Beantwoord

Telefoonnummer iPad

• 12 juli 2017
  • 4 reacties
  • 531 Bekeken

Kunnen jullie me het nummer van mijn iPad sturen zodat ik die kan toevoegen aan my tmobile?
icon

Beste antwoord door David 13 juli 2017, 12:56

Hoi Connie,

Dit wil ik graag voor je regelen, maar heb nog een aantal gegevens van je nodig, ter controle. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, de volgende gegevens kunnen sturen: De naam waar het abonnement op staat, het volledige adres en de geboortedatum van de contractant. Dan ga ik erna gelijk voor je aan de slag met het nummer! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Connie,

Dit wil ik graag voor je regelen, maar heb nog een aantal gegevens van je nodig, ter controle. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, de volgende gegevens kunnen sturen: De naam waar het abonnement op staat, het volledige adres en de geboortedatum van de contractant. Dan ga ik erna gelijk voor je aan de slag met het nummer! 🙂
Maar dan mis ik iets : hoe kan een Ipad een telefoonnummer hebben/gebruiken? Een Ipad heeft geen telefoon-app dacht ik.
@Matti100
De term 'telefoonnummer' is hier dan ook een beetje misplaatst.

Het zal om een iPad met 4G gaan, die gebruiken de 12-cijferige 097-nummers, waar je alleen data mee kan gebruiken.
Bedankt!

Reageer