Beantwoord

Telefoonnummers en notities kwijt?

• 26 mei 2016
  • 6 reacties
  • 249 Bekeken

Beste Forumleden,
Na afgelopen Zaterdag via instellingen,mail account gewist en daarna opnieuw geactiveerd te hebben ben ik veel telefoonnummers en notities kwijt.
Ik heb de laatste back-up in Okt 2015 gedaan en alles wat ik erna ingevoerd heb ben ik kwijt.
Weet iemand hoe ik deze gegevens terug kan krijgen.?
Is er een mogelijkheid de telefoon op een bepaalde datum terug te zetten..?
Alle reacties welkom..;)
BVD
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2016, 14:41

Hey Dennis,

Oef, dat kan nog wel eens lastig worden om te herstellen.. :S

Heb je via iCloud al eens ingelogd om te kijken of daar meer recente back-ups staan? Als daar niets tussen staat, dan ben ik bang dat de gegevens echt verloren zijn...

Ik ben benieuwd, Dennis!
Bekijk origineel

6 reacties

Heb je geen google account, dan heb je alles zo weer terug?? Of via I-cloud als je apple hebt.
Beste,heb een mail adres met @live.nl en iCloud was nog niet in de update uitgevoerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dennis,

Oef, dat kan nog wel eens lastig worden om te herstellen.. :S

Heb je via iCloud al eens ingelogd om te kijken of daar meer recente back-ups staan? Als daar niets tussen staat, dan ben ik bang dat de gegevens echt verloren zijn...

Ik ben benieuwd, Dennis!
Helaas was de back-up in de cloud in Okt 2015 voor het laatst gebruikt dus de laatste toegevoegde zijn toch verloren. Is er geen mogelijkheid de telefoon met geheugen in datum terug te zetten...?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Dennis,

Dat zou een ideale oplossing zijn, maar helaas is dit 'nog' niet mogelijk. Als je na oktober geen andere back-up hebt gemaakt dan zijn de gegevens verloren. Sorry dat we je hier niet verder bij kunnen helpen!

We staan uiteraard wel voor je klaar als je nog andere vragen of verzoeken hebt. Je weet ons te vinden Dennis!
Dank allen voor het meedenken...;)

Reageer