem dit nog niet allemaal heeft verwerkt.

Mocht het weer een keer gebeuren, kun je dan eens een screenshot maken van de pagina waar je je op bevindt. Misschien kunnen we daar al aan zien wat er precies verkeerd gaat bij het aanvullen.

Hopelijk werkt het vanaf nu gewoon goed, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag!

Reageer