Facebook 33%
Mail 30%
Moves 6%%
Google Maps 5%
Instagram 5%
De iPhone 6 is nog geen 2 jaar oud en draait op iOS 10.0.2. Ik heb alleen van heel weinig apps notifications ingeschakeld, alleen Calendar, Buienalarm, Google Maps, WhatsApp, Messages, Skype, Nextdoor, NS International, Phone, Wallet en Facebook Messenger. Location services staan alle op "While Using". Display brightness op Auto, afschakelen naar 3 minuten.
De App Battery Life toonde: 39.2% Battery Wear Level. Bad: your battery capacity loss suggests battery failure is imminent.
Battery Data:
Battery Health: 1100/1810 mAh
Current Capacity: 968/1100 mAh (88%) (zit net aan het opladen)
Voltage: 4.31V
Temperature 33.17C
Source: usb host
Amperage: 500.00 mA
Power: 2.00 W
Wat kan ik doen dat die batterij nog tijdens de garantieperiode vervangen wordt en ik niet dagen lang op mijn telefoon moet wachten?
Beste antwoord door Hajar
Hi cybergabi,
Aah balen dat je toestel zulke kuren vertoont. Sinds ervaar je dit probleem? Is dat sinds de laatste software update? Heb je al een harde reset geprobeerd? Power- en thuisknop 10 sec samen ingedrukt houden, dan helemaal opladen en zien of het nog steeds gebeurd?
Mocht dit niet werken dan zou je ervoor kunnen kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden bij ons, maar dan ben je hem wel 14 dagen kwijt. Of je zou langs een Apple store kunnen gaan en zien wat voor je kunnen betekenen. Wellicht kun je jouw accu laten vervangen.
Ik hoor graag van je of ik nog iets kan betekenen.
Bekijk origineel
Aah balen dat je toestel zulke kuren vertoont. Sinds ervaar je dit probleem? Is dat sinds de laatste software update? Heb je al een harde reset geprobeerd? Power- en thuisknop 10 sec samen ingedrukt houden, dan helemaal opladen en zien of het nog steeds gebeurd?
Mocht dit niet werken dan zou je ervoor kunnen kiezen om je toestel ter reparatie aan te bieden bij ons, maar dan ben je hem wel 14 dagen kwijt. Of je zou langs een Apple store kunnen gaan en zien wat voor je kunnen betekenen. Wellicht kun je jouw accu laten vervangen.
Ik hoor graag van je of ik nog iets kan betekenen.