Vraag

telefoon werkt niet goed

• 8 april 2020
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Hoi,

vrijdag heb ik een nw iPhone 11 pro Max gekregen. Alleen merkte ik al meteen dat hij minder snel en soepel loopt dan mijn oude 8plus. Wanneer ik scroll en gewoon normaal niet snel, worden zinnen en afbeeldingen blurry. Hij laad fb langzamer. Wanneer ik mariokart speel dan hapert het. Krijg ik blokken in m’n scherm en vertraagd en flikkert het op m’n scherm. Ik heb alle updates gedaan. Heb gister alles weer terug naar fabrieksinstellingen gezet. Maar dit alles het het niet verholpen. Vandaag de klantenservice getracht te bellen maar zij gaan niet in op dit soort problemen. Contact gehad met tmobile webcare op Twitter. Maar zij verwijst ook naar de klantenservice die voor mij niet bereiken is. Eigenlijk wil ik helemaal geen reparatie aan een nw toestel. Dus zit er zwaar over de denken om mijn bestelling te annuleren. Alleen heb ik geen ander toestel meer. Heeft iemand een idee wat ik kan doen om het op te lossen? Wat het kan zijn? Wanneer ik dit toestel en abo annuleer hoe lang het duurt dat ik een nw kan bestellen? Want er zit natuurlijk een bkr op en vrees dat ik niet twee toestellen/abonnementen kan aanvragen. En als het al wel zou kunnen, dan zou ik ws mijn nummer kwijt zijn. Kortom, iemand die weet wat te doen?

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @RianneErdman,

Wat naar zeg dat je net een nieuw toestel hebt aangeschaft en dan merk je dat het toestel niet fatsoenlijk werkt. Gelukkig heb je als koper ook consumentenrechten. Dat de klantenservice je niet verder helpt, vind ik vrij opmerkelijk. Hopelijk heb je iets aan dit nieuwsartikel:

Ter aanvulling: Wat zijn mijn rechten bij een product dat kapot is?

Ik zal even kijken of ik een moderator kan wijzen op je melding.

Reputatie 6
Badge +4

Hi @RianneErdman 

Goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat mijn collega je intussen al verder helpt, dat moet helemaal goed komen! :smile:

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag!

Klantenservice geeft een keuze menu waarin je uit een aantal problemen kan kiezen. Mijn probleem valt daarbuiten. Het is nu weer opgepakt door webcare. En ze hebben het aangemeld als “dead on arrival” bij een ander team. Dus hoop dat het daar gauw wordt opgepakt. En dankjewel beide voor jullie reactie 

Reageer